Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka et haluaisi sitä kuulla, tällaisia asioita tekee ne naiset jotka saavat miehiä ja pääsevät valitsemaan parhaista

Vierailija
15.01.2024 |

Opettelevat meikkaamaan hyvin.

Hankkivat silikonitissit. 

Käyvät salilla, erityisesti peräpään treenaus.

Käyttävät mahdollisimman paljon siroja korolla varustettuja kenkiä, avoimia kaula-aukkoja, hameita.

Irtoripset, valkaisevat hiukset, sokeroivat tuheronsa pois, kainalot, sääret.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Kuinka monella naisella oikeasti on muka silikonirinnat? Jollain parilla prosentilla varmaan. Eikä esim. itseäni voisi vähempää kiinnostaa joku salipyllyjumppaus. Silti miehiä on piisannut riesaksi asti.

Vierailija
22/30 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan noista ainoastaan tuon peräpään treenaamisen. Nainen pystyy nostamaan kilpailukykyään parisuhdemarkkinoilla merkittävästi, jos peppu on kondiksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noilla ominaisuuksilla miehen saa. Vaikka joka ilta uuden, että siinä mielessä ap on oikeassa. Muttei todellakaan sellaista miestä, kenestä minä haaveilen.

Vierailija
24/30 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä meikkiä ja naisellista pukeutumista monet miehet arvostavat, mutta monelle kyllä silarit ja täytetyt huulet ovat suuri turn off.

Vierailija
25/30 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua "valita parhaista miehistä" minä yhteen rakastuin ja hän minuun, emmekä kumpikaan ole mitään parhaita muille kuin toisillemme. Molemmat olemme ylipainoisia ja nyt varsinkin miehelle kertynyt jo monta perussairauttakin, kun on ikänsä tehnyt raskasta työtä ja on jo lähellä eläkeikää muutenkin. Ei mun mies olisi rakastunut minuun yhtään enenpää vaikka olisin persettäni pumpannut, eikä tykkää silikonitisseistä.

Vierailija
26/30 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelevat meikkaamaan hyvin. - osaan meikata hyvin tarvittaessa, mutta viihdyn enemmän luonnollisena/kevyessä meikissä.

Hankkivat silikonitissit.  - en ikimaailmassa ottaisi näitä, terveysriski ja luonnolliset näyttävät paremmilta

Käyvät salilla, erityisesti peräpään treenaus. - käyn salilla, peräpää treenaantuu siinä missä muutkin lihakset, treenattu peppu ei ole itseisarvo

Käyttävät mahdollisimman paljon siroja korolla varustettuja kenkiä, avoimia kaula-aukkoja, hameita. - Korkokenkiä käytän lähinnä juhlissa, avoimia kaula-aukkoja käytän silloin tällöin (mutta en sellaisia mistä tissit pursuaa ulos), käytän sekä hameita, että housuja

Irtoripset, valkaisevat hiukset, sokeroivat tuheronsa pois, kainalot, sääret. - irtoripset ei kuulu arkeeni, hiuksissa minulla on vaalea raidoitus (itseni takia, ei miesten), karvat ajan yleensä, mutta en stressaa jos en ehdi.

Vierailija
27/30 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyttä meikkiä ja naisellista pukeutumista monet miehet arvostavat, mutta monelle kyllä silarit ja täytetyt huulet ovat suuri turn off.

Oliko listalla täytetyt huulet?

Vierailija
28/30 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset uskovat huulitäytteisiin, vaikka miehet ei niistä pidä

Vierailija
29/30 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana  tässä on, että jos tekisin kuten  aloittaja kehottaa, houkuttelisin luokseni miestä, joka haluaa naisen jonka kaltainen  en  ole. 

Kun minä  en  olisi enää minä, jos tekisin  nuo toimenpiteet, niin sillonhan houkuttaisin  miestä parisuteeseen ns. harhaanjohtavalla mainonnalla ja sitten kun  saisin sen miehen - huom, sellaisen joka haluaa ihan toisenlaisen naisen, kuin mitä minä olen, eli ei pitäisi minusta omana itsenäni - niin olisi joko pakko tunnustaa että kusetin, tai sitten  jatkaa koko loppuelämä valheessa elämistä itse. Tuo jälkimmäinen on TODELLA epäterveellistä sekä  henkisesti että  fyysisesti.

Sitä paitsi en itse olisi kiinnostunut miehestä, joka edellyttää naiselta voimakkaasti muokattua ulkonäköä, joten lopputulema olisi vielä se, että "saisin" miehen, jollaista en edes halua.

Ja olen normaalipainoinen (BMI 22,5) nainen, että ylipainoa ei tässä puolustella. Luonnollisuutta  vain ja lisäksi  jalkojen  terveyttä: Kun nuorena  pilaa jalkansa kapeakärkisillä  korkokengillä, voi olla  vaikeaa harrastaa liikuntaa eläkeiässä ja  se taas sitten lyhentää sitä  elinajanodotetta. Kukaan mies, varsinkaan  sellainen joka moista vaatii, ei ole sen arvoinen.

Vierailija
30/30 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset uskovat huulitäytteisiin, vaikka miehet ei niistä pidä

Sama kyllä pätee silareihin. Ehkä 5 prosenttia miehistä haluaa silarinaisen. m55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän