Tuntuu pahalta, kun en pysty sanomaan miesystävälleni, etten ole tyytyväinen meidän seksiin
Kommentit (87)
En tiedä oletteko olleet yhdessä pitkään, mutta jos ette voisit kysyä onko hänellä ollut ongelmaa aiemmin, onko mittauttanut testot? Oletteko kokeilleet penisrengasta?
Kyllähän tuosta nyt kysyä täytyy voida ja keskustella mikä velttouden aiheuttaa? Harvoin on pysyvää vain hetkellistä ja siihen saa apua, kun asialle haluaa tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollainen mies. Sitten kerran, kun olimme ottaneet muutamat lasilliset viiniä, aloin kyselemään mieheltä fantasioista. Ja mies kertoi, että toivoisi jonkun miehen ottavan suihin häneltä. Tuon jälkeen yhdistelin ja ynnäilin asiat, ja totesin, että suhteesta ei tule mitään, ja miehen kannattaa avoimesti tutkailla, mitähän oikeasti haluaisi..
Tässä just näkee, ettei naiselle oikeasti kannata kertoa mitä se ei halua kuulla. Totuus sattuu niitä liikaa.
Jos et ole kasvanut vielä niin aikuiseksi että uskaltaisit avata suusi ja puhua puolisosi kanssa vaikka seksiä hänen kanssaan uskallatkin harrastaa niin kannattaa lopettaa se seksin harrastaminenkin. On näet tarpeeksi aikuisten juttu. Joko kasvat aikuiseksi, kasvatat itsellesi selkärangan, keräät rohkeutesi ja puhut kumppanillesi tai sitten kärsit nahoissasi valittamatta ja kenties lopetat seksin harrastamisen kokonaan.
No koita nyt vain opetella saamaan suusi auki.
Eihän naiset koskaan saa sitä sanottua.Se on kyllä huvittavaa että kokenutta miestä pidetään taitavana vaikka se ei saa räpellyksestään mitään arvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollainen mies. Sitten kerran, kun olimme ottaneet muutamat lasilliset viiniä, aloin kyselemään mieheltä fantasioista. Ja mies kertoi, että toivoisi jonkun miehen ottavan suihin häneltä. Tuon jälkeen yhdistelin ja ynnäilin asiat, ja totesin, että suhteesta ei tule mitään, ja miehen kannattaa avoimesti tutkailla, mitähän oikeasti haluaisi..
Tässä just näkee, ettei naiselle oikeasti kannata kertoa mitä se ei halua kuulla. Totuus sattuu niitä liikaa.
Monilla miehillä on vaikeuksia myöntää itselleen omaa seksuaalista suuntautumistaan. Henkilöhistoria sisältää kymmenittäin epäonnistuneita parisuhdeviritelmiä, uusperhettä ja sarjadeittailua. Yritystä esittää heteroa, vaikka kaikki ympärillä ovat nähneet jo aikoja sitten, mikä on miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä on vaikeuksia myöntää itselleen omaa seksuaalista suuntautumistaan. Henkilöhistoria sisältää kymmenittäin epäonnistuneita parisuhdeviritelmiä, uusperhettä ja sarjadeittailua. Yritystä esittää heteroa, vaikka kaikki ympärillä ovat nähneet jo aikoja sitten, mikä on miehiään.
Totta. Mulla oli kerran miesystävä, jonka seksi oli sitä, että pussattiin ja sitten äkkiä reikään ja pian ulos. Ei koskaan mitään esileikkejä. Myöh muutti miehen kanssa yhteen vaikka minun jälkeeni hankki vielä perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä on vaikeuksia myöntää itselleen omaa seksuaalista suuntautumistaan. Henkilöhistoria sisältää kymmenittäin epäonnistuneita parisuhdeviritelmiä, uusperhettä ja sarjadeittailua. Yritystä esittää heteroa, vaikka kaikki ympärillä ovat nähneet jo aikoja sitten, mikä o
Myöh muutti? Niin että mitä?
Miksi et pysty? Onko teillä muussakin kommunikoinnissa ongelmia?
Aikuisten kyllä pitäisi pystyä keskustelemaan aikuisten asioista ihan niillä oikeilla nimillä jos kerran kyetään harrastamaan seksiäkin. Itse kyllä ottaisin asian ihan reilusti puheeksi ja kysyisin mitä mieltä mies itse on ja kertoisin myös oman mielipiteeni. Siinä voi yhdessä miettiä mitä asialle on tehtävissä. Ellei mies taas näe mitään ongelmaa niin silloinhan asiasta ei tarvitse enempää keskustella ja suhteen voi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä on vaikeuksia myöntää itselleen omaa seksuaalista suuntautumistaan. Henkilöhistoria sisältää kymmenittäin epäonnistuneita parisuhdeviritelmiä, uusperhettä ja sarjadeittailua. Yritystä esittää heteroa, vaikka kaikki
Selvästi kirjoitin, että myöhemmin muutti miehen kanssa yhteen.🙄
Minullakin on kotona erektioheikkoutta, mutta työmatkoilla ei. On se jännä.
Vierailija kirjoitti:
Levitä pyllyreikää sille
Saatanan perspanohullu.
Väärä palsta seksijutuille.
Ilmiannettu.
Naiset, miten te suhtaituisitte, jos kumppani ottaa puheeksi teille hyvin aran asian. Esim että olet liian löysä, voisitko treenata lantiopohjaluhaksia. Tai olet lihonut, voisitko laihduttaa. Muuttuisiko seksi tänän jäljeen sormia napsauttamalla hyväksi, vai loppuisiko jopa kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Naiset, miten te suhtaituisitte, jos kumppani ottaa puheeksi teille hyvin aran asian. Esim että olet liian löysä, voisitko treenata lantiopohjaluhaksia. Tai olet lihonut, voisitko laihduttaa. Muuttuisiko seksi tänän jäljeen sormia napsauttamalla hyväksi, vai loppuisiko jopa kokonaan?
Mä arvostan kyllä rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä ja ehdottomasti haluan että kumppani sanoo suoraan jos joku mättää. Ihan hiton paljon reilumpaa kuin se ettei toinen sano mitään ja muuttuu passiviiseksi ja vältteleväksi eikä anna mitään järkevää vastausta edes kysyttäessä.
Kannattaa sanoa, ettei myöhemmin tule pahempia ongelmia.
🤣