Vaikka et haluaisi sitä kuulla, tällaisia asioita tekee ne naiset jotka saavat miehiä ja pääsevät valitsemaan parhaista
Opettelevat meikkaamaan hyvin.
Hankkivat silikonitissit.
Käyvät salilla, erityisesti peräpään treenaus.
Käyttävät mahdollisimman paljon siroja korolla varustettuja kenkiä, avoimia kaula-aukkoja, hameita.
Irtoripset, valkaisevat hiukset, sokeroivat tuheronsa pois, kainalot, sääret.
Kommentit (30)
Näin toki on vaikka moni nainen toivoisi ettei olisi
Parhaat? Tunnen todella monta menestynyttä ja komeaa miestä ja kenelläkään ei ole vaimona mitään silikoni-töröperä-räpsyripsi-naista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Ville keskityt siihen koulunkäyntiin ja jätät trollailun.
Mutta hyvin on Ville perillä asioista. Tulee saamaan hyvät paperit lukiosta ja suorittaa yliopiston ennätysnopeasti, veikkaan.
Tämän sitä saa kun ihmiset alkavat kuvitella tosi-tv:n olevan oikeasti totta.
Nyt korkki kiinni, ihan pöljää juttua!
Mikä ongelma jos mies etsii rahanperään olevaa naista? Hän saa tissipommin ja molemmat voittavat.
ps. Paras mies ei ole välttämättä rikas.
Mun mielestä paras mies ei arvosta noita asioita naisessa. Joku toinen voi olla eri mieltä, ja sekin on ihan OK.
Mies, joka on kiinnostunut silikonitisseistä, irtoripsistä ja sokeritussuista ei ole sellainen mies, josta itse olen kiinnostunut.
Onko ap tarkistanut Lauren Sánchez tuheron?
Silikonit ja irtoripset kuuluvat alaluokalle ja alemmalle keskiluokalle, johon sinäkin kuulut. Kauniita ja suosittuja naisia on muissakin yhteiskuntaluokassa.
Aijaa, minä löysin aviomieheni samasta yliopistosta eri oppiaineesta. Olin kyllä myös hyvännäköinen (edelleen olen). Älykkäät ihmiset pariutuvat usein keskenään.
Mulla on hyvä mies. Ilman noita turhuuksia.
Ne parhaat miehet eivät ole kiinnostuneita silikonitekoripsipyllybimboista.
Ei näin, Jonne.
Tämäkin ehkä aiheuttaa erimielisyyksiä, mutta ne parhaat naiset pitävät itsestään hyvää huolta, eivät ole ylipainoisia, hymyilevät ja ovat helliä. Ne naiset, joiden seurassa on helppo ja mukava olla. Ne jotka käyvät töissä, eivät ole yliherkkiä (suomimammojen kirous), jotka kunnioittavat itseään. Olette ihania. Ja harvassa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei näin, Jonne.
Tämäkin ehkä aiheuttaa erimielisyyksiä, mutta ne parhaat naiset pitävät itsestään hyvää huolta, eivät ole ylipainoisia, hymyilevät ja ovat helliä. Ne naiset, joiden seurassa on helppo ja mukava olla. Ne jotka käyvät töissä, eivät ole yliherkkiä (suomimammojen kirous), jotka kunnioittavat itseään. Olette ihania. Ja harvassa, valitettavasti.
Miksi tässäkin oli tarve haukkua? Sitä voi kauniisti kirjoittaa toiveita ja ominaisuuksia ilman, että pitää alentaa muita.
Oikeasti ne jotka pääsevät valitsemaan parhaiten voivat toteuttaa "erilaisia pelistrategioita". Mutta jos nainen oikeasti haluaa valita tulevan diplomi-insinöörin tai juristin, ei noilla aloittajan tempuilla pärjää.
Muuten oikeansuuntainen arvio, mutta silikoneja ei moni mies todellakaan arvosta. Samaa sarjaa kuin töröhuulet, eli pudottaa naisen ö-sarjaan.
Nyt Ville keskityt siihen koulunkäyntiin ja jätät trollailun.