Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään ollut ahtaumaa, kulumaa, pullistumaa tai muuta hermovaivaa kaularangassa?

Vierailija
18.01.2024 |

Mikä auttoi? Leikattiinko?

Mulla kulumaa ja säteilee lapaan ja käteen kun hermojuuri ahtautunut, mutta ei leikata. Aika rasittavaa kun en keksi mikä auttaisi...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että monella on ollut ja on.

Vierailija
2/6 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaularangan kulumaa ja kaularankaoireita ollut nuoresta asti. Fysiatri sanoi, että leikkauksen riskit on suuret eikä se välttämättä edes auta, joten hän ei suosittele leikkausta. En minä siihen olisi itsekään valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaularangan kulumaa ja kaularankaoireita ollut nuoresta asti. Fysiatri sanoi, että leikkauksen riskit on suuret eikä se välttämättä edes auta, joten hän ei suosittele leikkausta. En minä siihen olisi itsekään valmis.

Niin ja siis hermoahtaumaa on myös, ei pelkkää kulumaa 

Vierailija
4/6 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla auttaa hermokipuun?

Vierailija
5/6 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaularangan rappeuma, kipua oli lavan yläosassa ja säteili käteen. Minulla auttoi fysioterapia, ne liikkeet pitää vaan oikeasti tehdä riittävän usein. Kipuja ei tällä hetkellä ole, mutta kun parannuskeinokaan ei ole niin mennään päivä kerrallaan.

Vierailija
6/6 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, millaisia liikkeitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi