IS: Onlyfans- kuvilla tienaa bruttona kuukaudessa yli miljoonan
Vähäpukeisia kuvia itsestään sekä kotikutoista aikuisviihdettä kauppaava Siragusa on kertonut tienaavansa pelkästään kyseisellä alustalla yli miljoonan kuussa.
Hiljattain Siragusa paljasti, millaisen potin OnlyFans-tuotanto on hänelle ehtinyt kerryttää. X-tilillään julkaiseman kuvan perusteella Siragusa on tienannut alustalla bruttona yli 57 miljoonaa dollaria, eli hieman yli 52 miljoonaa euroa.
Työtön mikä onkaan syysi jättää miljoonatulot hyödyntämättä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismin alkuperäinen tarkoitus ei varmaankaan ollut se, että yhä useampi nainen alkaa h u oraamaan ja olemaan limaisten ukkojen seksiobjekti. Naisten tilannehan tämän suhteen on paljon pahempi kuin joskus 50-luvulla ja naiset ihan itse ovat sen aiheuttaneet.
Eikös alkuperänen ajatus ollut että saa itse päättää? Tällöinhän menee ihan oikein jos saa itse päättää eikä sitä tee isä/veli/aviomies/äiti/suku/feministit/valtio
Saa alkaa myymään kuvia ja muutakin jos niin itse haluaa mutta ei ole pakko
No turha sitten feministien valittaa naisten esineellistämisestä. Kaikkea ei voi saada.
No, eihän se mikään ongelma olek
Anna mennä vaan, jos tällä lailla logiikkasi toimii.
Voisin kokeilla mutta luulen ettei keski-ikää lähestyvällä taviksen näköisellä ja kokoisella ole mitään kysyntää. Ja tuolla tuskin millään puhelimella kuvatulla matskulla pärjäisi vaikka ulkonäkö olisi viimeisen päälle.
Koskee vain kauniita hoikkia naisia.
Muut saavat kasaan ehkä 10 euroa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kokeilla mutta luulen ettei keski-ikää lähestyvällä taviksen näköisellä ja kokoisella ole mitään kysyntää. Ja tuolla tuskin millään puhelimella kuvatulla matskulla pärjäisi vaikka ulkonäkö olisi viimeisen päälle.
Ei ulkonäkö tai ikä ole este, varsinkin jos olet kumminkin normaalin näköinen. Se mitä tekee ja miten on tärkeää. Mutta on ihan ok sanoa että et halua tai osaa kun ei ole sun juttu.
Totta. Maailman vanhin ammatti on tunnetusti elinkeino sekin. Näin vanhemmalla iällä harmittaa vietävästi sekin, etten nuorena mennyt strippariksi paikalliseen strippiravintolaan. Jäi monta markkaa saamatta ja ajatella, miten lämmöllä muistelisin niitä aikoja. Sitä olisi myös ilo esitellä cv:ssä.
Tiina Jylhäkin on Onlyfansissa. On kyllä sellainen ilmestys, että viisari ei värähdäkään vaan vetäytyy tosi pieneksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos onlyfansia tekee työkseen satakiloiset tavis keijukaisetkin niin tuollainen enemmän mallin näköinen tienaakin sitten 10 potenssiin.
Valtaosa onlyfans-tuottajista ei tienaa juuri mitään, keskitulot ovat alle 100 €/kk. Useimmille onlyfans on vain harrastus, johon menee enemmän rahaa kuin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäkö tai ikä ole este, varsinkin jos olet kumminkin normaalin näköinen. Se mitä tekee ja miten on tärkeää. Mutta on ihan ok sanoa että et halua tai osaa kun ei ole sun juttu.
Kyllä se ikä ja ulkonäkö ON este.
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla kuvaa. 25 % komissio.
Tuohon voi ryhtyä vain jos ei ole minkäänlaista moraalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos onlyfansia tekee työkseen satakiloiset tavis keijukaisetkin niin tuollainen enemmän mallin näköinen tienaakin sitten 10 potenssiin.
Valtaosa onlyfans-tuottajista ei tienaa juuri mitään, keskitulot ovat alle 100 €/kk. Useimmille onlyfans on vain harrastus, johon menee enemmän rahaa kuin tulee.
Mitäs järkeä siinä on miinuksella itseään siellä jakaa, joku tässä tarinassa ei nyt oikein täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Rahan ahneutta ja irstailua. Tuotako nyt sitten pitäisi ihailla?
Et ole ymmärtänyt naisellista voimaantuneisuutta.
t. Ylen naistoimittajat
Voi tulla yllätyksenä mutta miehet eivät ole samanlaisia. Pieni osa maksaa onylfansista.