Onko kellään ollut ahtaumaa, kulumaa, pullistumaa tai muuta hermovaivaa kaularangassa?
Mikä auttoi? Leikattiinko?
Mulla kulumaa ja säteilee lapaan ja käteen kun hermojuuri ahtautunut, mutta ei leikata. Aika rasittavaa kun en keksi mikä auttaisi...
Kommentit (6)
Mulla on kaularangan kulumaa ja kaularankaoireita ollut nuoresta asti. Fysiatri sanoi, että leikkauksen riskit on suuret eikä se välttämättä edes auta, joten hän ei suosittele leikkausta. En minä siihen olisi itsekään valmis.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaularangan kulumaa ja kaularankaoireita ollut nuoresta asti. Fysiatri sanoi, että leikkauksen riskit on suuret eikä se välttämättä edes auta, joten hän ei suosittele leikkausta. En minä siihen olisi itsekään valmis.
Niin ja siis hermoahtaumaa on myös, ei pelkkää kulumaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla auttaa hermokipuun?
Mulla on kaularangan rappeuma, kipua oli lavan yläosassa ja säteili käteen. Minulla auttoi fysioterapia, ne liikkeet pitää vaan oikeasti tehdä riittävän usein. Kipuja ei tällä hetkellä ole, mutta kun parannuskeinokaan ei ole niin mennään päivä kerrallaan.
Veikkaisin, että monella on ollut ja on.