Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

61-vuotias isoäiti rakastui 37 vuotta nuorempaan mieheen nyt he harrastavat seksiä kameralle

Vierailija
18.01.2024 |

61-vuotias isoäiti rakastui 37 vuotta nuorempaan mieheen nyt he harrastavat seksiä kameralle

https://www.is.fi/viihde/art-2000010125599.html

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä, jolla on lapsenlapsia, ei ikinä määritellä  isoisäksi silloin, kun asialla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
22/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen reilusti nuorempi kuin 61, mutta jotenkin en pysty edes ajattelemaan parikymppisiä miehiä mahdollisina seurustelukumppaneina. Ollaan ihan eri maailmoista, ja en oikeasti käsitä, miksi joku parikymppinen valitsisi 40 + -naisen, kun omanikäisiä tyttöjäkin olisi. Pelkkää seksisuhdetta en halua enkä semmoiseen pysty. Noille parikymppisille miehille sellainen tuntuisi sopivan, mutta uskon, että siitä ei etenkään sille vanhemmalle naiselle mitään hyvää seuraa. Ehkä joku nainen on sitten kovempi eikä välitä.

En itsekään ihan ymmärrä kyseisen pariskunnan meininkiä mutta on pakko kommentoida ikäerosuhdetta oman kokemuksen pohjalta. Olen nelikymppinen ja vaihdoin omanikäisen puolison parikymppiseen, kun rakastuttiin ensi kohtaamisella. Hän varmasti saisi ikäisensä kumppanin mutta vanhana sieluna menisi hukkaan esim. sellaisen epävarman ja itseään etsivän tytön kanssa kuin mitä itse olin nuorempana.

Ihmisiä voi yhdistää paljon muukin kuin ikä. Me löysimme toisemme yhteisen kulttuuriharrastuksen pohjalta. Poikaystäväni ei ole mikään pleikkaria pelaava veeti, vaan hänestä tulee mieleen oman isoisän aikaiset tosimiehet, jotka kykenevät pitämään huolen perheestään ja itsestään. Työtä välttelevä exä puolestaan ei koskaan tuntunut aikuistuvan. Seksikään ei enää sujunut. Nuoremmalla kyllä intoa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmetytä mikään muu kuin tuo mummon ulkonäkö! Kuinka 61-vuotias voi näyttää noin vanhalta kasvoista??

Vierailija
24/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla naisella enää edes hampaita suussa.

Vierailija
25/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin mies on musta🦧

Vierailija
26/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla naisella enää edes hampaita suussa.

Mitä niillä hampailla tekee suihinotossa??

Vierailija
27/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

61, näyttä kyllä 91 vuotiaalta.

Onpas kuluneen näköinen tytsy. Itse olen pari vuotta vanhempi, mutta en ole vielä yhtään ryppyinen.

Vierailija
28/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 61-v voi näyttää noin vanhalta: aurinko, tupakka, liekö päihteitä, liian niukka ruokavalio, ei ole keho ja iho saanut tarvitsemiaan ravinteita... ja puuttuuko häneltä hampaita? Se myös tekee vanhan näköiseksi. Siihen kirsikkana kakkuun vielä vanhan mummun ääni niin vaikutelma tosiaan on ennemmin ysikymppinen kuin kuuskymppinen. Geenitkin vaikuttaa, ehkä hänellä on vielä lisäksi sellaiset jotka rupsauttaa ennemmin eikä myöhemmin...

Vierailija
29/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ryppyinen toi nainen, näyttää kyllä vanhemmelta kuin 60 🙉

Vierailija
30/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun, Järkyttävää...

Onneksi ei oo mun mutsi. 

Vierailija
31/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle 24-vuotiaalle riittää kriteeriksi että sokeri sulaa naisen suussa.

Mottona: Se panee joka ei valkkaa.

T.Skäbä

Vierailija
32/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutus sekin, jos saa itsensä näyttämään 30 vuotta vanhemmalta. Luulisi, että nuori rakkaus ja vilkas seksielämä nuorentaisivat eikä päinvastoin. Cheryl ei ole is-jutun perusteella koskaan juhlinut syntymäpäiviään että mikähän se oikea ikä mahtaakaan olla.

Vierailija
33/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuollaiset vanhat sielut haluavat kuitenkin oman perheen ja lapsia jossain vaiheessa. Ja se ei sen nelikymmpisen kanssa sitten enää onnistu. Ikäero voi olla just ok, kun ollaan esim. 42 ja 24, mutta tilanne voi muuttua.

Kerran jouduin tilanteeseen, jossa jouduin miettimään, onko 18 vuoden ikäero liikaa. Emme tutustumishetkellä tienneet toisen ikää, hän näytti ikäistään vanhemmalta ja minä hänen mielestään nuoremmalta. Ajattelin, että ikäeroa olisi n. 5 vuotta. Olikin 18. Ehkä tein väärin, kun päätin, että ei jatketa. 

Vierailija
34/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovan luokan panomies asialla👌🏾

Vierailija
35/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkaisen tuli aamupala takas..

Ikääntyvien naisten seksuaalisuus oksettaa sitten, mutta ei siinä mitään ihmeellistä ole, samanlaista se on kaikilla ikävuosista riippumatta. 

Minä olen 55 vuotias lapseton kaunotar.

Näytän 30 vuotiaalta.

Minulla on ollut paljon rahaa hoitaa itseäni.

Jutun nainen on köyhä.

Köyhyys vanhentaa.

En halua seksiä 20 vuotiaan kanssa.

Mutta jos se videoitaisiin..kroppani on kuin penttilällä,

mutta luomu.

Vierailija
36/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naisen jalat aukeaa, jos mies on tumma.

Vierailija
37/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on ettei näytä 61 vuotiaalta... Mitä määriä liukastusvoidetta kuluukaan kun iho on jo noin kuivan näköinen?

Vierailija
38/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovan luokan panomies asialla👌🏾

Voi sanoa kyllä että todellinen ammattilainen asialla tässä tapauksessa...

Vierailija
39/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muistan useita vastaavia rakkaustarinoita? Hieman varttuneempi nainen löytää etelästä nuoren mustan rantakäärmeen? Mitä sitten? Eikös nämä kundit hanki tällä tavalla elantonsa, tai ainakin ylöspidon?

Kyllä tuo heppu ihan laillinen britti on. Kysessä on Rakkaus.

Vierailija
40/78 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quran...hyi olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi