Netflix: Love is blind RUOTSI
Seuraako kukaan?
Tosi kiva kun tuli Ruotsin versio. Jotenkin paljon enemmän samaistuttavampi kuin jenkkien versio, jossa aika paljon lisättyä draamaa ja riitoja. :)
Kommentit (251)
Nyt vasta löysin tämän sarjan ja koukutuin täysin. Olen nyt hääjaksossa. Voi miten kaunis tuo Catja on, ihan ilman meikkiäkin! Sen aussimies oli ihan för mycket niiden juttujensa kanssa. Päivieni valo, jatkuva kehuminen...ja se hirveä violetti hiusväri ja panta päässä.
Meira ja Oscar ollut minun suosikkiparini. Onneksi Meira epäilyksistään huolimatta jatkoi Oskarin kanssa.
En tajua mitä Amanda näkee Sergiossa, en millään. Rasmuksen vaimo näytti ilman meikkiä todella erilaiselta kuin meikin kanssa, vanhemmaltakin.
Suomitytön mies oli ulkoisesti niin paljon paremman näköinen, että tiesin heti ettei heistä tule paria. Uskomaton itsetunto Emilialla, kun ei lannistunut, vaikka toinen sanoi suoraan, ettei koe yhtään fyysistä vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
%3DSikäli mikäli joku tykkää katsoa reaktiovideoita, tässä oli erinomainen ja todella hauska katsaus koko Ruotsin kauteen. Aivan huikeaa läppää, etenkin näin pohjoismaalaisen näkökulmasta 😁.
Täähän on ihan loistava ja hauska, kiitos :D
Olen nyt katsonut tunnin, ja totta tosiaan, nyt vasta tajusin että nuo pojathan kiusaa Sergiota. Ja varmasti luulevat olevansa vain hyviä tyyppejä. Sergiolla on kaiken oudon lisäksi myös hyvää itsereflektiota, mutta jostain syystä muut inhoavat häntä.
Kommentti polttareista oli hulvaton, vihoviimeinen asia mitä hän haluaisi polttareissaan: olla alasti saunassa kavereiden kanssa 😅
Vierailija kirjoitti:
Suomitytön mies oli ulkoisesti niin paljon paremman näköinen, että tiesin heti ettei heistä tule paria. Uskomaton itsetunto Emilialla, kun ei lannistunut, vaikka toinen sanoi suoraan, ettei koe yhtään fyysistä vetovoimaa.
Okei, itse en näe noin. Lucas on aika pienenkokoinen, ei kovin miehekäs, ja selvästi oli ongelma hänelle että Emilia on samanpituinen ja aika harteikas. Hän sanoikin jossain kohtaa että tykkää yleensä pienistä blondeista naisista. Veljen puolisokin näytti olevan hento pieni blondi.
Saataisko juttua uudesta kaudesta tähän perään? Vai pitäisikö aloittaa uusi ketju?
Vierailija kirjoitti:
Saataisko juttua uudesta kaudesta tähän perään? Vai pitäisikö aloittaa uusi ketju?
Itse jatkan tähän.
Ola, miten VOI olla neuroottinen ja itsekeskeinen, ja vielä muka niin hengellinen...
Karoliina: itkee alussa moneen otteeseen miten miehet on kauheita eivätkä näe häntä.
Nyt rakastui Jakobiin, mutta kas nyt ei sitten olekaan "hänen tyyppiään"... Kuka se on pinnallinen :(
Ihmettelen miten muka ei ole pitkille ihan kivannäköisille ruotsalaismiehille löytynyt puolisoja aiemmin. Jotain tässä meidän kulttuurissa on pielessä...
Ihmiset ei enää osaa valita ja sitoutua yhteen, kun aina voi olla parempi karkki nurkan takana. Surullista, mutta sitten jää kyllä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jatkan tähän.
Ola, miten VOI olla neuroottinen ja itsekeskeinen, ja vielä muka niin hengellinen...
Ola tekee numeron alkoholittomuudestaankin. Tuomitsee ja halveksii selvästi kun muut ottavat, ja kihlatulleenkin väänsi juomasta ilahtumisen (kun Oscar tarjosi sopissa) juomisesta ilahtumiseksi... Ola on mustavalkoinen, ja yksikin alkoholiannos on hänelle ryyppäämistä.
Huoh. Wictor kertoi sopissa, että hän on antanut aina kaikkensa, kuunnellut ja kuunnellut toista täysillä. Nyt sitten pelästyy kun Nathalie on hiljainen, kun hän on tottunut puhuvampiin.
Miksi nämä ihmiset eivät opi, että ne entiset ovat menneet syistä poikki? Ei kannata toistaa samoja kaavoja, pieleen menee vain.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Wictor kertoi sopissa, että hän on antanut aina kaikkensa, kuunnellut ja kuunnellut toista täysillä. Nyt sitten pelästyy kun Nathalie on hiljainen, kun hän on tottunut puhuvampiin.
Miksi nämä ihmiset eivät opi, että ne entiset ovat menneet syistä poikki? Ei kannata toistaa samoja kaavoja, pieleen menee vain.
Wictor: "Hän ei ehkä riitä minulle"... Siis kehtaakin, niin kaunis ja ihana Nathalie!
Nämä ihmiset ovat ihan syystä sinkkuja, luonnevikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Karoliina: itkee alussa moneen otteeseen miten miehet on kauheita eivätkä näe häntä.
Nyt rakastui Jakobiin, mutta kas nyt ei sitten olekaan "hänen tyyppiään"... Kuka se on pinnallinen :(
Eikä Karolina itsekään ole täydellinen, edes ulkonäöllisesti. Miksi itkeä jos ei huolita, eikä sitten itsekään huoli?
Eikö kukaan muu seuraa tätä? Laittakaas kommentteja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee toinen kausi ? Netflix lupailee on tulossa, mutta milloin ?
Milloin ??
Nyt just tulee, toivottavasti huomasit.
Onko aamuvuorossa tämän ohjelman faneja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jatkan tähän.
Ola on ihan sairas. Loukkaa ja on todella ilkeä "rehellisyyden nimissä". Syömisten ja juomisten kontrollointi on myös kammottavaa. Ja sitten esittää olevansa hengellinen ja siten parempi ihminen. Hyi mihin ansaan Milly astui.
Näistä kakkoskauden miehistä suurin osa on todi outoja..,,
Milloin ??