Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan tosissaanko on miehiä jotka eivät hyväksy sitä, että nainen hieroo klitorista yhdynnän aikana?

Vierailija
16.01.2024 |

Kun olen tätä seksipalstaa lukenut, niin on tullut tuollaista vastaan. Eli onko muka oikeasti miehiä joiden mielestä hänen tai naisen itse ei kuulu hieroa klitorista yhdynnän aikana? Ei vaikka se olisi se keino millä nainen laukeaa? Mitä ihmettä liikkuu tuollaisen miehen päässä? Miksi nainen ei saisi tavoitella omaa nautintoa ja orgasmia? Se nyt on fakta, että monelle naiselle orgasmin saanti on vaikeaa ja miehelle se on paljon helpompaa.

Mulle on vaikeaa orgasmin saanti ja vaikka nautin nuolemisesta todella paljon, niin en vain laukea. Kun itse hieron klitorista yhdynnän aikana, niin saan yleensä orgasmin. Vakipanoa tämä ei haittaa vaan hänelle tärkeintä on se, että mä saan, ei se miten mä saan. 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihmiset on erilaisia, jos seksi on hyvää ja molemmat saa niin ei pitäs olla väliä, kumpi hieroo kumpaa.

Tai edes että hierooko kukaan ketään mistään tai meneekö mikään minkään sisään. Oikeanlaista seksiä on se mikä tuntuu hyvältä, ja jos sama juttu ei tunnu molemmista yhtä hyvältä, niin sitten tehdään eri juttuja vuoron perään.

Mun mielestä tässä ei ole mitään vaikeutta määritellä mikä on hyvää seksiä, ja helpointa se on kun ei yritäkään nimetä mitään kehon osia tai toimintatapoja sitä määritellessään.

Vierailija
22/49 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko tätä "jokapäivä ja monasti!" klitoristrollia. Se ei lopeta jauhamasta jos sille vastailee eikä millään vastauksella saa sitä hiljenemään, koska se haluaa vain ja ainoastaan trollata ja riidellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ruokkiko tätä "jokapäivä ja monasti!" klitoristrollia. Se ei lopeta jauhamasta jos sille vastailee eikä millään vastauksella saa sitä hiljenemään, koska se haluaa vain ja ainoastaan trollata ja riidellä.

Ja mitäs sinä mahdollisesti halusit nostamalla tämän pari päivää vanhan ketjun ylös monen sivun takaa tuollaisella provoviestillä 🙂

Vierailija
24/49 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se nyt olis ainoa tapa naisen saada orkku, niin mikäs siinä, mutta ehkä se vähän tunnelmaa häiritsisi. Onha tuo toisaalta ihan mukavakin katsella kuinka nainen itse sitä pimppiänsä sormettelee. Joskus olen yhdynnässä laittanut naisen oman käden hänen pimpille ja nostanut hänen jalat käsieni varaan. Siinä hän sitten samalla soittelee sitä  klitoristansa niin että minua jo hirvittää kun niin kovaa käsittelyä pilluraukka saa.

Vierailija
25/49 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap millaisin liikkein ja millä voimalla sinä itse hierot klitoristasi yhdynnän aikana ja osaatko sanoa kuinka nopeasti sitten saat ? 

Vierailija
26/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroisikin joskus itse. Ei kuulemma toimi, jos on yleisöä paikalla, joten mun hommiksi jää.

Vierailija
27/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minun mielestä klitoriksen hieronta kuuluu miehen tehtäviin, ei naisen. Toki nainenkin sitä saa tehdä yhdynnän aikana halutessaan.

Vierailija
28/49 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa asennoissa mies ei pysty hieromaan klitorista, esimerkiksi, jos paneen lähärissä on vaikea sitä tehdä, niin nainen siihen kyllä pystyy.  Jos taas panee takaa, niin silloin on kädet vapaana ja pystyy klitorista hieromaan.  Usein takaa panessa hieron samalla klitorista. Samoin naisen ollessa päällä pystyy klitorista hieromaan.  Vaimolla vaan on niin herkkä klitoris, että pitää varovasti hieroa, ettei satu.

