Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan muu jumissa siinä työssä mitä tekee?

Vierailija
17.01.2024 |

Kohta 20v alallani ollut ja koen, että en työtäni enää jaksaisi, se on muuttunut aivan hirveästi huonompaan suuntaan. Mutta koulutus on vain tähän yhteen ja kaikki työkokemus myös. Eikä mitään käsitystä siitä mitä muutakaan voisin tehdä saati hakea opiskelemaan, myös taloudellinen tilanne asettaa omat ehtonsa asialle.

On todella epätoivoinen olo ja tunne, se seuraa mielen päällä koko ajan ja vaikuttaa kaikkeen, en jaksaisi enää yhtään, enkä jaksakaan kuin pakolliset, arjen, väkisin ja jotenkuten, koska "pakko".

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voisi opiskella lisää? Äitini lähti vajaa kuuskymppisenä opiskelemaan uutta ammattia ja ollut valmistumisesta asti koko ajan töissä.

Ap taisi mainita ettei ole hajuakaan siitä mitä opiskelisi.

Vierailija
22/22 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut rohkeutta vaihtaa ja lähteä. Olen realistinen, mutten tyydy sietämään. Kerran lähdin jopa koeajalla, kun tajusin astuneeni miinaan. Rohkeaa, eikö?

No sen takia en saa nyt töitä. Viime työhaastattelu oli 90% pelkkää hiillostamista mun pätkistä ja sitoutumisesta, vaikka olisin ollut juuri sitä mitä se firma tarvitsee.

Teillä on ainakin 1 vahva valttikortti muhun verrattuna. Se "proven record" SitoutumisKyvystä ja Nöyryydestä. Muistakaa se. Teidän pitää vain valita tarkkaan, mihin firmaan tuhlaatte sen kun vaihdatte. Muuten saatte pätkän CV:hen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi