Sini Sabotage -Kuori Mua (UMK2024)
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän tästä.
On tää näistä UMK-ehdokkaista paras. Ainoa joka jäi kertakuuntelulla soimaan päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Marttina Aitolehto ja Katiskan Sofia Belröf saisi rakkauslapsen, niin se näyttäis varmaan tolta ku videon nainen?!?!?!!?!?
Voitteko kuvitella M ja S 69:ssä, nams
S selällään ja M päällä, siitä voisi työntyä suoraan M : n sisään ja pelata flipperiä
Ruotsin Melodifestivalenissa on viisi alkuerää. Kisaajia joku 30, joista kansa saa valita! Suomessa Yle edelleenkin on sitä mieltä, että se kyllä tietää kansaa paremmin. UMK-kisaan valitsivat vain seitsemän kisaajaa ja niistä on sitten pakko valita. Tänä vuonna laatu todella huonoa! Aivan liikaa Yle katsoo, että tällä räppilinjalla nyt mennään.
Miksi toi Sini haluaa näyttää ulkomaalaiselta? Oli paljon nätimpi eloveenana Levikset repee -aikana. Toi blondi ulkonäkö purisi myös paremmin Etelä-Euroopassa.
Sini saattaa voittaa. Muut kappaleet yhdentekeviä jollotuksia.
Tuli olo, että liikaa onnistumisen pakkoa. Alku toi mieleen ne levinneet pöksyt, jotka jo voisi jättää unholaan, lopullisesti.
Esiintyjässä itsessään ei vikaa, jotenkin vain kaikki ympärillä ja kappaleen sanoissa veti ilmeeni jähmeäksi. Ei säväyttänyt millään asteikolla.
Stailaus Suomessa on yleensä aika, noh, karmeaa ja joka nyt tuli todistetuksi jälleen kerran. Seksikkääksi tarkoitettu juttu kuivui kasaan kuin iholta revitty naamio.
Vierailija kirjoitti:
Sini sabotaas nuoli mua.
Yksi sana: aikuistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini sabotaas nuoli mua.
Yksi sana: aikuistu.
Yksi lause: pese hiekka pois pimpistä.
Ensi vuonna hän yrittää UMK kilpailuun kappaleella: Vuole mua kuin perunaa.
Sit jos se ei onnistu sitä seuraavalla kerralla on sitten raasta mua kuin porkkanaa
Paras vaihtoehto, omassa tyylilajissaan aika virheetön, ja asenne sopivan roisi. Aika hauskakin. Ensi vuonna pyytäkää vaikka Rebekka Holi tai Lala Salama tai joku muu oikea muusikko tuonne jollain kivalla naispunkilla. UMK:ssa on yleensä aina melko huonot vaihtoehdot.
Tuo on viihdemusa-kilpailu? Ihan ok ääni ja esiintyminen , mutta erikoinen biisi.
Onhan tossa mukana ihan älyttömiä biisejä, kuten esim se minkä nimi on "Paskana" tai jotain että ääää mää oon ihan paskana??
Eli viihde on viihdettä.
Tää on ihan kun Aku Ankasta just joku Saija Sabotaasi ulvomassa, Kuori mua kuin sipuliiiiii!!
Hirveä renkutus. Onko nuo ihan tosissaan??
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauhea biisi.
Aivan ihana biisi!!!
on kuin lenkkimakkara kuoressa!! ja on tainut lenkki ja olut maistua.
Minä pidän tästä.