Parisuhteessa onanointi
Viikonlopun saunaillassa nousi seinä vastaan. Sain kuulla olevani outo koska hyväksyn mieheni itsetyydytyksen. Se että mitä käyn ei ollut outoa. Miten teillä, onko se sallittua vai ei? Meillä siis hyvinkin vilkas seksielämä, mutta toisinaan toiselle jää panetus tai panettaa mutta toinen muualla niin on enemmän kuin sallittu. Miten teillä?
Kommentit (18)
Onanointi on tietenki toiselta pois ja itseltäänkin. Ei tee niin kovast mieli seuraavan kerran. Kyl pidättäytymistä pitää jaksaa
Parisuhteessa aina huonompi homma, ellei oo poikkeusolosuhteet.
On tyhmää runkkailla jos pillua on tarjolla!
Minä olen puolisoni tyydytyksistä sanonut muutaman kerran. Niinä iltoina on minun turha toivoa mitään ihmeellistä suoritusta. Yleensä se keskeytyy ja kippaa vaan kyljelleen ja sitten kuorsaus käy. Sitten jos saa päivällä tsempattua että heti kotiin päästessä peitto heiluu, sitten ei ole paineitaan purkamassa ja tämä näkyy heti myös ihan erilaisena tarmona. Osin tästä syystä satisfyer on useamman kerran viikossa käytössä. Välillä kyllä miettinyt miksi rankutan, jos toinen haluaa kädellä käydä ja en kelpaa niin onko minunkin tyytyminen muuhun, mutta eräi se sitä toista ihmistä ja sitä tunnetta siihen tuo
Minä en runkkailevaa kumppania ottaisi. Hyi.
Meillä ei. Mutta johtuu jokapäiväisestä naimisesta. Saan aitoa aina kun haluan, joten miksi käyttää kättä? Lisäksi tässä iässä ei enää toimi niinkuin nuorena, niin säästelen vaimolle. Vaimolla taas orgasmin saanti on vaikeampaa, jos useammin vielä hommailee, niin siksi ei runkkailla. Ymmärrän silti suhteissa, jossa toinen joutuu kärvistelemään seksin puutteessa. Sitten taas en ymmärrä pihtaavan osapuolen runkkailuja. Sehän on kuin rätti vasten kasvoja: Runkkaan mieluummin, kuin harrastan kanssasi seksiä.
Kunhan se ei ole yhteisestä seksistä pois, niin saa kyllä masturboida niin paljon kuin haluaa.
Juurikin näin. Kunhan ei ole yhteisestä seksistä pois.
Ja jos toinen pihtaa niin silloin runkkaaminen TERVETTÄ.
Voihan myös molemmat runkata yhdessä jos ei syystä tai toisesta ole panemista. Kyllä sekin kiihkeetä voi olla ja helpottaa oloa. Tämän kun vielä naiset ymmärtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en runkkailevaa kumppania ottaisi. Hyi.
Hyvä!! Tuo on oikeaa miehen puhetta!!
Minkälaisessa seurassa ap oikein liikkuu? En ole koskaan kuullut, että toinen ei hyväksyisi puolisonsa masturbointia.
Tai no, täältä näitä juttuja saa toki lukea.
Joskus samaa asiaa käytiin ystävien kanssa läpi, yksi piti miestään sairaana tai jopa runkkarina. Minä taas olin mieheni kanssa kuulema outo kun hyväksyttiin toisiltamme itsetyydytys. Ei ole näkynyt seksissä ainakaan huonona. Mutta toisaalta lähetellään toisillemme kuvia ja videoita toisinaan päivittäin, joten kait ne ollaan niitä syntisiä estottomia. Mutta tuo kuvien ja halujen ilmaisu on molempien mielestä pitänyt halut viimeiset 20 vuotta yllä. Ja tätäkään ei ystävättäret ymmärtäneet. Minua vain katsottiin alta kulmain
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei. Mutta johtuu jokapäiväisestä naimisesta. Saan aitoa aina kun haluan, joten miksi käyttää kättä? Lisäksi tässä iässä ei enää toimi niinkuin nuorena, niin säästelen vaimolle. Vaimolla taas orgasmin saanti on vaikeampaa, jos useammin vielä hommailee, niin siksi ei runkkailla. Ymmärrän silti suhteissa, jossa toinen joutuu kärvistelemään seksin puutteessa. Sitten taas en ymmärrä pihtaavan osapuolen runkkailuja. Sehän on kuin rätti vasten kasvoja: Runkkaan mieluummin, kuin harrastan kanssasi seksiä.
Kovin on yksisilmäinen näkemys seksistä ja seksuaalisuudesta. Masturbointia ihminen voi harrastaa mm. suruun, ahdistukseen tai tylsyyteen. Eikä siinä mitään väärää ole ainakaan lyhytaikaisesti. Ei minun seksuaalisuus kulmioidu vain vaimoni pilluun eikä hän ole mikään maailman keskipiste jonka ympärillä kaikki tulisi pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus samaa asiaa käytiin ystävien kanssa läpi, yksi piti miestään sairaana tai jopa runkkarina. Minä taas olin mieheni kanssa kuulema outo kun hyväksyttiin toisiltamme itsetyydytys. Ei ole näkynyt seksissä ainakaan huonona. Mutta toisaalta lähetellään toisillemme kuvia ja videoita toisinaan päivittäin, joten kait ne ollaan niitä syntisiä estottomia. Mutta tuo kuvien ja halujen ilmaisu on molempien mielestä pitänyt halut viimeiset 20 vuotta yllä. Ja tätäkään ei ystävättäret ymmärtäneet. Minua vain katsottiin alta kulmain
Sairas tai jopa runkkari? Eli se on vielä sairauttakin vakavampi tila jos runkkailee 😂
No ei vaan, olen samaa mieltä kanssasi. Vajaan 20 yhteisen vuoden jälkeen aloin puhua avoimemmin haluistani vaimolle, jossain vaiheessa myös lähetellä kuvia ja videoita, tai tyydytellä itseäni hänen aikanaan jos muuten ei seksiä ole tiedossa, mutta haluja on. Hänelle tuollainen on liian suuren kynnyksen takana itse tehdä, valitettavasti, mutta siitä huolimatta koen että tällä tavalla yksipuolisenakin tuo tekee hyvää seksielämällemme. Nyt kun molemmat ollaan jo yli 50 ja alkaa tulla muutoksia haluihin ja vireyteen, niin on hyvä että osaa ja saa kertoa ja näyttää haluistaan aina kun niitä on. Ei jää sellaista epämääräistä vaikenemisen tilaa, että mitähän tuo toinen ajattelee, pitäisikö ehdottaa vai eiköhän se tänään vaan halua.
M54
Vierailija kirjoitti:
Näinhän sitä incel voi helposti kuvitella kun ei tiedä mistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän sitä incel voi helposti kuvitella kun ei tiedä mistä puhuu.
No runkkari on kuitenkin aina runkkari!! Ei se kaunistelusta parane!
Kyllä runkata saa kunhan illalla on aktia.
N36
Kyllä tämän toiminnon on oltava ehdoton ei kun ihminen on suhteessa. Kyllä sen toisen kanssa on ainoa hyväksyttävän toiminnon oltava. Ehdoton ei ko.asialle!
Heti alusta sovittiin että kumpikin saa itseään toteuttaa. Ei se ole toiselta pois.