Netflix: Love is blind RUOTSI
Seuraako kukaan?
Tosi kiva kun tuli Ruotsin versio. Jotenkin paljon enemmän samaistuttavampi kuin jenkkien versio, jossa aika paljon lisättyä draamaa ja riitoja. :)
Kommentit (251)
Jakob on ollut positiivisin yllättäjä. Olin alkuun että mikä ihmeen kaveri tämä on, mutta on voittanut minut puolelleen. Hän kyllä ansaitsisi parempaa kuin Karolinan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten muka ei ole pitkille ihan kivannäköisille ruotsalaismiehille löytynyt puolisoja aiemmin. Jotain tässä meidän kulttuurissa on pielessä...
Ihmiset ei enää osaa valita ja sitoutua yhteen, kun aina voi olla parempi karkki nurkan takana. Surullista, mutta sitten jää kyllä yksin.
No, tämänkin kauden perusteella se on selvästi se luonne, mikä estää kivannäköisiäkin pariutumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saataisko juttua uudesta kaudesta tähän perään? Vai pitäisikö aloittaa uusi ketju?
Itse jatkan tähän.
Ola, miten VOI olla neuroottinen ja itsekeskeinen, ja vielä muka niin hengellinen...
Ola on ihan sairas. Loukkaa ja on todella ilkeä "rehellisyyden nimissä". Syömisten ja juomisten kontrollointi on myös kammottavaa. Ja sitten esittää olevansa hengellinen ja siten parempi ihminen. Hyi mihin ansaan Milly astui.
Nyt kun katsoo kautta niin huomaakohan oman kamaluutensa... Vai ihaileeko vain, miten upea hän onkaan, NIIN yhteydessä sisimpäänsä! Viis vaikka vähän siinä sivussa loukkaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Jakob on ollut positiivisin yllättäjä. Olin alkuun että mikä ihmeen kaveri tämä on, mutta on voittanut minut puolelleen. Hän kyllä ansaitsisi parempaa kuin Karolinan.
Minusta Jakob on mukava ja myös kaunis katsella, hyvät kasvonpiirteet. Itse ainakin innostuisin :)
Huomenna jatkuu. Jääköhän kukaan yhteen... toivottavasti! Masentavaa katsottavaa jos yksikään pari ei jäisi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna jatkuu. Jääköhän kukaan yhteen... toivottavasti! Masentavaa katsottavaa jos yksikään pari ei jäisi.
Luulen, että Karin ja Niklas jatkavat ainakin seurustelua, jos eivät naimisiin uskalla. Muiden kohdalla en ole kovinkaan positiivinen.
Voi ei miten ihana jakso oli Jakob ja Karolina 🥹
Jakob on ihana
Siis Oscar vaikuttaa jotenkin nepsylta.
En kyllä ymmärrä miten voikin olla noin ilmeetön yms.
En ymmärrä Oscaria. Alicia olisi ollut upea nainen hänelle, jaksaa ymmärtää Oscarin aika erikoista luonnetta ja on vielä kauniskin.
Karoliina ei ansaitse Jacobia. Ei osaa arvostaa hyvää miestä kun sellaisen kerrankin on saanut. Hän on varmaan tapaillut super komeita jännämiehiä, mutta itse ei ole ulkoisesti ihan sellaisella tasolla, että saisi pidettyä top tear miehen.
Wiktor ja Natalie vaikuttavat hyvältä parilta. Yllättäen myös Niklas ja Karin vaikuttavat sopivan yhteen, vaikka ensin ajattelin, että Karin on liian tyylikäs ja hienostunut ladylike tuollaiselle boheemin oloiselle adhd-tyypille.
Olasta en viitsi edes aloittaa...nostattaa vain verenpainetta ihan kiitettävästi päälleliimatulla henkisyydellään.
Osaavat analysoida suhdettaan ja ajatuksiaan ääneen toisilleen aivan eri tavoin kuin suomalaiset. Hätkähdyttävää.
