Monelta syötte yleensä päivällis ruokan? Meillä syödään kello klo 18.00?
Monelta syötte yleensä päivällis ruokan? Meillä syödään kello klo 18.00?
Kommentit (118)
Noin 19:30, että ehditään kaikki kotiin ja jompikumpi vanhemmista kerkeää laittaa sen ruuankin.
Asutaan Lontoosta ja mä olen arkisin kotona aikaisintaan 18:30, useimmiten vasta seiskalta. Mies tekee useammin etänä joten laittaa arkiruuan neljänä päivän viidestä.
En syö päivällistä kotona ikinä. Jos menen ravintolaan illalliselle, yleensä pöytävaraus klo 20 aikaan.
Laitoin juuri makarooni laatikkon. Kun olin laittanu ruokan, hain posti laatikosta lehtejä ja mainokseja. Otin puu tarhasta kuveja someehen.
Vierailija kirjoitti:
En syö päivällistä kotona ikinä. Jos menen ravintolaan illalliselle, yleensä pöytävaraus klo 20 aikaan.
Pöytävaraus sulla ob perseessäs. Luulekko että Laten nakkikioskilla on edes pöytiä saati varauksia.
"Päivällis ruokan"? "Kello klo"?
Silloinkun syön. Mun syömiset ei oo sidottu mihkään kelloon. Sitten kun on nälkä tai yleensä ku huomaan että en oo syöny mitään ja kello vetelee puolta yötä.
Vierailija kirjoitti:
Pistä korkki kii ja mene nukkumaan 😴
:D
Vierailija kirjoitti:
Noin 19:30, että ehditään kaikki kotiin ja jompikumpi vanhemmista kerkeää laittaa sen ruuankin.
Asutaan Lontoosta ja mä olen arkisin kotona aikaisintaan 18:30, useimmiten vasta seiskalta. Mies tekee useammin etänä joten laittaa arkiruuan neljänä päivän viidestä.
Huhhuh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöytävaraus sulla ob perseessäs. Luulekko että Laten nakkikioskilla on edes pöytiä saati varauksia.
Miksi tuollainen reaktio? Käyn ravintolassa syömässä illallista pari kertaa kuussa, teen pöytävarauksen, koska en halua jonottaa. Muina päivinä en syö lounaan lisäksi lämmintä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen reaktio? Käyn ravintolassa syömässä illallista pari kertaa kuussa, teen pöytävarauksen, koska en halua jonottaa. Muina päivinä en syö lounaan lisäksi lämmintä ruokaa.
Ei kannata näille ihmisille kertoa pöytävarauksista ja ravintolassa syömisestä. Varmaan aika harvalla kokemusta niistä. Siksi pitää piruilla.
Ihan silloin, kun tulee nälkä. Yksin asuva voi vslita. En koskaan syö, jos,ei ole nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et itse kokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet varmasti sillä tasolla, ettet pääsisi edes ravintolaan. Meille joillekin se on aika tavallinen juttu. Esim. minä käyn ravintolassa syömässä noin kerran kuukaudessa ja olen ihan tavallinen keskituloinen nainen Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et itse kokkaa.
Kokkaan itse kaikki muut ruuat, paitsi ne noin kaksi illallista kuukaudessa.
Suunnilleen sen jälkeen kun lapset oppivat omillaan dyömään, kukin on syönyt miten ehtii. Joskus sattuu useampikon yhtä aikaa pöytään.
Joku saattaa tehdä isommankin satsin, jota muutkin ottsvat, jotkut tekee jotain itselleen.
Kaikilla on omat menonds. Yhdessä syöminen ei meillä ole mikään instituutio.
n. klo 21-23 välillä. Asutaan kreikassa niin tämä on ihan yleinen aika syödä.