Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvikaveri vaatii palauttamaan väärät tuotteet

Vierailija
15.01.2024 |

ja vasta sitten toimittaa oikean tuotteen tilalle. Eli tilasin kahvikaverista kahvikapseleita ja toimittivat vääriä kapseleita. Nyt pyytävät minua palauttamaan väärät kapselit ennen kuin lähettävät tilalle oikeat. Tästä koituu paljon vaivaa minulle. Onko oikein? En tiedä jaksanko nähdä vaivaa, mutta hintakin oli eri. Eli tilaamani kapselit maksoi enemmän kuin tuotteet mitkä sain. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyvät yritykset lähettävät oikean tuotteen tilalle heti, kun asiakas on ilmoittanut virheestä ja sinä palautat virheellisen kun ehdit. 

Vierailija
2/6 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tuosta firmasta myös sellaista, että sivuilla lukee, että jotain tuotetta on varastossa, muttei sitten olekaan. Voivat "vahingossa" lähettää väärät tuotteet eli sitä, mitä varastossa on paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut liikkeessä huonoa palvelua. Tai siis en palvelua ollenkaan. Ostan kahvini nykyään muualta.

Vierailija
4/6 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkossa ostaisi liikkeestä, joka lähettää ilmeisesti asiakaspalautuselintarvikkeita eteenpäin uusina. En halua saada kolmansien tai neljänsien osapuolien hallussa olleita tuotteita.

Vierailija
5/6 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin asiakaspalveluystävälliseltä yritykseltä. Outoja menetelmiä.

Vierailija
6/6 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeelliseltä kuulostaa... Yleensä verkkokaupoissa tms. kyllä oikea lähetettään heti jos laittaa viestiä että väärä tullut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan