Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on joskus rekisteröitynyt postiin niin tarkoittaakonse sitä että näen postini vain omapostista nykyään?

Vierailija
17.01.2024 |

Minulle on tulossa kirje ja sen lähetys on kestänyt, minulla on seurantanumero mutta ajattelin kysyä että voiko se niin olla että en näe postiani ennen kuin olen kirjautunut omapostiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli s-posti tänään että 2.1.2024 käyttöehdot ovat muuttuneet. Tilasin 2 tuotetta netistä ja toisella tuotteella kestää ja nyt tänään tuli viesti tuosta postin käyttöehdosta

Ilmoitamme ehtojen muutoksista sinulle, koska käytät OmaPostia tai olet rekisteröitynyt jonkun muun sähköisen kuluttajapalvelumme käyttäjäksi. Tämä viesti on vain tiedoksi sinun ei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
2/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tarkastamassa onko se siellä. Itse saan ilmoituksen jos oma postiin on tullut viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy tarkastamassa onko se siellä. Itse saan ilmoituksen jos oma postiin on tullut viesti.

En millään jaksaisi. Miksi tämä yksi tuli kirjeenä ilman omapostia ja tämä toinen tilaus ei?

Kyllä menen omapostiin parin päivän kuluessa jos toinen tilaamani tuote ei näytä tulleen perille viellä

Vierailija
4/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt Omapostissa katsomassa?

Vierailija
5/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt Omapostissa katsomassa?

En. Menen katsomaan perjantaina jos tilaukseni seuranta ei päivity

Vierailija
6/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä kyllä jos toinen tilaamani tuote niin sen toimituksesta on tullut viesti sähköpostiini ja toisen tuotteen ei

Vierailija
7/7 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin selvää toisesta tilaamastani tuotteesta, sen firman tiedoista ja niillä kestää toimitus kauemmin, pitää vain odottaa

Ap