Vierailija
29/49 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutaman kerran tärmännyt siihen ettei daami halua/ kehtaa hyväillä klittaa itse rakastelun aikana. 

Vierailija
30/49 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä sillä on kuka klittaa roplaa, vai onko roplaamatta ollenkaan. Jos sillä hepottaa tai mahdollistaa naisen orgasmin, niin ihan se ja sama kumpi, kunhan toimii. Vaimon klitorista en ole saanut roplata, kun seksin alussa ennen nuolemista. Sen jälkeen siihen ei ole saanut  sormin koskea, on vain häirinnyt orgasmien tuloja.  Kielellä saa orgasmeja nuollessa, yhdynnöissä ei kostaan, eikä koske vaimokaan. Mutta on saanut orgasminsa yhdynnöissä siitäkin huolimatta tai juuri siitä syystä. Ihan sama.

Vierailija
31/49 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton väliä sillä on kuka klittaa roplaa, vai onko roplaamatta ollenkaan. Jos sillä hepottaa tai mahdollistaa naisen orgasmin, niin ihan se ja sama kumpi, kunhan toimii. Vaimon klitorista en ole saanut roplata, kun seksin alussa ennen nuolemista. Sen jälkeen siihen ei ole saanut  sormin koskea, on vain häirinnyt orgasmien tuloja.  Kielellä saa orgasmeja nuollessa, yhdynnöissä ei kostaan, eikä koske vaimokaan. Mutta on saanut orgasminsa yhdynnöissä siitäkin huolimatta tai juuri siitä syystä. Ihan sama.

Mutta ei saa enää. Miksi sinä joka kerta unohdat tämän seikan?

Vierailija
32/49 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi eksää ovat suuttuneet hierottuani itselleni orkun takaa päin naitaessa ja jälkeenpäin häpäisseet, saattaneet häpeämään tekoa. Molemmat narsisteja. Sattumaako?

Vierailija
33/49 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei saa enää. Miksi sinä joka kerta unohdat tämän seikan?

Mistä sinä urpo sen luulet tietäväsi, kun en tiedä itsekään saako. Halunnut sen ainoansa mitä aina saa, suuseksillä ja sormettaen. Halunnut sen jälkeen nauttia yhdynnöistä ja kullistani, vaikkei toista orgasmia ole saanutkaan kuin harvoin. Sekin silloin pienempi. Joten sinä urpo et sitä päätä millä hän saa tai haluaa, en päätä edes minä. Eikä voisi vähempää sulle kuulua.

Vierailija
34/49 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mes itselleen haluaisi sen seksin? Olisko kiva mennä vaimon viereen ja vetää käteen, vai olisko ihanampaa kun se nainen hyväilisi sitä kalua käsin tai suulla?

Mnä en ainakaan (huom, minä) en halua seksiä jossa itse joutusin itseni tyydyttämään, en yhdynnässä en kä muutenkaan. Kun miehen sormet ovat pillulla on tunne niin eufoorinen ette väliäkään. Ja jos vielä kulli pillussa samalla, squirttaan ana hyvin nopsaan.

Mies saa minut ihan minuutissa muutenkn tulemaan, ja aika usein nin tekeekin, ja minä hänelle samoin.

Onhan se aivan eri levelillä kun sen tekee toinen, muutoinhan voisi aina kumpikn vain vetää käteen.

Ja kyllä on monia asentoja, siis yhdynnässä, jossa mies voi noin tehdä.

Vierailija
35/49 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riippuu vähän kenen klitorista.

Vierailija
36/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites mes itselleen haluaisi sen seksin? Olisko kiva mennä vaimon viereen ja vetää käteen, vai olisko ihanampaa kun se nainen hyväilisi sitä kalua käsin tai suulla?

