Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on kengän pohja haljennut ja kirppareita ei lähellä. Mistä saisin kengät rahaa ei ole

Vierailija
19.01.2024 |

Pakko laittaa muovipussi nyt sukan päälle. Mitä teen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeus toimeentulotukeen niin sossusta sai joskus kenkä ja tuulipuku rahan kerran vuodessa sekä satasen harrasterahan. En tosin tiedä mikä on nykykäytäntö.

Vierailija
22/26 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liimaa se. Niin olen itsekin tehnyt. Kestää kyllä lopputalven. Välillä joutuu uudelleen liimaamaan. Lidlistä löytyy halpoja liimoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita faceen omaan kaupunginosa-ryhmään samanlainen viesti kuin tänne. Ihan varmaan saat kengät ihan ilmaiseksi.

Vierailija
24/26 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ensin äidin kielen oppi kirja.

Miksi täällä ja tämmöisissä jutuissa oikeinkirjoitus on se tärkein eikä itse asia

Vierailija
25/26 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile ja liity perussuomalaisiin... ja ehjät kengät tippuvat taivaasta. HALLE- H EI L !

Vierailija
26/26 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta ensin äidin kielen oppi kirja.

Miksi täällä ja tämmöisissä jutuissa oikeinkirjoitus on se tärkein eikä itse asia

Samaa ihmettelen. Miksi vaivautua kommentoimaann jotain mitättömiä kielioppivirheitä jos muuten ymmärtää kysymyksen. 

Ei se kielioppi ole ihan kaikille helppoa kun on erilaisia hahmoitushäiriöitä. Itselleni oli matikka ja kielet äärimmäisen vaikeita ja vasta aikuisena todettu hahmoitushäiriö kun siihen aikaan sellaisista ei tiedetty yhtään mitään eikä apujakaan saanut. T. 60v