Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan tosissaanko on miehiä jotka eivät hyväksy sitä, että nainen hieroo klitorista yhdynnän aikana?

Vierailija
16.01.2024 |

Kun olen tätä seksipalstaa lukenut, niin on tullut tuollaista vastaan. Eli onko muka oikeasti miehiä joiden mielestä hänen tai naisen itse ei kuulu hieroa klitorista yhdynnän aikana? Ei vaikka se olisi se keino millä nainen laukeaa? Mitä ihmettä liikkuu tuollaisen miehen päässä? Miksi nainen ei saisi tavoitella omaa nautintoa ja orgasmia? Se nyt on fakta, että monelle naiselle orgasmin saanti on vaikeaa ja miehelle se on paljon helpompaa.

Mulle on vaikeaa orgasmin saanti ja vaikka nautin nuolemisesta todella paljon, niin en vain laukea. Kun itse hieron klitorista yhdynnän aikana, niin saan yleensä orgasmin. Vakipanoa tämä ei haittaa vaan hänelle tärkeintä on se, että mä saan, ei se miten mä saan. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi kun on sellaisia naisiakin. Toki jos asia on molemmille ok niin teette mitä haluatte.

Minua kuitenkin masentaisi jos mies tulisi seurassani vain vetämällä käteen, jotenkin toivon että yhteisessä seksissä olisi kiva olla sitä yhteistä toimintaa. Ja kyllähän sitä vakavasti miettisi että haluaakohan tuo toinen minua ollenkaan. 

Kuten aloittaja en itsekään saa yhdynnässä. En kuitenkaan halua räplätä aiemmin mainituista syistä itseäni, sillä kyseessä ei ole minun henk koht runkkuhetki vaan yhteinen suoritus. En halua aiheuttaa miehelle pahaa mieltä saamalla hänet tuntemaan itsensä turhaksi tai kyvyttömäksi. Runkkaamiset hoidan itsekseni ja keskityn seksissä siihen että toisella on mukavaa, en itseeni. 

Ja alleviivataan nyt vielä että en käske ketään ajattelemaan samoin, kunhan kerroin että näinkin voi asian joku nähdä. 

Tämmönen nainen onkin vain oman nautintonsa perään. Kovin itsekästä.

Vierailija
42/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hieroisikin. Monta kertaa olen kehoittanut takaapäin naidessa että hiero itse samalla mutta ei niin ei. Yhtäaikainen laukeaminen tuolla tavalla on upeaa

Olisi kiihottavaa jos hieroisi samalla. Luulen että häpeilee itsensä koskettelua. Meillä sama. Haluisin että hieroo mutta ei 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nainen on itsekäs jos haluaa orgasmin! Haloo. Mitäs itse haluat?

Vierailija
44/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi kun on sellaisia naisiakin. Toki jos asia on molemmille ok niin teette mitä haluatte.

Minua kuitenkin masentaisi jos mies tulisi seurassani vain vetämällä käteen, jotenkin toivon että yhteisessä seksissä olisi kiva olla sitä yhteistä toimintaa. Ja kyllähän sitä vakavasti miettisi että haluaakohan tuo toinen minua ollenkaan. 

Kuten aloittaja en itsekään saa yhdynnässä. En kuitenkaan halua räplätä aiemmin mainituista syistä itseäni, sillä kyseessä ei ole minun henk koht runkkuhetki vaan yhteinen suoritus. En halua aiheuttaa miehelle pahaa mieltä saamalla hänet tuntemaan itsensä turhaksi tai kyvyttömäksi. Runkkaamiset hoidan itsekseni ja keskityn seksissä siihen että toisella on mukavaa, en itseeni. 

Ja alleviivataan nyt vielä että en käske ketään ajattelemaan samoin, kunhan kerroin että näinkin voi asian joku nähdä. 

Ei se ole mikään periaate vaan mielipide. Valitettavasti olen sitä mieltä että minun ei kuulu runkata mieheni läsnäollessa enkä ole onnistunut vakuuttamaan itseäni siitä että mielipiteeni on väärä. En edes usko että se onnistuisi jos en itse sitä halua.

Kyllä minuakin harmittaa että orgasmit jää välistä, mutta aina ei ole mahdollista saada kaikkea kivaa.

Vierailija
45/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja alleviivataan nyt vielä että en käske ketään ajattelemaan samoin, kunhan kerroin että näink

Kaikkea kivaan on mahdollista saada, kun itse osallistuu leikkiin eikä vaan makaa patjana.

Mutta itsepähän ongelmasi aiheutat.

Vierailija
46/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja alleviivataan nyt vielä että en käske ketä

Miksi kaiken keskustelun täällä pitää aina mennä toisten nimittelyksi? Minä nimenomaan keskityn seksissä mieheeni, patjana se jäisi kovin vähäiseksi. Mutta jos se etten räplää itseäni tekee minusta patjan niin olkoon sitten. Se että hankaan klitoristani mieheen ei saa minua lähellekään tulemista missään asennossa.

Vierailija
47/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä omituinen ajatusmalli, että ei voi seksin aikana koskea itseensä vaikka sillai saisi orkkunsa. Mutta ihan jokaisen oma valintahan se vaan on.

Vierailija
48/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites mes itselleen haluaisi sen seksin? Olisko kiva mennä vaimon viereen ja vetää käteen, vai olisko ihanampaa kun se nainen hyväilisi sitä kalua käsin tai suulla?

Mnä en ainakaan (huom, minä) en halua seksiä jossa itse joutusin itseni tyydyttämään, en yhdynnässä en kä muutenkaan. Kun miehen sormet ovat pillulla on tunne niin eufoorinen ette väliäkään. Ja jos vielä kulli pillussa samalla, squirttaan ana hyvin nopsaan.

Mies saa minut ihan minuutissa muutenkn tulemaan, ja aika usein nin tekeekin, ja minä hänelle samoin.

Onhan se aivan eri levelillä kun sen tekee toinen, muutoinhan voisi aina kumpikn vain vetää käteen.

Ja kyllä on monia asentoja, siis yhdynnässä, jossa mies voi noin tehdä.

Luetteletko meille nyt ne monet asennot. Voidaan sitten kokeilla niitä.

Ei niitä sit kai ole lainkaan.

Joko olet kokeillut olla lusikassa ja mies lykkii kakkoseen ja samalla hieroo nappulaasi?

Vierailija
49/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä omituinen ajatusmalli, että ei voi seksin aikana koskea itseensä vaikka sillai saisi orkkunsa. Mutta ihan jokaisen oma valintahan se vaan on.

Runkata voi yksinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän