Voiko puuttuva kipinä syttyä myöhemmin.
En vieläkään tiedä olenko kiinnostunut sen enempää uudesta miehestä. Ollaan nyt 2 kk tapailtu melkein joka viikko. Mies on kohtelias, huomaavainen, mukava, ei juo eikä tupakoi. Silti joka kerta tuntuu että ei vaan sitä kipinää ole. Mies on myös reilusti mua nuorempi.
Kysymys kuuluu voiko kipinä tulla ajan myötä? Enkä hae mitään jännämiestä, mutta tuntuu että juttu "ei etene" oikein mihkään suuntaan.
Kommentit (5)
Ei sitä kipinää voi pakottaa mitenkään eikä sitä kyllä kannata odottamalla odottaakaan.
Kipinä syntyy luomalla se. Jos et sano toiselle kauniita asioita, ei se toinenkaan sano sulle.
Mulla on vähän sama tunne erään miehen kansssa. Alkuun hän oli ihana. Nyt etäinen. Se harmittaa.
Tunnetko tarpeeksi vetoa häneen fyysisesti ja psyykkisesti?
Lähetä tänne se mies. Uskon, että kipinää löytyy.
N42
Minulla ei koskaan ole syttynyt kipinä, jos sitä ei heti ole ollut. Yhden kerran jopa päädyin muutaman vuoden suhteeseen tällaisen tapauksen kanssa ja se päättyi vain, koska meidät oli tarkoitettu hyviksi ystäviksi - mitä edelleenkin ollaan - eikä suinkaan pariskunnaksi.
Kumpikaan ei kokenut toista ulkomuodoltaan haluttavaksi, vaikka henkisesti hyvä yhteys olikin. Sellainen on kaveruuden perusta, ei parisuhteen. Paitsi tietysti, jos haluaa joko sellaisen parisuhteen jossa ei ole lalnkaan seksiä, tai sellaisen jossa molemmat pitävät seksin aikana visusti silmänsä kiinni ja kuvittelevat sänkyyn kanssaan toisenlaisen partnerin. Sellainen olisi minulle valheessa elämistä ja sooloseksi on aina parempaa, kuin seksi ei-haluttavan kumppanin kanssa. (Ja oltiin molemmat kolmekymppisiä ja urheilullisia normaalipainoisia, joten se ettei menty toistemme spekseihin ei ollut paino-ongelmista tms. kiinni, vaan jopa ihan kasvonpiirteistä.)
Kipinän, jos sillä tarkoitetaan seksuaalista vetovoimaa, aistin ihan heti ja jos sitä ei ole, ei sitä myöskään koskaan tule.
Minusta ei voi, jos tapaillaan ns romanttisessa mielessä eli sellainen kädenlämpöinen ei kokemukseni mukaan muutu roihuksi.
Sen sijaan jos ollaan ihan vaan oikeasti kavereita ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia niin yhtäkkiä voikin alkaa kipinöimään kunnolla.