Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitää naisena tehdä kaikki aloitteet seksiin?

Vierailija
18.01.2024 |

Haluaisin että meillä olisi seksiä joka päivä, mies jaksaa omaan laukeamiseen asti ja seksiä on minulle harvoin. Muuten suhde toimii. Aloitteet tulevat minun puolelta. Mikä avuksi? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja muuta meille. Lapset ja koirat voit jättää miehelle rangaistuksena noin törkeästä käyttäytymisestä. Meillä tuskin ehdit tehdä koskaan aloitetta kun jo ...

Vierailija
2/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan toisinpäin. Seksiä ei olisi varmaan koskaan jos en tekisi aloitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle sairaudelle on joku nimi, oliko nymfomania?

Vierailija
4/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia miehiä kiinnosta seksi. Toki voi olla testotasot alhaalla. Voit ehdottaa niiden mittautusta ja lääkityksen aloitusta tai vaihtaa miestä. 

Vierailija
5/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän libidot eivät kohtaa. Vaihtamalla paranee.

Vierailija
6/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia miehiä kiinnosta seksi. Toki voi olla testotasot alhaalla. Voit ehdottaa niiden mittautusta ja lääkityksen aloitusta tai vaihtaa miestä. 

Yleensä suhteet perustuu muullekin kuin seksille.

Vierailija
7/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vastaava tilanne. Ex-vaimon aloitteet seksiin vuodessa oli laskettavissa yhden käden sormilla. Nykyinen naisystävä on kuin ap. Meillä on seksiä päivittäin. Elämä on mukavaa jälleen.

Vierailija
8/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai perustuvat, mutta kyllä seksittömyys alkaa syömään halukasta ihmistä pidemmän päälle. Jos ei tunne itseään haluttavaksi parisuhteessa, niin moni muukin asia hiipuu.

Vierailija
9/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset itse tätä haluisitte meetoo jutuilla, mies saa syytteen jos tekee aloitteen. joten tyytykään.

Vierailija
10/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olette nuoria. Miehen tulee harjoitella ,ettei laukeaisi liian aikaisin. 

Vierailija
11/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Yleensä se kaikki muu alkaa väljähtää samaa tahtia kuin puolison halukkuus, jos itse on vielä erittäin halukas.

Vierailija
12/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu 8 vuotta yhdessä. Vaimo ei ole tehnyt ensimmäistäkään aloitetta. Toisaalta olen saanut seksiä joka kerta kun olen halunnutkin. Olen siis aloitevastaava, oikeastaan ihan hyvä näin. Mutta jos edes kerran? Voi tietysti olla että en vain huomaa hienovaraisia vihjeitä. 

Vierailija
13/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olette nuoria. Miehen tulee harjoitella ,ettei laukeaisi liian aikaisin. 

Naisen tyydyttämiseen on monta muutakin tapaa. Vaikka itse laukeisi, niin voi jatkaa käsin, leluilla...

Vierailija
14/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse miehenä kiihotun siitä kun nainen tekee aloitteen ja haluaa itse tehty aloite ei kiihota. en tiedä onko miehelläsi sama vai kärsiikö jostain esim joka vaikuttaa haluihin 

Vierailija
15/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin av-mamma, joka suostuu seksii kerran kuussa, ettei mies olisi niin kuikkuinen aina.

Vierailija
16/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frigidit kuvittlevat, että tuollainen on nymfomaniaa. 

17/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena alotteiden tekeminen loppui siihen kun kumppani sanoi että olen nymfomaani. Hänen aloitettaan olen odottanut 2,5 vuotta, mikä hän sitten on? Tuleva exä.

Vierailija
18/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te naiset itse tätä haluisitte meetoo jutuilla, mies saa syytteen jos tekee aloitteen. joten tyytykään.

Tässä taisi olla kyse kuitenkin parisuuhteessa olevasta naisesta, joka joutuu tekemään aloitteen aina, että voisi harrastaa seksiä yhteisymmärryksessä puolisonsa kanssa.

Jos meetoon takia mies saa syytteen jos tekee aloitteen, puhutaan lähinnä miehestä, jotka tekee aloitteita random vastaantulijoille tai työkavereille. Eli aikalailla eri asiasta.

Vierailija
19/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42269 kirjoitti:

Näin naisena alotteiden tekeminen loppui siihen kun kumppani sanoi että olen nymfomaani. Hänen aloitettaan olen odottanut 2,5 vuotta, mikä hän sitten on? Tuleva exä.

Aika sitkeä tapaus kyllä olet.

Vierailija
20/23 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuosta voi keskustella miehen kanssa, mutta jos on alhainen libido, niin tuskin se siitä kauheasti muuttuu. Voit joko hyväksyä tilanteen tai vaihtaa miestä.