Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olosuhdeselvitys tehty

Vierailija
16.01.2024 |

Vielä ootellaan oikeudenkäyntiä, mutta olosuhdeselvitys ois tehty, ja soittivat päätöksestään.

Olen jo jonkin aikaa epäillyt että exä on narsisti, ja pienenä järkytyksenä tuli, kun kuulin, että hän on sanonut selvittäjille, että jos menettää huoltajuuden, niin hän ei ehkä halua enää olla lastensa kanssa tekemisissä. 

Eikö tuollainen ajatus ole narsistista? Hänen käytöksensä lapsia kohtaan ja minua kohtaan on ollut sellaista jo pitkään, että josain vaiheessa aloin tutkia enemmän aihetta ja häneltä löytyy paljon samaa.

Olosuhdeselvittäjät puoltavat yksinhuoltajuuttani.

Olen helpottunut, jos näin käy ja saan yksinhuoltajuuden. Vuosia on ollut todella hankalaa exän kanssa, ja koin että hän henkisesti yritti pitää otteessaan vaikka olemme eronneet. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sun tehtävä ne narsistidiagnoosit 

mitra selvittäjilke voit todeta että tuo uhkailu on huonoksi lapsille ja harmi kun isään ei voi lapset luottaa 

Vierailija
2/4 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiinkö terveydentilaselvitys? Eli täytyykö todistaa testeillä päihteiden käyttö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien eksäthän ne narsistei on. Jännää et ne tulee ihmeesti ilmi sit ku ne on eksiä 🤣🤣🤣🤣🤣 mites teiän omat persoonallisuushäiriöt kukoistaa

Vierailija
4/4 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu törmännyt virkamies Tarja Björkrothin toimintaan perheoikeudellisissa asioissa?

Monien kokemusten perusteella hänen työnsä ei ole ollut puolueetonta eikä lapsen edun mukaista. Selvityksiin on sisällytetty väitteitä ja yksityiskohtia, joilla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa ja jotka mustamaalaavat toista vanhempaa.

Tällainen menettely ei luo luottamusta sosiaaliviranomaiseen, jonka pitäisi nimenomaan kerätä tasapuolinen ja faktoihin perustuva kuva lapsen tilanteesta. Kun asiakirjoihin kirjataan toisen osapuolen syytöksiä ilman todentamista ja jätetään huomioimatta toisen näkemykset, syntyy vääristynyt kuva, joka voi ratkaisevasti vaikuttaa oikeuden päätöksiin.

Mielestäni tämä kertoo vakavasta ammattietiikan ongelmasta. Tarja Björkrothin toiminta näyttää enemmän toisen osapuolen asianajolta kuin puolueettomalta selvitystyöltä. Tällaiseen ei pitäisi suostua, ja viranomaisilta on vaadittava jatkossa läpinäkyvyyttä ja vastuuta heidän tekemistään kirjauksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän