Olen työssäkäyvä työn vihaaja.
Vihaan työntekoa, vihaan kaikkea työtä eikä minulla ole paloa mihinkään ammattiin. Olen kyllästynyt kaikkeen työhön aina kuukaudessa ja alkanut vihaamaan kys paikkaa. Vihaan yhteiskunta systeemiä, vihaan, että ainut elämä pitäisi käyttää tekemällä muille rahaa, vihaan, että suurinosa palkasta menee muiden taskuihin, modernia orjuutta sanon minä ja vihaan sitä ylikaiken. Töissä olen aina sanonko mikä otsassa, teen minimin(sen minkä täytyy enkä ikinä ylimääräistä) ja suksin hel*ettiin äkkiä, kun kello tulee sen verran, että ah saan SAAN lähteä kotiin.
Ja kiitos kysymästä, menen tänään iltavuoroon. Teki mieleni vain purkaa, koska kihisen jo kiukusta sen takia, että jokusen tunnin päästä olen jo menossa. S*atana.
Kommentit (55)
"Työ kuuluu ihmiselle niin kuin vaatteet päälle". -Jussi Koskela.
Vierailija kirjoitti:
"Työ kuuluu ihmiselle niin kuin vaatteet päälle". -Jussi Koskela.
Ja Husky vetää rekeä himoissaan ja ajokoira ajaa jänistä, vietti vetää vaikka henki lähtisi
Vierailija kirjoitti:
Ja vaihtamalla ei parane, joten turha ehdottaa, koska vihaan työnteon ideaa eli sitä miten joku muu sanelee mitä teen ja milloin ja kuinka kauan.
Ap
Yksityisyrittäjyys, silloin ainakin itse sanelet nuo asiat. Ala etsimään keinoja miten saat passiivista tuloa. Lue myös Timothy Ferrissin kirja The 4-Hour Workweek
https://www.amazon.co.uk/4-Hour-Workweek-Escape-Live-Anywhere/dp/030746…
naisten paikka on kotona lasten kanssa.
Yrittäjyys olisi vaihtoehto.
Eli OMA työ, aikataulu ja vapaus.
Maailmalla tuo toimiikin.
Mutta ei suomessa, sillä suomi on yrittäjävastainen maa.
Tämön takaa punavihreät ja muu sairas riistoverottava holhoussosialismi vihavasemmisto.
Mä aloin työttömäks ja on rentoo.
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun ei käynyt kouluja. Olisit uskonut äitiäsi lapsena ja tehnyt ne matikan läksyt kunnolla. Paskahommia kun joutuu painamaan vuodesta toiseen, niin kyllähän se masentaa. Koita nyt saada edes omat lapsesi menestymään koulussa, jos sulla sellaisia on.
ihan niitä samoja paskahommia joutuu tekemään vuodesta toiseen, vaikka olisi maisterin tutkinto tai useampikin. Luuletko, että kaikki isot pomot, erityisasiantuntijat ja valkokaulustyöntekijät iloiten raatavat kokopäivätöissä vuosikymmeniä. Työtä joudutaan tekemään pääosin vain rahan takia eikä minkään muun.
Minäkin olen aina vihannut. Teen työtä vain rahan takia. Viimeisimpään työpaikkaani olin täysin kyllästynyt. Rukoilin joka päivä, että se firma kaatuisi. Ei ole vieläkään kaatunut, mutta pari vuotta sitten siellä oli kuulemma isot yt:t. Noin puolet väestä potkittiin pihalle. Taitaa sama olla taas kohta edessä. Kyseessä on rakennusalan firma. Kun on tarpeeksi kyllästynyt, se näkyy ja kuuluu.
Harmi että nykyään on niin paljon (?) työssä käyviä, jotka haluaisivat olla käymättä töissä, ja toisaalta on työttömiä jotka haluaisivat työpaikan suurin piirtein enemmän kuin mitään muuta.
Voisivatkohan ne, joilla on töitä mutta vihaavat työssä käyntiä, jotenkin antaa työpaikkansa niille, jotka haluaisivat käydä töissä? Olisiko yhteiskunnan mahdollista järjestää tällainen?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
On siinä meillä oikein anti-kutsumusammattilainen, ja toiset samanmoiset yläpeukuttavat innolla, lähes flow-tilassa.
Säälittävää. Suomi laskuun ja luisuun.
Vierailija kirjoitti:
Ja vaihtamalla ei parane, joten turha ehdottaa, koska vihaan työnteon ideaa eli sitä miten joku muu sanelee mitä teen ja milloin ja kuinka kauan.
Ap
Tämä... Ihmiset elää modernissa orjuudessa, otamme jo lapsina vastaan vanhemmiltamme nykymaailman ohjelmoinnit eli sen kuinka elämä pitäisi käyttää suorittamiseen, raatamiseen, toiselle työskentelyyn ja näin toisen käskytettävänä olemiseen, velkaantumiseen, materian keräämiseen, omaisuus pakkomielteeseen... Tuohan on täyttä orjuutta ja oikein oksettaa ja sylettää kuinka tuo massapsykoosi on pesiytynyt ihmisten mieliin. Hyi helvetti sentään
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin työttömäks ja on rentoo.
Olin vuoden työttömänä ja oli kaikkea muuta kuin rentoo.
Paskat tässä maassa mitään työtä kannata tehdä. Pelkkää harhaa että sillä jotain saisi aikaiseksi muuta kuin rakot käsiinsä ja paskan fiiliksen. Helvetin kommunistimaa jossa pitää ilmaiseksi hokea kyllä herra kyllä herra. Kuskoon muroihinsa vetin hyväksikäyttäjät.
Samat fiilikset! Olen yhteiskunnalle tärkeässä matalapalkka-alan hommassa ja teen ylhäältä päin käskettyä työtä. Voispa vaan ottaa loparit ja lähteä elämään Espanjaan. Olisi kiva elää ja tuntea olevansa elossa. Nyt tämä elämä ja työ on sellaista, että ihan sama vaikka kuolisi. Ei mitään väliä. Aamulla luin lehdestä, että Maria Veitola oli ollut Anna Puun kanssa rentoutumassa jum##attoman kalliilla lomalla Afrikassa. Elämä on kyllä epäoikeudenmukaista. Toisten on pakko raataa yhteiskunnan eteen ja toiset mitäänsanomattomat viihdetähdet brassailee lomamuistoillaan.