Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exäni oli jopa minua innokkaampi siivooja,nyt uudessa suhteessa vaikea tottua kun mies istuu kuin toteemi passattavana

Vierailija
17.01.2024 |

Emme edes asu yhdessä ja pinnaa kiristää jo nyt.. esim. jos olemme katsoneet yhdessä elokuvaa niin mies jättäisi ne limsantahmeat lasit ja sipsimuruiset kipot vaan siihen olohuoneen pöydälle. Parvekkeelta löytyy joskus useampikin kahvimuki kun on mennyt aamukahvin kanssa tupakalle ja muki jäänyt siihen. Vessan lavuaarin reunalla on rivissä tyhjiä paperihylsyjä. Vaatteet roikkuvat kuivaustelineellä ja menevät suoraan käyttöön käymättä kaapin kautta.

Exäni oli,kuten jo otsikossa mainitsin minuakin kovempi siivomaan esim.sohvaa nosti ja minä imuroin alta,jos imuroin yksin se ei riittänyt koska en saanut sohvaa ylos. Ja pölyt piti pyyhkiä joka päivä. Siksi on hämmentävää kun uusi miesystäväni on niin toisenlainen!

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten löytänyt miehen, jonka äitinsä on opettanut passiiviseksi toljottajaksi. Älä vain lähde yksin reissuun. Kuolee nälkään sillä aikaa. Nyt sinun vuorosi on ottaa äidin vetovastuu sen miehen huoltamisesta. 

Tosin, aikaisempi neuroottinen hapsunsuoristaja ei kuulostanut yhtään terveemmältä caselta.

Mikä heissä oli se piirre, johon ihastuit?

Kyllä tuo laiskuus on miehen isältään omaksuma käytösmalli, älkää syyttäkö työjuhtaäitiä.

Ei, vaan nimen omaan se johtuu äidistä. Tunnen muita vastaavia tapauksia. Kun äiti on koko varhaisnuoruuden painanut laikka punaisena poikansa eteen, tehnyt voileivän valmiiksi käteen, pessyt ja passannut, niin eihän se jätkä edes tiedä, mistä nappulasta kahvinkeitin käynnistyy? Eikä sitä ole ikinä käsketty siivoamaan omia paskojaan. Ei se oma-aloitteisesti herää asiaan ikinä.

Vierailija
62/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kylään miehen luokse ja sotke siellä oikein urakalla joka puolella, jätä kaikki silleen ja sitten lähde kotiin. Sen jälkeen ota ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi kattoa tuollaista. Ärsytti jo, kun kaveri oli yökylässä ja jätti kaikki aamupalatarpeet ja käyttämänsä astiat pöydälle, eikä tehnyt elettäkään myöskään korjatakseen petivaatteitaan pois. Ihan ku lapsi olis ollu äidin luona yökylässä.

Vierailija
64/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omassa kodissaan vai sun luona ap?

Vierailija
65/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on erilaisia siisteyskäsityksiä eikä esim. minua haittaa ollenkaan, jos pöydillä on astioita. Kerään ne tiskikoneeseen, sitten kun kerään. Pingotat ihan liikaa..

Tätä ihmettelen kaikkein eniten enkä ymmärrä ongelmaa." Vaatteet roikkuvat kuivaustelineellä ja menevät suoraan käyttöön käymättä kaapin kautta." 

Näinhän se on, mutta tuo likaisten astioiden jättäminen mihin sattuu on pelkkää sikailua. Ap:n mies vaikuttaa näiltä jotka eivät edes ymmärrä miten paljon sotkevat, kun on totuttu siihen ettei itse tarvitse. Vaatteita vain on puhtaana siellä kaapissa jne

Käsittääkseni tuo mies asuu yksin, niin miten hän on muka tottunut siihen, ettei itse tarvitse siivota? 

Sellainen käsitys minulle tuosta tuli, että niitä ruoanjämäisiä astioita on pitkin asuntoa ja kun jotain lasketaan kädestä se jää siihen. Tuosta pyykkäänis tavasta voisi olettaa saman tyylin koskevan myös tiskejä eli sitä mukaa kun tarvitsee jonkun astian se etsitään mihin nyt viime kerrasta sattuikaan likaisena jäämään ja pikaisesti pesaistaan uuteen käyttöön. Ei siinä mitään pahaa ole jos se kulho ja lasit siihen pöydälle yöksi jää, mutta kunhan eivät myös jää siihen lojumaan ja haisemaan vaan seuraavana päivänä tiskataan pois.

Niin? Itse hän ne kuitenkin siivoaa, yksin kun asuu.

Vierailija
66/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu on täysin vapaaehtoista toimintaa

Ja suun pitäminen kiinni. Mikset sano miehelle, että korjaa jälkensä?

Pitääkö naisen kasvattaa AIKUISTA?

Vierailija
67/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten löytänyt miehen, jonka äitinsä on opettanut passiiviseksi toljottajaksi. Älä vain lähde yksin reissuun. Kuolee nälkään sillä aikaa. Nyt sinun vuorosi on ottaa äidin vetovastuu sen miehen huoltamisesta. 

