Mistä voi ostaa 250g fazerin sinistä jos ei halua maksaa r-kioskin riistohintoja?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, 250g sininen on selkeästi parempaa kuin 200g sininen. Samoin Amerikan pastilleista syön vain parhaimmat eli oranssit. Muut värit jätän syömättä. Saisivat julkaista pussin, jossa pelkkiä oransseja.
Amerikan pastillit ovat kaikki saman makuisia. Älä ole sekopää.
Ap
Ei ole. Oranssi paras, sitten vihreä ja lila on huonoimman makuinen.
No jos kerran viidessä vuodessa sen suklaalevyn ostaa, niin ostaa sitten ärrältä. Vaikka maksaisi vitosen.
Vaihda merkkiä. Osta kaupasta Pandan maitosuklaata. Se on ihan hyvän makuista ja rakenteeltaan hyvää suklaata.
Vierailija kirjoitti:
No jos kerran viidessä vuodessa sen suklaalevyn ostaa, niin ostaa sitten ärrältä. Vaikka maksaisi vitosen.
"Vaikka maksaisi vitosen."
Järkyttävällä tavalla tämä on nyt todellisuutta myös tavallisen kokoisten levyjen kohdalla, tavallisissa kaupoissa. Ostan vieläkin välillä Fazerin levyjä, mutta on tuo yli viiden euron hinta hirvittävän korkea.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Voi Ap raukkaa, kun ei tiedä, miltä 170 g vanha Sininen levy maistui. Se rivi suli eri tavalla suussa kuin nykyinen normi 200 g leyvn rivi saati tuo 250 g levyn. Palojen sulaminen huononee sitä mukaa, kun mitä levy paksunee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, 250g sininen on selkeästi parempaa kuin 200g sininen. Samoin Amerikan pastilleista syön vain parhaimmat eli oranssit. Muut värit jätän syömättä. Saisivat julkaista pussin, jossa pelkkiä oransseja.
Ap
Mun mielestä tas lila on paras. Mutta saman makuisia ne eivät taatusti ole kuten ap väittää.
Vierailija kirjoitti:
Viikkarilta!
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Viikkarilta!
Mikä se on?
Olen hammaslääkäri ja syön suklaata joka päivä puoli levyä. Tätä en mainosta potilaille.
Kun ei netistä voi tilata tai lentoasemalta hakea, niin tule hakemaan Kolarin S-kaupasta. Täällä odottaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikkarilta!
Mikä se on?
Viking line
3 kpl 250 g levyjä tarjous 13,50 Siljan laivoilla. Kesäkuun loppuun asti. Yksi 250 g levy 5.95.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mun mielestä tas lila on paras. Mutta saman makuisia ne eivät taatusti ole kuten ap väittää.
Oranssi on paras mun mielestä.
Huhuh ja mammojen perseet sen kun leviää.