Mnä en ainakaan (huom, minä) en halua seksiä jossa itse joutusin itseni tyydyttämään, en yhdynnässä en kä muutenkaan. Kun miehen sormet ovat pillulla on tunne niin eufoorinen ette väliäkään. Ja jos vielä kulli pillussa samalla, squirttaan ana hyvin nopsaan.

Mies saa minut ihan minuutissa muutenkn tulemaan, ja aika usein nin tekeekin, ja minä hänelle samoin.

Onhan se aivan eri levelillä kun sen tekee toinen, muutoinhan voisi aina kumpikn vain vetää käteen.

Kuulostaa hyvälle kyllä.

Aikoinaan sanoi Rakel Liekki, että märempi on aina parempi, ja  se on totta.817

Vierailija
37/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi kun on sellaisia naisiakin. Toki jos asia on molemmille ok niin teette mitä haluatte.

Minua kuitenkin masentaisi jos mies tulisi seurassani vain vetämällä käteen, jotenkin toivon että yhteisessä seksissä olisi kiva olla sitä yhteistä toimintaa. Ja kyllähän sitä vakavasti miettisi että haluaakohan tuo toinen minua ollenkaan. 

Kuten aloittaja en itsekään saa yhdynnässä. En kuitenkaan halua räplätä aiemmin mainituista syistä itseäni, sillä kyseessä ei ole minun henk koht runkkuhetki vaan yhteinen suoritus. En halua aiheuttaa miehelle pahaa mieltä saamalla hänet tuntemaan itsensä turhaksi tai kyvyttömäksi. Runkkaamiset hoidan itsekseni ja keskityn seksissä siihen että toisella on mukavaa, en itseeni. 

Ja alleviivataan nyt vielä että en käske ketään ajattelemaan samoin, kunhan kerroin että näinkin voi asian joku nähdä. 

Vierailija
38/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI hiljene ei. Mutta kun siltä kysyy jotain, niin hiljaisuus laskeutuu ketjuun.

Vierailija
39/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi kun on sellaisia naisiakin. Toki jos asia on molemmille ok niin teette mitä haluatte.

Minua kuitenkin masentaisi jos mies tulisi seurassani vain vetämällä käteen, jotenkin toivon että yhteisessä seksissä olisi kiva olla sitä yhteistä toimintaa. Ja kyllähän sitä vakavasti miettisi että haluaakohan tuo toinen minua ollenkaan. 

Kuten aloittaja en itsekään saa yhdynnässä. En kuitenkaan halua räplätä aiemmin mainituista syistä itseäni, sillä kyseessä ei ole minun henk koht runkkuhetki vaan yhteinen suoritus. En halua aiheuttaa miehelle pahaa mieltä saamalla hänet tuntemaan itsensä turhaksi tai kyvyttömäksi. Runkkaamiset hoidan itsekseni ja keskityn seksissä siihen että toisella on mukavaa, en itseeni. 

Ja alleviivataan nyt vielä että en käske ketään ajattelemaan samoin, kunhan kerroin että näinkin voi asian joku nähdä. 

Eli olet mielummin yhdynnässä ilman orgasmia, kun periaatteesi on noin jyrkkä. Onko ollenkaan käynyt mielessä, että hieromalla itse klitorista yhdynnässä saisi suuremmat orgasmit, mista varsinkin mies pääsi nauttimaan enemmän kullinsa varren puristelujen kautta. Molemmat voittaisivat.  Toi on sellaista naisenlogiikkaa mitä en ymmärrä ollenkaan, kun molemmat häviävät tyhmän periaatteesi takia.  Mutta kuten sanoit, omapa on asiasi, tosin koskee miestäsikin. Mitä jos kumminkin kysyisit miehesi  mielipidettä asiasta.

Vierailija
40/49 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetteletko meille nyt ne monet asennot. Voidaan sitten kokeilla niitä.