Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksielämä sitten aloitettava nuorena (naisena)?

Vierailija
17.01.2024 |

Itse tutustuin yläkoulussa ja lukiossa poikiin mutta mikään homma ei edennyt suutelua ja koskettelua pidemmälle. Olisin voinut tehdä muutakin mutta jotenkin ajatus pikasessiosta jommankumman kotona (vanhempien luona) tai auton takapenkillä ei oikein sytyttänyt.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota sinua aloittamaan seksielämää, nuorena tai vanhanakaan. 

Vierailija
2/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parikymppisenä olisi hyvä olla säännöllinen seksielämä, ihan fysiologisista ja psykologisistakin syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olette valmiita ja tuntuu siltä. Ei kiirettä !

Vierailija
4/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita tai älä,tavara on sinun päätösvallassasi.

Vierailija
5/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota sinua aloittamaan seksielämää, nuorena tai vanhanakaan. 

Ei multa kysytty mitään ku aloitin. Poikkis otti minkä otti. Olisin vaan pahentanut asiaa vastustamalla.

Vierailija
6/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n pointti että nuorilla ei ole paikkaa jossa tehdä pitkän kaavan mukaan? 

Vai onko pointti että vastaan ei ole tullut sopivaa jätkää jonka kanssa olisi muuta kuin pikapano? 

Vai onko pointti että olisi paineita harrastaa seksiä? 

Vierailija
7/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:n pointti että nuorilla ei ole paikkaa jossa tehdä pitkän kaavan mukaan? 

Vai onko pointti että vastaan ei ole tullut sopivaa jätkää jonka kanssa olisi muuta kuin pikapano? 

Vai onko pointti että olisi paineita harrastaa seksiä? 

Ap:lla ei oikein ollut paikkaa. Siitä olisi tullut joku pikasäätö auton takapenkillä tai jonkun kotona jännittäen (muiden juttujen lisäksi) kiinnijäämistä. Omassa kämpässä voin sitten touhuta vapaammin.

Vierailija
8/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en alistu normiin. Aloitan seksielämän hevosena.

Vierailija
9/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt näin jälkeenpäin ajatellen aina kaikella tavalla ihanaa ollut ainakaan nuoren naisen näkökulmasta, joka päätyi seksissä alimmaiseksi paikassa kuin paikassa, varastohuoneissa ja invavessan lattialla muiden joukossa. Muut ihanat tuntemukset silti peittivät ne epämukavat paineiset pojan painosta päälläni kovilla alustoilla. Se ääretön himo ja halu vei mennessään ja halusin antautua kiihkeille otteille. Nosti itsetuntoani olla niin haluttu. En halunnut sanoa mitään, vaikka sängyssä samassa setissä hänen kanssaan oli niin paljon ihanampaa.

Vierailija
10/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi ap:n ajatus pikasessiosta takapenkillä? Kyllä me ainakin poikakaverin kaa touhuttiin tuntikausia autossa. Voi sitä yhdyntöjen määrää ja rytmiä, millä tehtiin sitä kerta toisensa jälkeen. Ei ne yksin mitään pitkiä sessioita olleet mutta sitäkin kiihkeämpiä. Toisen intoilu sytytti ja sain hänen kanssa ihania yhdyntäorkkuja koko session loppua kohti. Lopulta ne olivat nii voimakkaita, että olin ihan hikinen ja vapisin. 

11/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Turha sitä on pitkittää sitä aloittamista, koska sitten vaan syrjäydyt sosiaaliseksi kummajaiseksi, ja kynnys aloittaa seksielämä vaan kasvaa. Ei muuta kuin ehkäisy kuntoon ja nauttimaan. Muista olla myös niiden luokan hiljaisten kilttien poikien kanssa, niin niistä ei tule potentiaalisia kouluampujia. Hyvä on myös ilahduttaa vanhempia miehiä välillä. Heille on suuri riemun aihe saada olla nuoren naisen kanssa, joten ei haittaa, vaikka tämä ei erityisen kaunis olisikaan.

Vierailija
12/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää kokemus sitten ja siten kuin sinusta oikealle tuntuu. Kyllä miehet perässä juoksee..

Vierailija
13/18 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko se on nuorena aloittaa? Vanhempana voi löytää itsestään uusia puolia seksuaalisesti, joita ei nuoruuden sähellyksessä välttämättä hoksaa tai ehdi ajattelemaan, koska silloin nautinto tulee seksuaalisesta tyydytyksestä niin, että pääsee joka päivä monta kertaa laukeamaan. Täytyy myöntää, että halut on silloin kovimmillaan no pun intended. Itse kokemattomana teinikossina olisin halunnut kellistää kaikki koulun kuvankauniit tytöt ja pari kaunista naisopeakin siihen lisäksi. Oikeasti se himokkuus oli jotain ihan tajutonta, eikä saman vahvuiseen flow-tilaan ole päässyt noiden vuosien jälkeen. 

Vierailija
14/18 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin se himokkuus vielä tallella, joka nuorena oli. Pystyin kevyesti vastaamaan pojan haluihin ja nautin paneskelusta koko ajan. Kyllä kannattaa nuorena olla aktiivinen. Vanhemmiten tulee kaikkea elämän taakkaa mukaan ja on vaikeampaa irrottautua ja vaan nauttia. Oliskin vielä niin kupliva olo kuin 16-kesäisenä. Pelkkä farkkujen sauma jalkojen välissä saattoi kiihottaa.

Vierailija
15/18 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskin se himokkuus vielä tallella, joka nuorena oli. Pystyin kevyesti vastaamaan pojan haluihin ja nautin paneskelusta koko ajan. Kyllä kannattaa nuorena olla aktiivinen. Vanhemmiten tulee kaikkea elämän taakkaa mukaan ja on vaikeampaa irrottautua ja vaan nauttia. Oliskin vielä niin kupliva olo kuin 16-kesäisenä. Pelkkä farkkujen sauma jalkojen välissä saattoi kiihottaa.

Täällä ihan päinvastainen kokemus. Nuorena olin täysi aseksuaali ja otin elämän tosi raskaasti ja vakavasti. Toista se on nyt +35 on juuri tuollainen kuplivan kevyt olo kun kehtaa tehdä ja kokeilla kaikkea eikä ota mitään niin tosissaan. 

Vierailija
16/18 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihan päinvastainen kokemus. Nuorena olin täysi aseksuaali ja otin elämän tosi raskaasti ja vakavasti. Toista se on nyt +35 on juuri tuollainen kuplivan kevyt olo kun kehtaa tehdä ja kokeilla kaikkea eikä ota mitään niin tosissaan. 

Olen kateellinen sulle! Tosi ihanaa olis olla sun kaltainen. Kaikkea ihanaa elämääs!

Vierailija
17/18 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen sulle! Tosi ihanaa olis olla sun kaltainen. Kaikkea ihanaa elämääs!

No itsehän olen hieman kateeellinen niille jotka tajus asian jo nuorena. Kuten joku tuolla alussa sanoi, ainakin omalle mielenterveydelle olis ollut hyväksi keskittyä poikiin kaiken angstaamisen sijasta. Nuoruutta kun ei saa takas.. Kaikkea hyvää myös sun elämään :)

Vierailija
18/18 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin 9 vuotiaana ja nyt olen jo ammattilainen.

N23