Ketä äänestää Pekka Haavisto:a
Ketä äänestää Pekka:aa? Ainoata avoimesti avointa ehdokasta.
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
'Ketä' on partitiivi, jota käytetään objektissa eli kun kyseessä on tekemisen kohde. Esimerkiksi "Ketä sinä rakastat?"
"Kuka äänestää Pekka Haavistoa?" on oikea muoto. 'Kuka' on perusmuoto ja tekijä, subjekti.
Oppikaa tämä, kiitos!
Meillä päin käy myös ketä!
Oppikaa tämä.
Haavisto johtaa joukkoja edestä, mutta kuka on takana!
Luihu ja pälyilevä, ei ole tuolla miehellä puhtaat jauhot pussissa,
Jotain synkkää salattavaa.
Haavisto on sopivin. Sydämellinen ja avaramielinen ja huomioi kaikki suomalaiset.
Ai,ketä äänestää ?
No juu,Pekka Haavistoapa tietysti minäkin.
(...ihan hienosti siis mielestäni jo itse vastasitkin tuohon omaan kysymykseesi!)
Molemmat me siis äänestämme häntä!
Tänään annoin ääneni Haavistolle, nyt voisikin keittää vaalikahvit. Tavallinen suomalainen.
Juuri äänestin Haavistoa. On edes pieni oljenkorsi, että saadaan Stubb-Halla-aho pois toiselta kierokselta. Li Anderssonia olisin äänestänyt, jos olisin äänestänyt parasta.
Olen Sdp, mutta kun Jutta ei tule pääsemään kärkeen, niin äänestän jo eka kerralla Haavistoa.
Älä kirjoita tänne jos et osaa Suomea.
Aion äänestää serkkuani Jakke Koivistoa. Oho kello on jo melkein seitsemän, täytyy hakea lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei äänestä Pekka Haavistoa
Ai ketäkö?
Mistä näitä ketä-ihmisiä sikiää?
Mies joka ei ole käynyt armeijaa eikä ole kuin yo ei kelpaa ressaksi
Äänestin jo Haavistoa. Olen 60 v mies (hetero jos se nyt ketään kiinnostaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kekä eikä ketä.
tarviiko tässä enään alkaa viisastelemaan
"enään"... se on ENÄÄ.
Äänestin HA, ettei Pekasta tulisi pressaa. Äänestän myös toisella kierroksella Pekkaa vastaan, onpa siellä vastassa ihan kuka tahansa. Hänessä on jotain niin kaksinaamaista, laskelmoivaa, ja tapa käyttää valtaa piilossa ja toisten kautta on vastenmielinen. Olen äänestänyt vihreitä, mutta ei koskaan tätä tyyppiä. Liikaa virheitä, valheita ja syntejä taustalla.
HS Gallup 1 kierrokselta periytyvät äänet jakautuvat 2 kierroksella:
Stubb 57 % - Haavisto 31 %