Aww, ihan kyyneleet silmissä täällä <3 <3 <3 Ihana jakso, tätä toivoinkin <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Oscaria. Alicia olisi ollut upea nainen hänelle, jaksaa ymmärtää Oscarin aika erikoista luonnetta ja on vielä kauniskin.
Karoliina ei ansaitse Jacobia. Ei osaa arvostaa hyvää miestä kun sellaisen kerrankin on saanut. Hän on varmaan tapaillut super komeita jännämiehiä, mutta itse ei ole ulkoisesti ihan sellaisella tasolla, että saisi pidettyä top tear miehen.
Wiktor ja Natalie vaikuttavat hyvältä parilta. Yllättäen myös Niklas ja Karin vaikuttavat sopivan yhteen, vaikka ensin ajattelin, että Karin on liian tyylikäs ja hienostunut ladylike tuollaiselle boheemin oloiselle adhd-tyypille.
Olasta en viitsi edes aloittaa...nostattaa vain verenpainetta ihan kiitettävästi päälleliimatulla henkisyydellään.
Noin minäkin ensin ajattelin Karolinasta, et ei todellakaan ansaitse. Taisi kasvaa aika paljon tällä matkalla, ja luulen että on oikein leikattu just kaikki epäröinnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin minäkin ensin ajattelin Karolinasta, et ei todellakaan ansaitse. Taisi kasvaa aika paljon tällä matka
Karolinalla oli tosiaan hieno kasvumatka. Taisi ymmärtää että tuollaista helmeä ei joka nurkalla tule vastaan ja ulkonäkö on toissijaista, jos kohdellaan noin hyvin. Puhui tosi kauniisti eilisessä jaksossa, vaikka selvästi pehmoisten puhuminen on hänelle vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin minäkin ensin ajattelin Karolinasta, et ei todellak
Näinpä!
Puhuivatko he sopissa lapsista, ei taidettu näyttää vai enkö vain muista? Saisivat todella kauniita lapsia <3
Hauskaa nähdä sitten se mitä kuuluu nyt -jakso tältä kaudelta! Eiköhän siellä Olakin ole kertomassa kuulumisia. Onkohan löytänyt kaltaisensa? Entä Oscar?
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa nähdä sitten se mitä kuuluu nyt -jakso tältä kaudelta! Eiköhän siellä Olakin ole kertomassa kuulumisia. Onkohan löytänyt kaltaisensa? Entä Oscar?
Tuleeko reunion-jakso ensi torstaina? Kiinnostavaa kyllä :)
En usko että Olalle kelpaa kukaan muu kuin hän itse. Oscar on saattanut jotain oppiakin itsestään, toivon mukaan.
Tänään tuli jälleennäkeminen. Kiva oli katsoa :)
Odotin kyllä että Ola olisi pyytänyt anteeksi Millyltä loukkaavia sanojaan, mutta ei...
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli jälleennäkeminen. Kiva oli katsoa :)
Odotin kyllä että Ola olisi pyytänyt anteeksi Millyltä loukkaavia sanojaan, mutta ei...
Ola sekoittaa kaksi asiaa: vapauden valita kumppani minkä tahansa, vaikka nyt sitten ulkonäönkin perusteella, ja et oikeuttaako tämä raatorehellisyyteen ja toisen loukkaamiseen. Vaikka pitäisi toista rumana, silti ei tartte sanoa et pitää toista niin hirvittävän rumana ettei voi jatkaa. Asiat voi muotoilla niin monella eri tavoin.
Wiktor selittää miten vaikeaa on sanoa rakastn sinua, vaikka toinen sanoo hänelle.
Sitten hetken kuluttua jo rakastaakin, oliko se siksi kun sisko hyväksyi Natalien.
Miksi miesten siskojen ja äitien täytyy päättää tyttöystävistä. Voi elämän kevät.