Muita jotka katsoo asuntoesittelykuvia muusta syystä?
Katselen etuoven, oikotien jne sivujen asuntokuvia silloin tällöin aikomatta ostaa asuntoa. Varmaan kalliideb asuinalueidenkin asunnot saavat siksi lisäklikkejä. Katson välillä mielenkiinnosta sisustuksia ja muutamaan otteeseen tullut poimittua sisustusvinkkejä omaan omistusasuntoon
Kommentit (10)
Katson entisen kotikaupunkini taloja siksi, että pääsen kartalle mitä siellä tapahtuu. Lisäksi joistain taloista yksinkertaisesti mielenkiintoista seurata kauanko on myynnissä, kuka ostaa jne.
Katselen vanhojen talojen kuvia, jos kuvissa vaikka näkyy orbeja, eli loukkuun jääneitä henkiä. Silloin, kun sellaisia kuvia jostain talosta löytyy, pidän pienen seanssin keskittyen siihen taloon. Olen pari kertaa saanut yhteyden myynnissä olleeseen taloon loukkuun jääneen henkeen, mutta lopputulos ei ole koskaan ollut rakentava. Olen amatööri, mutta opin jokaisesta kerrasta lisää.
Joskus katselen miten rikkaat asuu.
Katson silloin tällöin onko tästä lähitienoolta taloja myynnissä. Ihan uteliaisuuttani kyylään sisäkuvat. Kiinnostava nähdä millaisia ne talot ovat sisältä joiden ohi on kulkenut useita vuosia.
Todellakin katselen oikotietä ihan vain uteliaisuuttani. Katselen paljon omien lenkkimaisemieni varrelta asuntoja, koska on hauska tietää miltä tutut talot näyttävät sisältä. Katson myös erityisen hienoja tai erikoisia koteja, vanhan asuinpaikkani kohteita ja noh ihan melkein kaikkea :) pysyn mielelläni myös kartalla kaupunkini ja alueeni hintatasosta ja vertaan oman kotimme hankintahintaan (ostettu pahimpaan koronabuumiin 2021 eli aika pahalta tuntuu kun katsoo mitä samalla rahalla nyt saisi).
Vierailija kirjoitti:
Katson silloin tällöin onko tästä lähitienoolta taloja myynnissä. Ihan uteliaisuuttani kyylään sisäkuvat. Kiinnostava nähdä millaisia ne talot ovat sisältä joiden ohi on kulkenut useita vuosia.
Kun me ostettiin talo, siitä ei ollut netissä lainkaan kuvia vaikka olikin välittäjällä myynnissä. Syynä se ettei omistaja halunnut uteliaiden kyyläävän vaan ajatteli että oikeasti kiinnostuneet tulevat katsomaan. Niinhän se olikin 👍
Jos näen ilmoituksen asunnossa kivan huonekalun, etsin kuvahaulla sen. Löytyi juuri kiva designlamppu yhdestä ilmoituksesta.
Minä katselen ja sisustan mielessäni niitä koteja
Sama täällä :D