Kuinka monta rullaa wc-paperia kuluu kahdessa viikossa?
Jos taloudessa on kaksi henkilöä. Riittääkö 6 rullaa? Joudun säästösyistä hankkimaan "tavallista" wc-paperia enkä tiedä menekkiä.
Kommentit (38)
Wc-paperia voi käyttää siivoamiseen, niistämiseen, muunkin kuin pepun puhdistamiseen ja pyyhkimiseen, esim. käsien, roskien poimimiseen, kuivaamiseen jne. jne. jne. jne. jne. jne. jne. jne. jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Wc-paperia voi käyttää siivoamiseen, niistämiseen, muunkin kuin pepun puhdistamiseen ja pyyhkimiseen, esim. käsien, roskien poimimiseen, kuivaamiseen jne. jne. jne. jne. jne. jne. jne. jne. jne. jne.
Mistä poimit käsiä paperilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun peppureijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastimesta. Siellä paljon muutakin raajoja.😜
Jos on ruikulla niin kyllähän sitä menee
Asun yksin ja yksi rulla kestää 2-3 viikkoa.
6-8 / 2vk
Ap, mitä normaalisti käytät jos nyt joudut hommaamaan "tavallista" paperia?
Yhden hengen talous, minulla menee 2-3 rullaa viikossa 5-kertaista, mutta saatan joskus pyyhkäistä wc-paperilla muutakin kuin pyllyä. Ostin ennen halpaa kaksinkertaista wc-paperia ja sitä kului moninkertaisesti.
Yksin menee rulla päivässä. Pesen perseen vessassa käynnin jälkeen eli siihen ei mene ollenkaan.
Vastaan itselleni, että vähän yli 2 rullaa kahdessa viikossa.
Ap
En laske edes viikko kulutusta . Minulla on vähän kappi tilaa.Kerralla ostan 8 rullaa wc paperia ja 4 rulla talouspaperia. Kun näen omin silmin kumpaakin jäljellä esim. 2 rullaa,menen kaupaan ja ostaa uuden satsin saman.Kultus tavaraa molemmat.Terveisin yksin asuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on 2 aikuista taloudessa ja meillä menee 4-5 rullaa viikossa.
Mitä helvettiä te vessassa puuhaatte? Tuohan on yli puoli rullaa päivässä.
Naisilla paperia kuluu paljon enemmän kuin miehillä. Myös kuukautisten aikana paperia kuluu entistä enemmän. Suolistosairailla paperia kuluu enemmän. Kotona olevilla/etätöitä tekevillä paperia kuluu paljon enemmän koska kaikki käynnit hoidetaan kotona.
Ihan älyttömän vähän käytätte wc-paperia. Itsellä ei riitä yksi rulla edes kahdeksi päiväksi, vaikka olen päivät töissä. Mulla on krooninen ripuli, joten paperia kuluu. Vaikka ripulia ei olisikaan, en silti voi käsittää miten rullan saa riittämään esim. Viikoksi. Vai mitä jättirullia sitten oikein käytätte?
Ei kukaan voi olla niin uusavuton kuin ap.
Mitä se "ei tavallinen" wc paperi on ja kuinka paljon sitä menee?
Ei, vaan vähemmän. Ainakin meillä.