Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt tapailumies vuosien takaa

Vierailija
15.01.2024 |

Muutaman kk tapailu päättyi sovussa - olosuhteet olivat huonot, molemmilla rankat erot juuri takana. Viimeiset viestit olivat kuulumisten kyselyä puolin ja toisin. Sen jälkeen ei lähes 10 vuoteen olla oltu yhteydessä. Nyt olen itse jo ollut pidempään sinkkuna, ja mietin, että tekisi mieli laittaa viestiä. Miehen statuksesta ei mitään hajua. Kannattaako laittaa viestiä vai onko ihan hölmön hommaa? Kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta saa kuvan että tapailu mies oli lyhyt....

Vierailija
2/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Mies oli pitkä - tapailusuhde lyhyt. /Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epätoivoiselta. Et ole saanut ketään niin alat pommittaa entisiä heiloja. Mä luulin että vaan miehet tekee niin 😂

Vierailija
4/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu nat sia pressaksi, kiitos 

Vierailija
5/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa. Ei muuta kuin tuumasta toimeen. Mikään ei varmaan ole muuttunut sitten viime näkemän, heh.

Vierailija
6/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vanhentunut kymmenen vuotta. Mies taas ehkä paremmassa asemassa töissä ja varakkaampi. Löytyykö vielä kemiaa, vaikea sanoa? 

Vierailija
7/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa jos 10 v jälkeen yhteyttä ottaa. Itse en ainakaan tykkäisi jos joku vanha tapailukumppani viestiä laittaisi. Ethän edes tiedä mikä hänen tilanteensa on, tuskin vapaana edelleen 10 v jälkeen.

Vierailija
8/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes tapaile alle 180cm miehiä. Ei tarvitse olla jättiläinen, mutta vähintään nyt tuo 1,8m pituutta ja lihasta kropassa sen verran että hartijat erottuu. 

Vierailija
9/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en edes tapaile alle 180cm miehiä. Ei tarvitse olla jättiläinen, mutta vähintään nyt tuo 1,8m pituutta ja lihasta kropassa sen verran että hartijat erottuu. 

Joku 179cm ei vaan toimi, se on nähty!

Vierailija
10/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hölmöä. Olet epätoivoinen. Kun mies ei ole tässä välissä ollut yhteydessä, ei häntä kiinnosta.

Vierailija
11/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vanhentunut kymmenen vuotta. Mies taas ehkä paremmassa asemassa töissä ja varakkaampi. Löytyykö vielä kemiaa, vaikea sanoa? 

Vaikea sanoa

Vierailija
12/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis ollut lähes 10 v sinkkuna? Vai tuon tapailun jälkeen aloit seurustella toisen kanssa? Kuulostaa vähän oudolta. Onko kumpikaan toiselle se ykkösvaihtoehto aidosti.

Vierailija
13/13 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että miehet eivät vanhene

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan