Ketä äänestää Pekka Haavisto:a
Ketä äänestää Pekka:aa? Ainoata avoimesti avointa ehdokasta.
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tässä aloituksessa luki
Samaa kyllä ihmettelin, vaikka Pekkaa äänestänkin... miten olikin onnistuttu noin hullunkurinen lause, itse en osaisi, vaikka yrittäisin
" Haavisto:a..."
Vierailija kirjoitti:
Äänestin jo
Ja minä.
Minä äänestän. Kokemusta ja osaamista löytyy toisin kuin Halla-aholta.
Ei möläyttele ja suututa ulkomailla ihmisiä niin kuin Stubb.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän. Kokemusta ja osaamista löytyy toisin kuin Halla-aholta.
Ei möläyttele ja suututa ulkomailla ihmisiä niin kuin Stubb.
Siis Pekka Haavisto ihan varmasti äänestän.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti suomenkielen vihaajat.
Suomen kielen vihaajat äänestävät Stubbia, sehän avoimesti on sanonut vihaavansa.
Vierailija kirjoitti:
Ne tietenkin äänestää Pekkaa, jotka haluaa koulutusta arvostavan Suomen presidentiksi ihan kohta 66 -vuotiaan ylioppilaan.
Mutta et äänestä pekka:aa?
Vierailija kirjoitti:
viisikymppinen nainen olen ja äänestin jo pekkaa ja olen äänestänyt kaksissa aiemmissakin pressan vaaleissa. kirjoitan tahallaan pienellä.
66 v ylioppilas on siis parasta mitä voit Suomen johtoon ajatella...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin muut äänestää kuin homot. Ja sitä en ole, enkä Haavistoa koskaan voisi äänestää.
En koskaan äänestä homoja, oli tilanne ja mikä tahansa, ho ei tule koskaan kysymykseenkään.
Aion äänestää rehdistä rehdintä ihmistä, joka ylittää kaikki muut ehdokkaat ja se on Jussi Halla-aho.
Aika paljon on Suomessa sitten homoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin muut äänestää kuin homot. Ja sitä en ole, enkä Haavistoa koskaan voisi äänestää.
En koskaan äänestä homoja, oli tilanne ja mikä tahansa, ho ei tule koskaan kysymykseenkään.
Aion äänestää rehdistä rehdintä ihmistä, joka ylittää kaikki muut ehdokkaat ja se on Jussi Halla-aho.
Saatat sitten yllättyä, miten paljon homoja on Suomessa mikäli sinun logiikallasi ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin jo
Ja minä.
Minäki.
Täältä taitaa mennä taktinen ääni Haavistolle, kun omalla ehdokkaalla ei ole mahdollisuuksia toiselle kierrokselle. En halua fassari-Hallista toiselle kierrokselle suoltamaan propagandaansa vaalitentteihin.
Voittoon hänellä ei onneksi ole mitään saumaa, kun olisi ilmeisesti toisen kierroksen todennäköinen häviäjä jopa Hjallista ja Anderssonia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Haavistoa äänestä enää muut kuin jotka ovat pudonneet maailman kehityksestä pois eivätkä enää ymmärrä missä mennään.
Nimenomaisesti äänestävät ne, jotka ovat kartalla. Jussia äänestätte te pösilöt, jotka ette ole tähänkään asti mistään mitään ymmärtäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin jo
Ja minä.
Minä vasta oikeana vaalipäivänä.
Mitä maksaa koko ennakkovaalisysteemi? Kallista lystiä, arvelen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viisikymppinen nainen olen ja äänestin jo pekkaa ja olen äänestänyt kaksissa aiemmissakin pressan vaaleissa. kirjoitan tahallaan pienellä.
66 v ylioppilas on siis parasta mitä voit Suomen johtoon ajatella...
Ei, kyllä muinaiskirkkoslaavin suvereeni taitaja on parasta Suomen johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Haavistoa äänestä enää muut kuin jotka ovat pudonneet maailman kehityksestä pois eivätkä enää ymmärrä missä mennään.
Nimenomaisesti äänestävät ne, jotka ovat kartalla. Jussia äänestätte te pösilöt, jotka ette ole tähänkään asti mistään mitään ymmärtäneet.
Ainakaan kirjoitustaito ei korkealla tasollaan pekka:a äänestämällä parane :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin jo
Ja minä.
Minä vasta oikeana vaalipäivänä.
Mitä maksaa koko ennakkovaalisysteemi? Kallista lystiä, arvelen...
Mitähän tämä ennakkovaalien kustannus liittyi aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Jos ho ei tule kysymykseen, niin et voi äänestää Jussia.
Vierailija kirjoitti:
'Ketä' on partitiivi, jota käytetään objektissa eli kun kyseessä on tekemisen kohde. Esimerkiksi "Ketä sinä rakastat?"
"Kuka äänestää Pekka Haavistoa?" on oikea muoto. 'Kuka' on perusmuoto ja tekijä, subjekti.
Oppikaa tämä, kiitos!
Ei ole väliä keskustelupalstalla. Työpaikka yms. on eri asia. Hiton pilkunnussija.
Ne tietenkin äänestää Pekkaa, jotka haluaa koulutusta arvostavan Suomen presidentiksi ihan kohta 66 -vuotiaan ylioppilaan.