Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomionhaku ja flirttailu

Vierailija
18.01.2024 |

Hei, 

olen ollut aina saman miehen kanssa (teinistä saakka). Eikä siinä mitään, haluan edelleenkin olla ja suhde voi hyvin.

Ongelma on minussa ja ajoittain heikossa itsetunnossa. Olen pienikokoinen, melko muodokas ja ihan perus kaunis, mutta minulle ei riitä, että tiedän sen itse tai että mieheni sen kertoo. Haluaisin saada kehuja muilta miehiltä. Välillä tekee mieli flirttailla ja hakea näin huomiota muilta miehiltä itsetunnon pönkittämiseksi. Toivoisin kuitenkin, että olisi asiallisempiakin keinoja kohottaa itsetuntoa. Pelkään myös, että jos joku vastaisikin flirttiin, innostuisin huomiosta liikaa ja ihastuisin. Melkoisen paskamainen tilanne.

Vajaa30

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää sinulle ja vielä ikävämpää miehille, jotka sinuun ihastuvat. Tämä on perus asetelma ihmissuhteissa. Kehuista nainen on vslmis pettämään, mitä katuu jälkeenpäin.

Vierailija
2/9 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiihottaa ja nostaa seksuaalista itsetuntoa, jos komeat miehet vilkuilee tai yrittää iskeä.

Tiedän naisena sen, että jos näytän parhaita puoliani eli rintoja sopivissa asuissa saan positiivista huomiota. Kaikki miehet ovat kohteliaita ja minulle hymyillään enemmän. Suoria ehdotuksiakin on tullut. Työelämässäkin pääsen enemmän ajatuksineni läpi, mutta siinä pitää olla varovainen ettei uskottavuus kärsi.

Mutta perussääntö on että hyvännäköiset menestyvät paremmin ja saavat palkankorotuksia helpommin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi vaan olla vähän vapaamielisempi? Miehet käy saunomassa ja kulkee boxerisilleen, näin saavat luonnollisesti pientä hämmennystä ja kiinnostuneita silmäyksiä. Varmaan saavat sillä kehu-tarpeen täytettyä. Ehkä pitää itsekin kulkea tiukoissa trikoissa tai jotain😅

Vierailija
4/9 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että miltä sun kumppanista tuntuu että haikailet huomiota muilta? Tai ettet usko hillitseväsi itseäsi. 

Kannattaisi miettiä että mistä tuo epävarmuus lähtökohtaisesti on peräisin. 

Vierailija
5/9 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut että miltä sun kumppanista tuntuu että haikailet huomiota muilta? Tai ettet usko hillitseväsi itseäsi. 

Kannattaisi miettiä että mistä tuo epävarmuus lähtökohtaisesti on peräisin. 

Joo, kyllä mää oon sitä miettinyt, ja kyllä se huonosta itsetunnosta johtuu. Oon jonkin verran kyllä kumppanille tuosta puhunut. Hän on tosi ymmärtäväinen, ja ollaan kyllä käyty ihan aikuismaisia ja hyviä keskusteluja aiheesta.

Tällä hetkellä varmasti lisää tätä tunnetta se, että miehen lääkityksen takia, ei saada harrastaa seksiä eikä miestä lääkkeen takia edes haluta. Lisäksi eräs muutaman vuoden vanhempi ja todella kuuma sinkkumies oli hämmentyi ja punasteli viikonloppuna, kun häntä puhutteli häntä. Ehkä se tästä, kun lääkitys loppuu

Vierailija
6/9 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan käsittänyt sitä, että miten ihminen voi olla yhden ja saman partnerin kanssa teinistä pitkälle aikuisikään saakka ilman, että tulee mitään haikailuja muihin suuntiin.

Jotenkin tuntuu, että siinä menettää ihan hirveästi ja jossain vaiheessa se halu kokeilla flirttailua muiden kanssa tulee.

Oletko oikeasti rakastunut kumppaniisi, jos kerta epäilet, että voisit haksahtaa johon kuhun?

Vierailija
7/9 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa huono itsetunto ja teen tota. Sellanen ero vaan että en saa mitään kehuja miesystävältä ellei nyt tissin puristamista lasketa sellaseksi.

Vierailija
8/9 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää kun näen vieraiden miesten katseista, että kelpais ja kiinnostais

Sitä huomaa ihan työpaikallakin

Vierailija
9/9 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan käsittänyt sitä, että miten ihminen voi olla yhden ja saman partnerin kanssa teinistä pitkälle aikuisikään saakka ilman, että tulee mitään haikailuja muihin suuntiin.

Jotenkin tuntuu, että siinä menettää ihan hirveästi ja jossain vaiheessa se halu kokeilla flirttailua muiden kanssa tulee.

Oletko oikeasti rakastunut kumppaniisi, jos kerta epäilet, että voisit haksahtaa johon kuhun?

Ymmärrän kyllä osittain tämän ihmetyksen. Onhan se erilaista, mutta itse olen tiedotanut tämän jo suhteen alussa; eli sen, että voi tulla vaiheita, jolloin saattaa kaivata ulkopuolelta kehuja tai hyväksyntää. Se ei kuitenkaan tarkoita, että oma suhde ei kiinnosta tai että kaikkia haluja pitäisi tyydyttää. En kuitenkaan luopuisi hyvästä ja rakkaasta suhteesta sen vuoksi, että saatan joskus kaivata ulkopuolista huomiota. Kommunikointi on tärkeää myös pitkässä suhteessa, vaikka välillä tuntuu, että toista osaa lukea kuin avointa kirjaa. Seksissä pitää olla kokeilun halua, ettei se toista liikaa samaa kaavaa ja näin menetä hohtoaan. 

Itse saatan pitää muita miehiä hyvännäköisinä ja kaivata hetkittäin huomiota, mutta jos alan kuvittelemaan, että ihan oikeasti mentäisiin sänkyyn tai muuta sellaista, huomaan, että ajatus tuntuu todella kaukaiselta ja epämukavalta. Eli en kaipaa seksiä muiden kuin puolisoni kanssa, mutta tiettyä hyväksynnän hakua kyllä. Luulen, että kyse on enemmän ihmistyypistä kuin suhteista.

En tiedä, antoiko tämä yhtään vastauksia ihmettelijän ihmetyksen aiheisiin.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän