Ketä äänestää Pekka Haavisto:a
Ketä äänestää Pekka:aa? Ainoata avoimesti avointa ehdokasta.
Kommentit (315)
M52, tuplamaisteri, kaupunkilainen, ylempää keskiluokkaa, kasvissyöjä, ei-vihreiden äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viisikymppinen nainen olen ja äänestin jo pekkaa ja olen äänestänyt kaksissa aiemmissakin pressan vaaleissa. kirjoitan tahallaan pienellä.
66 v ylioppilas on siis parasta mitä voit Suomen johtoon ajatella...
Ei, kyllä muinaiskirkkoslaavin suvereeni taitaja on parasta Suomen johtoon.
Ainakin on osoittanut päämäärätietoisuutensa, ahkeruutensa ja kykynsä pitkäjänteiseen toimintaan tulosta tuottavalla tavalla.
Sen sijaan Pekalla on ollut aikaa opiskella 48 vuotta, mutta löysänä ei ole siihen pystynyt.
Sen sijaan Jussilla ei ole mitään ulkopoliitt
Vai pitäiskö uskoa ruskeaan tulevaisuuteen🤣
Pekka varmaankin äänestää itseään. Tyhmä kysymys avaajalta. 🙄
Meiltä tulee kyllä Pekalle lisää ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Haavistoa 12 vuotta sitten mutta maailma on muuttunut. Nyt ei ole enää jänskää ja erilaista äänestää homoa.
Joten äänestän Halla-ahoa, joka on presidentti jollaista tämä aika kaipaa.
No jos susta on nyt jänskää äänestää Jussia, lol!
Ei me muut niin tyhmiä olla, että äänestettäisiin jonkun eksoottisuuden vuoksi. Äänestän Haavistoa siksi, että sen vastaukset ovat parhaita.
Vierailija kirjoitti:
En halua sivaria en hinuria suomen johtoon. Miestelakoinnit nousee etusivulle jos niin käy.
Enkä minä rasistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sivaria en hinuria suomen johtoon. Miestelakoinnit nousee etusivulle jos niin käy.
Enkä minä rasistia.
Ehdokkaissa ei ole yhtään rasistia. Oikeasti. Se on tullut selväksi.
Minä äänestän Haavistoa. Olen 47-vuotias kolmen lapsen äiti, jolla yliopistotutkinto ja vuositulot 130 000 euroa. Äänestin Haavistoa myös vuonna 2012 ja vuonna 2018. Eduskuntavaaleissa äänestin viime vuonna vasemmistoliiton ehdokasta.
Juuri annoin ääneni numerolle 3. Presidentillisin ehdokas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pressa voi joutua edustamaan myös maihin jossa homous on edelleen rikos, kuten suomessa vuoteen 1971 asti. Haaviston perverssio katsottiin sairaudeksi. Tämä poistui lain määritelmänä kuitenkin laista vuonna 1982. Sairaus ei.
Pitääkö Suomen provosoida islamistisia maita?
Pekka on ulkoministerinä kiertänyt noita maita, joten miten tilanne muuttuisi tittelin vaihtuessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden vahtivuorolla laadittiin lait, joilla kielteisen päätöksen saaneet eivät edes pääse pois lihapatojen ääreltä vaikka haluaisivatkin. Kaikkea rahoitusta lisättiin ulkkiksille, mutta omille kansalaisille lisättiin verotusta ja palveluita heikennettiin
Äänestä siis pekkaa, jos haluat rahasi pois maasta
Laitatko linkin näihin lakeihin. Ja ei, en googleta.
tuolta löytyy tietoa. vaatii kirjautumisen
En varsinaisesti ylläty, ettei persulta löydy faktaa.
Faktat on moneen kertaan esitetty. Sinä tivaatkin jotain linkkejä, eikä niitä kukaan puolestasi kokoa.
Tämä kommentti vahvisti olettamani.
Minä äänestän Pekkaa. Kun sota tulee niin on oltava viisas ja rauhallinen pressa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin jo
Samoin minä.
Pekka on paras.
Vierailija kirjoitti:
Pekkaa äänestää pervot ja takatuupparit ja he jotka ihastuneet Pekan uuteen lookiin. Naama turvotettu jollain botox tms ja uudet leegot jotka haittaavat normaalia puheentuottoo. Herrajestas mikä lapsellinen tyyppi voikaan olla . Itserakas sairaasti Itserakas kun vanhoilla päivillään alkaa itseään" nuorentaa"... pitäs vielä äänestää moista..?
Uskallatkohan sinä enää vaalituloksen jälkeen liikkua ihmisten ilmoilla ollenkaan? Nimittäin sinun jäätävällä logiikallasi Suomessa on pervoja ja takatuuppareita yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto haluaa pitää itärajan auki. Lupaa päästää Putinin tummat fillarimiehet rajan yli.
Mistähän tämän repäisit, kun juuri päinvastoin Pekka vastasi tentissä tähän kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekkaa äänestää pervot ja takatuupparit ja he jotka ihastuneet Pekan uuteen lookiin. Naama turvotettu jollain botox tms ja uudet leegot jotka haittaavat normaalia puheentuottoo. Herrajestas mikä lapsellinen tyyppi voikaan olla . Itserakas sairaasti Itserakas kun vanhoilla päivillään alkaa itseään" nuorentaa"... pitäs vielä äänestää moista..?
Uskallatkohan sinä enää vaalituloksen jälkeen liikkua ihmisten ilmoilla ollenkaan? Nimittäin sinun jäätävällä logiikallasi Suomessa on pervoja ja takatuuppareita yllättävän paljon.
Heitä on n 5-10% ja saavat olla omissa piireissä ja myös työelämässä. Mutta yksi rima on ja se maan korkein virka. Siihen ei homoa pidä valita ja muitakin syitä löytyy miksi ei Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Botox- Pekka presidentiksi. Voi sentään millainen ihminen ihailee miestä joka alkaa itteään " nuorentamaan"? Kas kun ei meikkaa vielä...
Kuinka monta Hasvisto aloitusta nää samat tyypit jaksaa tehdä 🙄
a: itseään
b: juttaa
c: litä
d: alexia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden vahtivuorolla laadittiin lait, joilla kielteisen päätöksen saaneet eivät edes pääse pois lihapatojen ääreltä vaikka haluaisivatkin. Kaikkea rahoitusta lisättiin ulkkiksille, mutta omille kansalaisille lisättiin verotusta ja palveluita heikennettiin
Äänestä siis pekkaa, jos haluat rahasi pois maasta
Laitatko linkin näihin lakeihin. Ja ei, en googleta.
tuolta löytyy tietoa. vaatii kirjautumisen
En varsinaisesti ylläty, ettei persulta löydy faktaa.
Faktat on moneen kertaan esitetty. Sinä tivaatkin jotain linkkejä, eikä niitä
Tyypillinen punikki, aina muiden pitäisi rahoittaa tai tehdä kaikki puolesta. Mitä jos joskus itse tekisit jotain?
Terveiset erään kaupungin torilta, jonka läpi kävelimme miehen kanssa. Vaalikojuja, oli SDP:n, vasemmistoliiton, kokoomuksen, Ps:n ja keskustan koju. Tarjottavaa oli kaikilta - jotain. Arvatkaa minkä kojun ympärillä oli väkeä? Muilla ei ollut kuin 1- 2.
Se oli keskustan koju Olli Rehnin mainoksilla. Eikä siinä vikaa koska hänelle on äänet jo menneet.