Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia eri optikkoketjunen monitehosilmälaseista

Vierailija
17.01.2024 |

Olen hankkimassa elämäni ensimmäisiä monitehosilmälaseja. Millaisia kokemuksia muilla on eri optikkoketjujen (Instru, Silmäasema, Nissen,...) monitehosilmälaseista?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Specsaversilla myi turhaan monitehot, en oppinut käyttämään.  Myöhemmin näytin kaverille joka käyttää laseja, sanoi että väärin tehty se lähiosa.

Ei se kaveri sitä osaa kertoa mimmoset ne sinun lasien lähialueet pitäisi olla. Kuulemma kaikille vaikeaa aluksi, pitää pitää kaksi viikkoa putkeen vaikka väkisin, niin sitten vasta voi sanoa onko hyvät vai ei, ja joskus joillakuilla paksupäillä menee kauemminkin. Toisten aivot hyväksyy heti, toisilla menee kauemmin. 

Vierailija
22/24 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nisseniltä. Ei valittamista.

Nissanin laseja en oppinut käyttämään ja niitähän lähti sanka alle vuodessa, oli jo toiset sieltä joilla noin kävi. Hain sitten Specsaversilta, hyvin kestää ja kahdet monitehot otin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vuosikausia monitehot, joten olen kokeillut monet liikkeet. Nissen on Instrun halpisketju, sama omistaja. Erittäin huonoja kokemuksia molemmista. Nissen oli teettänyt linssit ihan vinksalleen, kolmannella kerralla vasta meni oikein; monet päänsäryt siinä sai ennen kuin homma oli kunnossa. Silmäasema on kallis, vaikka laskisi bonuksetkin. Viimeiset kuudet lasit olen hankkinut Specsaversilta, johon olen ollut todella tyytyväinen. Huolellinen mittaus, asiantunteva ja ystävällinen palvelu, hyvät tuotteet ja hinnat. Tämä on tietysti liikekohtainen kokemus, liikkeet ovat yrittäjävetoisia, joten kussakin liikkeessä voi olla eri meininki. Mutta valikoima ja hinnat, linssit yms ovat yhteiset. 

Vierailija
24/24 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt menossa toiset Instrusta ostetut monitehot, ja olen ollut kummallakin kerralla todella tyytyväinen. Toki linssini ovat sieltä valikoimman kalliimmasta päästä. Yritän hankkia lasit silloin, kun on "kaksi linssiä yhden hinnalla" -tarjous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän