Miten elämässä eteenpäin?
Olen ollut vuosia sairaissa suhteissa, monisuhteisten, kinkyjen ja polyamoristen pyörityksessä. Ne ovat yleensä ohi ennen kuin alkavatkaan ja parhaimmillaan kestävät vuoden, tai kaksi. Suurin toiveeni olisi löytää kestävä ja terve parisuhde, mutta noista piireistä sellaista tuntuu olevan täysin mahdotonta löytää. Menen noihin suhteisiin, koska en usko löytäväni mitään parempaakaan, tuntuu etten kelpaa muuhun. Minua on pahoinpidelty henkisesti ja seksuaalisesti näissä suhteissa ja se syö minua sisältä jatkuvasti enemmän ja enemmän. Miten löytäisin itsekuria ja itsevarmuutta lopettaa tämä itseni rikkominen? En jostain syystä uskalla olla yksin, koska ajatus läheisyyden puutteesta tuntuu niin hirvittävältä ja olen hyvin seksuaalinen. En jaksaisi tätä enää, mutta en löydä tietä uloskaan.
Kommentit (22)
(edelliseen hyvää vastaukseen liittyen, sanoisin)
Ajattele. Mieti esim. kuinka ymmärrät, että henkilö, josta pidät, ei pidä sinusta? Voiko tämä olla havaittavissa kaukaa? Jos on, miksi kaikki muut ympärillä olevat voivat huomata, kun joku ei rakasta sinua, paitsi sinä? Ainoa henkilö, joka ei huomaa sitä, olet sinä, etkö pidä sitä.. ( = Selviönä. Sinun elämäsi outoihin kiemuroihin ? )
Hyvä neuvo: elämä + sinä = yksin.