Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni paras ratkaisu - avioero

Vierailija
15.01.2024 |

Usein sanotaan, että ei kannata erota. Itse koen, että se oli elämäni paras ratkaisu.

Rahoista lähti puolet, mutta käytännössä vaimo joka tuhlasi kaikki rahat lähti myös. 

Lopputulos 2,5 vuotta eron jälkeen:

1) Uusi avovaimo joka rakastaa, jonka kanssa on ihana harrastaa liikuntaa (entinen tykkäsi istua sohvalla ja neuloa)  ja seksiä on kokoajan ja se on ihanaa

2) Lapset voivat paremmin, kun ovat puolet ajasta luonani, jossa heillä on hyvä olla 

3) Rahaa on huomattavasti enemmän, kun tuhlaaminen loppui

4) Asunto on siisti, kun sotkija lähti talosta

Ainoa asia, joka huolettaa on se, että lapset ovat puolet ajasta paikassa, jossa asiat eivät ole yhtä hyvin.

Suosittelen eroamaan sen jatkuvan kärsimisen sijaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin myös ero hyväksi. Erosta jo vuosia ja exän kanssa en ole ollut eron jälkeen oikeastaan missään tekemisissä. Lapsetkin hän on hylännyt. Niin itsekkääksi muuttui avioliiton aikana ettei voi käsittää. Eron jälkeen itsekkyys vain korostui.

Vierailija
2/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikoinaan menit naimisiin? Tuliko kaikki mainitsemasi huonot piirteet yllätyksenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mietin todella paljon. Oli ehkä "helpoin" valinta. Nuorena ei tajunnut paremmasta ja oletti, että toi on normaalia ja tai tuollaista kannattaisi katsoa. 20 vuotta kesti, että silmät aukesi.

Vierailija
4/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikoinaan menit naimisiin? Tuliko kaikki mainitsemasi huonot piirteet yllätyksenä?

Et sitten ole huomannut että ihmiset muuttuvat ajan myötä ja että jotkut piirteet korostuvat vanhetessa? Jos menet nyt naimisiin, niin et sinä etkä puolisosi ole enää samoja ihmisiä 10 vuoden kuluttua. 

Vierailija
5/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla siis paranee

Vierailija
6/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko heikoin päätös mennä naimisiin? Ero vain korjasi tilanteen.

Vierailija
7/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pas*assa suhteessa pitää sinnitellä.

"Lasten takia"?

Lapset on mieluummin rikkinäisestä perheestä kuin rikkinäisessä perheessä.

Pelko kai se on monella, että kun elämä muuttuu. 

Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
8/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se emakko takaisin.

Vierailija
9/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole huomannut että ihmiset muuttuvat ajan myötä ja että jotkut piirteet korostuvat vanhetessa? Jos menet nyt naimisiin, niin et sinä etkä puolisosi ole enää samoja ihmisiä 10 vuoden kuluttua. 

Toki ihmiset muuttuu, harvoin kuitenkaan ihan täysin. 

Vierailija
10/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös  vaihtannut halvempaan ...

Vierailija
11/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee

Vierailija
12/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapappa voimaantui ja käänsi elämänsä suunnan.

Vierailija
13/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia kanssa riuduin pask'ssa avioliitossa.Ehkä kans ite nuorempana otin vaan ensimmäisen joka ei ollutkaan minua varten loppujen lopuksi. Lapsetkin voivat paremmin kun ei tarvi nähdä riiteleviä vanhempia.ehkä suurinhuolen aiheeni oli eroa miettiessäni että miten pärjään yksin mutta paremmin pärjäsin kuin exän kaa

Vierailija
14/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorena alkaa pitkään parisuhteeseen, se helposti kostautuu. Teininä sitä ottaa helposti vain ensimmäisen vastaantulevan, jonka kanssa sitten sitkeimmät sinnittelee nelikymppiseksi, vaikka kovin yhteensopivia ei oltu alunperinkään. Pistä ap juoruusden ja kokemattomuuden piikkiin valintasi.

Itse synkästä loismiehestä erottuani en ole kyllä uutta tilalle halunnut ottaa, vaan olen keskittynyt elelemään tasaista ja onnellista elämää lapsieni kanssa. Vähän sutinoita olen kuitenkin mielenpiristykseksi välillä harrastanut.

Vierailija
15/15 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille lapsilleni toivon, että eivät aloita vakavasti seurustelemaan ensimmäisten kumppaneidensa kanssa. viisaus kasvaa kun kumppanit lisääntyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä