Sara Siipolan kappale "Paskana" on mahtava.
Kommentit (86)
Ihana biisi, olis ennemmin hävitty tylylillä, kuin pelleilyllä.
Musiikillisesti aika hyvä, mutta sanoitus on sietämätöntä, narsistista ulinaa.
En ymmärrä miksi hän on paskana. Onko kynsi haljennut vai mikä mättää. Suomessa aika hyvin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo käännetään englanniksi?
En tiedä miksi se pitää kääntää englanniksi, mutta fucked up.
Ruma kappaleen nimi. Eikä edes olisi avautunut englanniksi käännettynä.
Johan nimi kertoo, minkä tason kappaleesta on kyse, kun jätetään pois lopun na!
Oli outoa kun kuulin eka kerralla niin, miksi kuulin niin huonosti. Kuulin " oon paskalla " ja toiston. Lauloi niin matalalta. Silloin aattelin et ei oo minun lemppari tää laulu.
Olisipa laulanut ennemmin vaikka raskaana.
Onhan tuo laulun sanoitus ihan hiton hölmöä, kun lauletaan paskana olemisesta.
Euroviisuissa EI olisi pärjännyt, eli finaalin ei olisi mennyt. Windows taitaa päästä kumminkin viidentoista parhaan joukkoon.
Nyt on sitten pökäleestäkin tehty oikein kappale. Esiintyjä oli kaunis ja ääni persoonallinen, vaikka ei ehkä isolle lavalle riittävä. Hyvä studioääni. Jokin muu vaatteen väri, vaikka edes musta, ei olisi ollut niin Loreen, vaan artisti itsenään. Sanoituksessa pazkana-sana toi mieleen häiritsevästi suolen toiminnan ja oli ärsyttävän kakaramainen. Itse kappale kuitenkin mielestäni varsin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtä hyvä kun Paska-Siipola kappale sarana
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 en tajua mut repesin tälle ihan täysin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
-na. Onki tälläkin huulitäytteet ja naamassa pistoksia?
Miksi ihmiset pilaa ulkonäkönsä "Aku Ankka maiseksi" botoxilla?
Luen mielelläni Aku Ankkaa, mutta en ymmärrä sen ihannointia huulitäytteiden avulla.
Pitkä miinus kappaleen nimestä ja kiroilusta. Miksi pitää puhua alatyylisesti? Eikö voi olla vaikka hajalla?
Miks ei laulanut "olen ADHD". Sitä kun ulisee kaikkialla muualla. Se kun on niin spessuu olla ADHD.
Surkeaa ulinaa. Aivan oikein ettei voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo käännetään englanniksi?
I am shit?
Tai "Me as shit"
Ei lauluääntä, samanlaisia löytyy 13 tusinassa, biisi ei ollut mitenkään mukaansatempaava, sanoitus kuin 13-vuotiaan ensirakkauden jälkeen päiväkirjaan raapustelema värssy. Noh, makuja on monia. Surkea oli taso muutenkin UMK:ssa tänä vuonna, kun vertaa viime vuoteen