No olipa lässähdys tuo Halla-ahon kannatuksen nousu
Vaikka Ukkola ja muut persut niin tohkeissaan galluppeja vaativat kun Jussi on kuulemma kirinyt Stubbin ohi. 😂😂😂
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää te muut, ketä haluatte, minä äänestän ainakin Halla-ahoa. Olen niin tympääntynyt tähän hem metin maahanmuuttopolitiikkaan.
En jaksa/viitsi/halua ottaa asiakkaiksenikaan enää yhtään turvapaikka-asiaa, ellen todella näe, että on oikeat perusteet. Eipä ole oikeita perusteita ollut nyt kolmeen vuoteen....
asianajaja
Olet asianajaja etkä tiedä, ettei presidentillä ole mitään tekemistä mmpolitiikan saati turrrvvvapaikanhakijoiden kanssa?
No, kouluttamaton persuhan sinä oletkin, etkä ole asianajajaa nähnytkään muuten kuin omissa rattijuopumusoikeudenkäynneissäsi.
Kummasti nuo rajakysymykset vaikuttavat turvapaikka-asioihin. Esim. Stubbin mielestä tänne pääsevät käsitellään meidän turvapaikkasäännösten mukaan, vaikka tulisivat laittomasti, mikä tarkoittaa parhaimmillaan sitä, että tänne jäävät pitkäksikin aikaa, kun taas Halla-aho käännyttäisi nopeutetusti = samantien takaisin.
Kyllä rajakysymykset pitkälti vaikuttavat edellä mainittuun maahanmuuttoasiaan. On se nyt aivan eri, onko pressana "ovet auki kaikille" Jutta tai Li kuin Halla-aho.
asianajaja
Se nyt on ihan yhdentekevää mikä pula-ajan göbbelssin kannatus on. Toisella kierroksella ei voi saada yli 18% kannatusta kuitenkaan oli vastassa vaikkaIines Ankka. Valtaosa suomalaisista ei voi edes taloyhtiön hallitukseen äänestää ihmisvihaaja persua.
Myydäänköhän tammikuussa missään niitä sarvipäähineitä? Olen vapputorilla niitä nähnyt mutta siihen on vielä pitkä aika, kapitoli kalluppi mellakat alkaa justiinsa nyt!
Halla-aho on toisella kierroksella. Siltä näyttää näiden galluppien perusteella. Kannatus tulee nousemaan vielä muutaman prosentin ja todennäköisesti parin prosentin verran poistuu kannatusta Pekalta ja Rolexanderilta.
Haavisto on ollut todellinen lässähtäjä. Ei siitä koskaan tule presidenttiä.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää te muut, ketä haluatte, minä äänestän ainakin Halla-ahoa. Olen niin tympääntynyt tähän hem metin maahanmuuttopolitiikkaan.
En jaksa/viitsi/halua ottaa asiakkaiksenikaan enää yhtään turvapaikka-asiaa, ellen todella näe, että on oikeat perusteet. Eipä ole oikeita perusteita ollut nyt kolmeen vuoteen....
asianajaja
Mielenkiintoista. Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on HS gallup siis mistä puhut? HS gallupit on jostain syystä aina vähän tiukempia kuin Ylen. Ja siis tuossakin vain 6% eroa enää Halla-ahon ja Haaviston välillä. Odotellaan nyt seuraavaa galluppia. Persuille voi usein lisätä sen 2-3% enemmän kuin mitä gallupeissa, ainakin ek-vaaleissa näin on.
Veikkaan että Stubb ja Halla-aho toisella kierroksella kuten nuoretkin äänestivät.
Kyselyistä myös jätetään aina pois yli 79-vuotiaat, jotka eivät äänestä Haavistoa vaan sota-ajan lapsina äänestävät varsinkin tässä maailmantilanteessa persuja. Esim omat ja appivanhempani ja niiden tutut. Halla-ahon kannatus on vaalipäivänä aivan varmasti yli 20 pinnaa.
Jussi juuri itse sanoi haastattelussa, että persut ei ole vanhusten vaan työikäisten puolue.
Empaattiset vanhukset ajattelevat myös tulevia sukupolvia. Siksi he eivät jää lapsettomiksikaan. Minunkin isä siirtyi äänestämästä Kepua Persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennustaja ja tässä kerron miten menee:
Toiselle kierrokselle Stubb ja Haavisto. Halla-aho kolmas.
Toisella kieroksella Stubb voittaa koska media.
Stubb tulee olemaan historian paskin presidentti, joka tuhoaa koko instituution uskottavuuden.
Niinistö oli viimeinen presidentti, jota kuunneltiin.
Olkaa hyvä.
Tätähän media yrittää nyt kaupata meille. Mutta suomalaisilla olisi nyt kerrankin tilaisuus tehdä rauhanomainen vallankumous. Kukaan mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS saa aina +2%-yksikköä siihen mitä sanotaan. Mulla on tallessa ruutukaappaus vieläki viime eduskuntavaalien vaalipäivänä gallupit sano että SDP; Kokoomus ja PS on tasatilanteessa 19,2%. Sit PS ja Kok oli vaan useita paikkoja edellä SDP:tä.
Sdp oli myös vaalivoittaja ja käytännössähän Kok ps ja SDP olivat samalla kannatuksella hiuksenhienoin eroin.
