Sini Sabotage -Kuori Mua (UMK2024)
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Sini haluaa näyttää ulkomaalaiselta? Oli paljon nätimpi eloveenana Levikset repee -aikana. Toi blondi ulkonäkö purisi myös paremmin Etelä-Euroopassa.
Edelleenkin, Levikset repee on kopio Azelia Banksin 212:sta. Sini Sabotage ei olisi mitään ilman tuota kopioimista, valitan.
Tummat pitkät hiukset pukee ulkomailla, onhan suurin osa ulkomaisista voittajamisseistäkin tummia ja pitkähiuksisia.
Tuo lyhyt peruukki ei jotenkin sovi tuohon Kuori mua-biisin esitykseen ollenkaan, ihan turha episodi koko juttu.
Biisin sanat on aivan liian härskit ja suomeksi. Ne pitäisi olla englanniksi. Valitan, mutta niin se vaan menee. Muu esitys ja tanssi ok, pitkät, tummat hiukset pukevat parhaiten.
Ylellå ei varmaan ole varaa voittoon, eikä joka vuosi pidäkään voittaa.
Omaperäinen pitää olla, ei pidä matkia ketään.
Oli muuten neidillä harvinaisen heikko ja epävireinen lauluääni livenä.
Musta tää oli hyvä, lempparini noista biiseistä. Ehkä se oli sit massojen mielestä liian erikoinen(?). Itse kuuntelen aika paljon alternativemusaa ja elektronista niin tää kolahti
Miksi maksamme ylimielisen Ylen suojatyöläisien ja heidän kultapossukerhonsa kemut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksamme ylimielisen Ylen suojatyöläisien ja heidän kultapossukerhonsa kemut?
HILJAA RASISTI!
Miks tämä meni pilaamaan huulensa ankkatäytteillä?
Ennen
https://im.mtvuutiset.fi/image/5031204/landscape16_9/1024/576/948141aa6…
Jälkeen, erittäin huonosti tehtyjen ankkatäytehuulten kera
https://assets-jpcust.jwpsrv.com/thumbnails/U8QNFDs1-720.jpg
Vierailija kirjoitti:
38-vuotias aikuinen ihminen tekee tuollaista musiikkia.
Mummo yrittää olla nuorekas 🤣
Biisi ihan ok. Esitys jotain hirveetä.
Mistä näitä huulitäytettyjä ja contour-meikattuja Kardashiankopioita sikiää?
Ei enää tunnista ulkonäön perusteella lehdissä, netissä tai telkkarissa että kuka on Sabotage, Siipola, Sieppi, Belörf ym ym ym kun kaikki vaikuttaa fanittavan muoviper(s)he Kardashianeja.
Kusipuli