Tosin, aikaisempi neuroottinen hapsunsuoristaja ei kuulostanut yhtään terveemmältä caselta.

Kyllä tuo laiskuus on miehen isältään omaksuma käytösmalli, älkää syyttäkö työjuhtaäitiä.

Ei, vaan nimen omaan se johtuu äidistä. Tunnen muita vastaavia tapauksia. Kun äiti on koko varhaisnuoruuden painanut laikka punaisena poikansa eteen, tehnyt voileivän valmiiksi käteen, pessyt ja passannut, niin eihän se jätkä edes tiedä, mistä nappulasta kahvinkeitin käynnistyy? Eikä sitä ole ikinä käsketty siivoamaan omia paskoj

Ei tämä ole mikään kasvatus- eikä edes sukupuolikysymys. Samasta perheestä voi olla lähtöisin siistejä ja vähemmän siistejä ihmisiä.

Vierailija
68/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pateemi toosattavana"

Kuulostaa aika yksipuoleiselta sinun kannalta katsottuna...

Vierailija
69/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tyypilliset. Eli ensimmäisen rahoilla oli kiva elää ja toinen on jännä

Vierailija
70/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai exä jopa sohvaa nosti ja sinä sait imuroida alta. Ihana miehekäs vahva mies <3 Mikset palaa hänen luokseen?

Vierailija
71/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvin siisti mies, yhtään tarpeetonta tavaraa ei loju missään ja kaikki tavarat on omilla paikollaan viivottimella mitattuna. Työpaikallani tämä on myös myös huomattu, työkaveri käy välillä kysymässä, "tuliko hyvä?" Vähän kai sitä vois rennomminkin ottaa, mutta pidän sotilaallisesta järjestyksestä. 

Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä, se haittaa koko elämää.

Vierailija
72/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan nimen omaan se johtuu äidistä. Tunnen muita vastaavia tapauksia. Kun äiti on koko varhaisnuoruuden painanut laikka punaisena poikansa eteen, tehnyt voileivän valmiiksi käteen, pessyt ja passannut, niin eihän se jätkä edes tiedä, mistä nappulasta kahvinkeitin käynnistyy? Eikä sitä ole ikinä käsketty siivoamaan omia paskoj

Aikuinen mies on vastuussa itse omasta käyttäytymisestään ja tehokkainta kasvatusta tutkitusti on samaa sukupuolta olevan vanhemman roolimalli. Miksi väkisin yrität vierittää syyn naiselle?

Vierailija
73/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa ettei pidä paikkaansa. Äitini pakotti ja ainakin yritti pakottaa minua siivoamaan ja kaiken piti olla putsplank. No minä olen todistanut koko aikuiselämäni hänelle ettei pölyyn ja likaan kuole. Olen tervvempi kuin hän siellä siistissä kodissa koko ajan flunssassa. Itse en muista koska viimeksi ollut. Että turhaa se siivoaminen on. Sen verran kuin itse tarvitsee.

Vierailija
74/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa, että ap valittaa nyt miehen omassa kodissa jättämistä astioista ja pyykeistä. Kukaan ei pakota ap:ta niitä siellä siivoomaan, mies hoitaa ne ajallaan. Ne nyt vaan sattuvat häiritsemään ap:tä. 

Tätä minäkin mietin, että kenen kotia se mies sotkee  jos yhdessä ei asuta?

Vierailija
75/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksei pojan isä ole opettanut ja käskenyt?

Vierailija
76/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, sinulla ei oikeasti ole muuta mahdollisuutta. Muuten kohtalosi on elää kotiorjana ja nalkuttavana akkana lopun elämääsi. Tuollaisen kanssa ei voi edes harkita lisääntyvänsä. Jos kuitenkin haluat välttämättä jäädä, niin älä missään nimessä siivoa hänen jälkiään hänen luona vaan annat kaikkien sotkujen olla. Äläkä ikinä muuta hänen kanssa yhteen.

Vierailija
77/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit sen siivoavan sian!

Vierailija
78/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi kattoa tuollaista. Ärsytti jo, kun kaveri oli yökylässä ja jätti kaikki aamupalatarpeet ja käyttämänsä astiat pöydälle, eikä tehnyt elettäkään myöskään korjatakseen petivaatteitaan pois. Ihan ku lapsi olis ollu äidin luona yökylässä.

En minä ainakaan laita vieraitani siivoamaan omaa kotiani vaan saavat ihan rauhassa oll vieraana! Parempi vaan, jos eivät ala esim. täyttää tiskikonetta, kun latovat astiat sinne ihan miten sattuu. Älä kutsu enää vieraita, jos on noin kamalaa.

Vierailija
79/79 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottinen siivoaminen on sairaalloista.

Hukkaan heitettyä elämää.

Äitini on neuroottinen siisteysfriikki, minä en ja voi että ärsyttää.

Voi sitä rennomminkin elää.