PS:n kannatuksesta YLEENSÄ pitää otta prosentteja pois. Aluevaaleissa tuli takkiin, kuntavaleissa tuli takkiin. Eduskuntavaaleissa piti tulla ykkönen, tuli takkiin.
Jytkyt ja laariin satamiset ovat vain persujen päässä, ei missään muualla.
Kannattaa ottaa kuitenkin huomioon, että Halla-ahon henkilökohtainen kannatus pelkästään Helsingissä (!) on aina ollut vaaleissa suurempaa kuin persujen muuten. On aina ollut äänikuningas siellä. Veikkaan, että gallupit eivät nyt pidä paikkaansa. Halla-aho tulee saamaan valtavasti ääniä myös Helsingin ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Öyhöttäjät eivät ymmärrä, että yksittäisen gallupin järjestys ei kerro mitään. Tärkeintä on seurata trendiä. Sen perusteella tilanne on selvä: Stubb laskee ja Halla-Aho nousee. Haavisto polkee paikallaan. On täysin mahdollista, että Halla-aho nousee kakkoskierrokselle. Ja se ei olisi mikään ihme, sen verran vakuuttaa Halla-Ahon esiintyminen on tenteissä ollut.
Itse asiassa tämähän on Jussille hyvä gallup. Lupaa nousukiitoa, mutta pitää Jussin vielä altavastaajan asemassa. Suomalaiset rakastavat altavastaajia, ja ovat aina näiden puolella. Nyt mennään innolla äänestämään Jussia, että oikeus tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennustaja ja tässä kerron miten menee:
Toiselle kierrokselle Stubb ja Haavisto. Halla-aho kolmas.
Toisella kieroksella Stubb voittaa koska media.
Stubb tulee olemaan historian paskin presidentti, joka tuhoaa koko instituution uskottavuuden.
Niinistö oli viimeinen presidentti, jota kuunneltiin.
Olkaa hyvä.
Ja kuuden vuoden kuluttua saamme sitten Jussista presidentin😊
Perseet joutaa Neukkulandiaan ja kokoomuslaiset ..
Huomaan itsessänikin semmoisen ilmiön, että kun vaalien välissä olen median ja öyhövihreiden varassa, alan itsekin ihmetellä, miksi äänestän Jussia. Sitten kun vaalitentit alkavat ja kuulen, mitä Jussi oikeasti puhuu, ihmettelenkin, miten kummassa hänestä on taas puhuttu niin paljon pahaa. Ja äänestän.
Tässä varmaan näkyy, etten ole ainoa, jolle käy näin. Vaalitenttejä on vielä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on toisella kierroksella. Siltä näyttää näiden galluppien perusteella. Kannatus tulee nousemaan vielä muutaman prosentin ja todennäköisesti parin prosentin verran poistuu kannatusta Pekalta ja Rolexanderilta.
Pekalta ei voi paljon enää ottaa pois, kun kannatus on 10%:n pinnassa.
Pakkoruotsi on loukkaus suomalaisia kohtaan.
Pakkoruotsin takia emme voi ottaa Stubbia presidentiksi. Stubb on pappa betalar presidenttiehdokas. RKP ostaa pappa betalar -rahalla bättre folkille ruotsinkielisen presidentiksi.
Stubbilla ylivoimaisesti suurin vaalibudjetti 1,5 milj.€. Rahalla meille presidentti ostetaan. RKP, Suomen talouselämä ja kokoomus haluavat ruotsinkielisen presidentin. Haluaako suomalaiset? Rahalla meidän päämme on käännettävänä.
Stubb on myös RKPn presidenttiehdokas. Miksi kokoomus asetti saman ehdokkaan ruotsalaisten kanssa? Pakkoruotsin kannattaja ja koulukiusaaja ei sovi suomalaisten presidentiksi. Stubb ei edusta suomalaisia. Stubb edustaa meitä alistavaa pakkoruotsia ja on muistutuksena meille kuinka meitä on alistettu ruotsin kielellä. Vaimo on englantilainen ja lapsille puhutaan ruotsia ja englantia.
Pitääkö meidän opiskella pakkoruotsia, koska Stubbin lapset ja heidän kaltaiset eivät osaa suomea? Olisimme jälleen kerran vieraskielisten ja ulkopuolisten alaisuudessa. Siitä ei hyvää seurannut. Meille jäi vamma itsetuntoon ja katsomme ruotsalaisia aina ylöspäin. Siksi me emme pääse eroon edes pakkoruotsista.
Emme ole ottamassa ulkopuolisia kuninkaallisia, vaan äänestämässä omasta presidentistä.
Siksi SUURI EI Stubbille!
Pakkoruotsi on koulukiusaamisen maailmanennätys, eikä koulukiusaaja edusta suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Halla-Ahon kannatus ei ole edes persujen kannatuksen tasalla? Jää useita prosenttiyksiköitä. Miksi Halla-Aho ei saa omiensa täyttä kannatusta, mutta niin Rehn, Haavisto kuin Stubbkin nauttivat kannatusta yli puoluerajojen?
Mitä oikein sekoilet - Halla-ahohan johtaa!
Miksi Halla-Ahon kannatus ei ole edes persujen kannatuksen tasalla? Jää useita prosenttiyksiköitä. Miksi Halla-Aho ei saa omiensa täyttä kannatusta, mutta niin Rehn, Haavisto kuin Stubbkin nauttivat kannatusta yli puoluerajojen?