Onko teidän perheellä varaa hiihtolomareissut tehdä
Mitä teette vai onko jäätävä kotiin
me ehkä ei reissata vaan maksetaan sähkölaskuja
Kommentit (8)
On varattu reissut helmi- maalis- ja heinäkuulle. Myöhässä ja kallista jos vasta nyt alkaa varailemaan.
Oltiin joulun aikaan viikko lapissa. Ihana reissu. Nyt ei lähdetä kuin omalle mökille hiihtolomaksi.
Me emme ole koskaan reissanneet hiihtolomalla. Lappi ei kiinnosta ja etelän reissut on olleet kalliita sesonkiaikaan. Ei viitsi maksaa turhasta
Muulloin kyllä. Nyt tietty helppoa kun ei ole enää lapsia kotona, maaliskuussa mennään etelä-Eurooppaan
Olisi varaa lomailla, mutta säästetään ne rahat kesälle. Talvella on usein niin, että joku meistä on sairaana ainakin osan lomaa.
Oltiin joulu&uusi vuosi Lapissa. Hiihtolomalla ei tarvitse enää lähteä, sehän tulee itse asiassa tosi pian. Voidaan mekin keskittyä sähkölaskujen maksamiseen. Varmaan leivotaan vaan laskiaispullia ja talviurheillaan jos kelit sallii. Pidetään leffa/lautapeli-ilta kotona.
Asun onnekkaasti niin että voin halutessani tehdä ladun pellolle tai joen jäälle, samoin valmiille laduille pääsee käytännössä ilman autoa. Ei tarvitse lähteä erikseen hiihtämään. Luistelujääkin löytyy mutta en viitsi mennä sinne nuorison vastukseksi.
Lapsi on jo aikuinen, hänen kanssaan käytiin valmiilla lähiladulla hiihtämässä talvilomalla ja sitten kaakaolla. Sitten se mäiski kiekkoa iltapimeään asti koulun kaukalossa.
Sanoin että saa sitten itse aikanaan mennä laskettelurientoihin jos tahtoo. Eipä tuo ole pahemmin katkeroitunut.
Sinkku olen mutta ei ole varaa lomailla.
Rahat matkaan katsotaan miten riittävät.