Miksi en kelpaa naisille?
Olen 171cm pitkä,korkeakoulutettu ja kivan näköinen?
Kommentit (38)
Tuskin olet mikään noista avauksessasi mainituista "laatuluokituksista".
Olet nössö, heistä ei naiset pidä!
Vierailija kirjoitti:
En minä haluaisi mitään korkeakoulutettua. Kunnon jännä jätkä kelpais.
Miksi ap vastasi itselleen?
Oikeastiko meidän pitäisi osata analysoida tuon aloituksesi perusteella, miksi sinulla ei ole parisuhdetta? Oletko ihan täysijärkinen? Sama kuin itse kirjoittaisin, että "miksi en saa töitä, minulla on vihreät sukat ja juomapullo repussa."
Täällä nämä kaltaisesi miesyksilöt sinulle vastailevat arvaillen kuka mitäkin.
Nyt vastaan naisena, ettei se pituuskaan nyt kaikkea merkkaa.
Se merkkaa, jos olet siisti, hyvät hampaat, puhtaat kädet ja noudatat yleisesti hyväksyttyjä huomaavaisia tapoja. Ihan juuri kuin mitä äiti tai iskä on joskus opettanutkin.
Hymyile ja ole ystävällinen tiedä, että nainenkin kiinnostuu ihan vastaavasti kuin mieskin hänestä, jonka aistii olevan itsestään kiinnostunut. Ei ole rakettitiedettä.
Olet niin kaunis että kateellisia. Sama kuin allulla
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyt huonosti muita ihmisiä kohtaan. Olet piilorasisti ja - sovinisti.
Minä olen avoimen rasistinen ja joidenkin mittapuiden mukaan "sovinistinen" eikä naisista ole ollut pulaa... Taitaa jopa olla turn-on kun en nakkaa paskaakaan poliittisesti korrektista nössöilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen avoimen rasistinen ja joidenkin mittapuiden mukaan "sovinistinen" eikä naisista ole ollut pulaa... Taitaa jopa olla turn-on kun en nakkaa paskaakaan poliittisesti korrektista nössöilystä.
Hyi h e l v e t t i 🤮
Vierailija kirjoitti:
Se merkkaa, jos olet siisti, hyvät hampaat, puhtaat kädet ja noudatat yleisesti hyväksyttyjä huomaavaisia tapoja. Ihan juuri kuin mitä äiti tai iskä on joskus opettanutkin.
Hymyile ja ole ystävällinen tiedä, että nainenkin kiinnostuu ihan vastaavasti kuin mieskin hänestä, jonka aistii olevan itsestään kiinnostunut. Ei ole rakettitiedettä.
Voiko mies nostaa tasoaan meikkaamalla kevyesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi h e l v e t t i 🤮
Niin, saas nähdä, miten toimisit, jos olisit oikeasti kanssani tekemisissä. Helppo netissä huudella. Olenpa tuntenut paljon ns. vihervasemmistolaisia naisia, jotka mieluusti luopuivat "periaatteistaan" miellyttääkseen minua. Nopeasti muuttuu mieli, kun tutustuvat viehättävään mieheen. Sinäkin varmaan joku lihava keski-ikäinen akka, joka olisi tosielämässä täysin näkymätön minulle.
Taidatpa olla se sama filmisankari, joka lännenfilmeissä käy aina bordelleissakylvettämässä itseään ja ne naiset ne aina rakastuvat vain sinuun, vaikka ovat hyvin kokeneitakin, mutta sinä saat heidätkin hurmoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies nostaa tasoaan meikkaamalla kevyesti?
Ei ole mitään höpötasoja.
Tähtäätkö liian korkealle? Tai oletko itse hienohelma?
Olen nainen ja mulla Tinder laulaa koko ajan. Mulla lukee siellä suunnilleen tällä sisällöllä "tavallinen nainen etsii tavallista miestä. Ei tarvi olla rikas, eikä akateeminen..."
Mulla on huolella täytetty profiili ja tuoreet kuvat. Kaikki pukumiehet pyyhkäisen vasemmalle. Ei ole varaa osallistua heidän hienoon elämään.
Minulle olisit Tinderissä liian lyhyt. Mutta jos tapaisin kadulla ja olisit mielenkiintoinen, ei pituudellasi olisi väliä - vaikka olen sinua pidempi.
Kuitenkin on paljon naisia, joiden pituus alkaa joko 15.. tai 16..cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian lyhyt, kökötät kotona, etkä tee aloitteita.
Aloitteita? Jos saankin pakit, ei paljon naurata?!
Pakitkin on osa elämää, jos ei mitään koskaan yritä tai tavoittele niin elämä voi jäädä aika köyhäksi.
Montako ketjua tähän kyselyyn tarvitaan?
Valitsit miehesi, koska se on pitkä, komea ja korkeakoulutettu, sitten jälkikäteen järkeilit, että rakastuit siihen, koska se on mukava ja empaattinen. <3