Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monelta syötte yleensä päivällis ruokan? Meillä syödään kello klo 18.00?

Vierailija
16.01.2024 |

Monelta syötte yleensä päivällis ruokan? Meillä syödään kello klo 18.00?

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. klo 21-23 välillä. Asutaan kreikassa niin tämä on ihan yleinen aika syödä. 

Vierailija
102/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 19:30, että ehditään kaikki kotiin ja jompikumpi vanhemmista kerkeää laittaa sen ruuankin. 

Asutaan Lontoosta ja mä olen arkisin kotona aikaisintaan 18:30, useimmiten vasta seiskalta. Mies tekee useammin etänä joten laittaa arkiruuan neljänä päivän viidestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona. Puoliso töissä.

Vierailija
104/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö päivällistä kotona ikinä. Jos menen ravintolaan illalliselle, yleensä pöytävaraus klo 20 aikaan. 

Vierailija
105/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri makarooni laatikkon. Kun olin laittanu ruokan, hain posti laatikosta lehtejä ja mainokseja.  Otin puu tarhasta kuveja someehen.

Vierailija
106/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö päivällistä kotona ikinä. Jos menen ravintolaan illalliselle, yleensä pöytävaraus klo 20 aikaan. 

Pöytävaraus sulla ob perseessäs. Luulekko että Laten nakkikioskilla on edes pöytiä saati varauksia.

Vierailija
107/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päivällis ruokan"? "Kello klo"?

Vierailija
108/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:lla syödään kello?

Vierailija
109/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkun syön. Mun syömiset ei oo sidottu mihkään kelloon. Sitten kun on nälkä tai yleensä ku huomaan että en oo syöny mitään ja kello vetelee puolta yötä.

Vierailija
110/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä korkki kii ja mene nukkumaan 😴

:D

Vierailija
111/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 19:30, että ehditään kaikki kotiin ja jompikumpi vanhemmista kerkeää laittaa sen ruuankin. 

Asutaan Lontoosta ja mä olen arkisin kotona aikaisintaan 18:30, useimmiten vasta seiskalta. Mies tekee useammin etänä joten laittaa arkiruuan neljänä päivän viidestä. 

Huhhuh..

Vierailija
112/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöytävaraus sulla ob perseessäs. Luulekko että Laten nakkikioskilla on edes pöytiä saati varauksia.

Miksi tuollainen reaktio? Käyn ravintolassa syömässä illallista pari kertaa kuussa, teen pöytävarauksen, koska en halua jonottaa. Muina päivinä en syö lounaan lisäksi lämmintä ruokaa. 

Vierailija
113/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollainen reaktio? Käyn ravintolassa syömässä illallista pari kertaa kuussa, teen pöytävarauksen, koska en halua jonottaa. Muina päivinä en syö lounaan lisäksi lämmintä ruokaa. 

Ei kannata näille ihmisille kertoa pöytävarauksista ja ravintolassa syömisestä. Varmaan aika harvalla kokemusta niistä. Siksi pitää piruilla. 

Vierailija
114/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan silloin, kun tulee nälkä. Yksin asuva voi vslita. En koskaan syö, jos,ei ole nälkä. 

Vierailija
115/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et itse kokkaa. 

Vierailija
116/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet varmasti sillä tasolla, ettet pääsisi edes ravintolaan. Meille joillekin se on aika tavallinen juttu. Esim. minä käyn ravintolassa syömässä noin kerran kuukaudessa ja olen ihan tavallinen keskituloinen nainen Helsingistä.

Vierailija
117/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et itse kokkaa. 

Kokkaan itse kaikki muut ruuat, paitsi ne noin kaksi illallista kuukaudessa. 

Vierailija
118/118 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen sen jälkeen  kun lapset oppivat omillaan dyömään, kukin on syönyt miten ehtii. Joskus sattuu useampikon yhtä aikaa pöytään.

Joku saattaa tehdä isommankin satsin, jota muutkin ottsvat, jotkut tekee jotain itselleen. 

Kaikilla on omat menonds. Yhdessä syöminen ei meillä ole mikään instituutio.