Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa jos inssi ei mene ekalla kerralla läpi?

Vierailija
14.01.2024 |

Hävettää jos ajokokeesta tulee hylätty ja joutuu menemään uudestaan. Onko kellään käynyt näin? N40

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse hävetä, sillä vain 54% saa inssiajon ensimmäisellä kerralla läpi. Syyksi arvioidaan huonontunut ajo-opetus. 

https://yle.fi/a/74-20029784

Vierailija
42/50 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun en päässyt ensimmäisellä läpi. Se oikeasti harmitti ja sai tuntemaan itsensä huonoksi ja stressasi seuraavaa kertaa. Jos et pääse ensimmäisellä niin tee seuraavaksi niin että hidasta tilannenopeutta, aja vielä rauhallisemmin kuin aikaisemmalla kerralla keskity ja huomioi. Minulla jäi kiinni kevyen liikenteen mm jalankulkijoiden huomiotta jättämisestä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin inssissä että mene vähän kovempaa kun takana on jonoa. Että näin.

Vierailija
44/50 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajankohta myös vaikuttaa paljon. Itse ajoin ekan yrityksen klo 15.30 ruuhkassa pk seudulla. ei mennyt läpi. Seuraava klo 13, ei mitään ongelmia.

Vierailija
45/50 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jos ajaa jossain maaseudulla missä ei ole muita autoja mailla eikä halmeilla. Helsingissä voi ymmärtää jos kerran uusii.

Luuletko oikeasti että maaseudulla inssiajossa kierretään vaan jotakin tyhjää heinälatoa peltotiellä?

Kyllä se melkein sitä on,  pienissä kaupungeissa tai kunnissa. Inssiajo suoritetaan missä on autokoulu ja katsastusasema ja niitä pikkupaikkakunnalla on se yksi ja ainut ja maksimissaan 50 km säteellä ajetaan inssiajo, eikä montakaan autoa tule vastaan. Ei jostakin Utsjoelta ja Kiteeltä lähdetä Tampereelle tai Helsinkiin ajamaan inssiajoa. 

Vierailija
46/50 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Nyt toinen inssi käyty ja läpi meni. Ja hyvin pistein vielä! Oon niin happy. :D

ap

Vierailija
47/50 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Ei se noloo ole vaan todella ärsyttävää

Vierailija
48/50 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouva sai inssinläpi 5kertaa yritti Kortin saatuaan ensimmäisenä päivänä rysäytti autotallin seinästä läpi Oli toki ikäihminen kortin saatuaan 37v

Vierailija
49/50 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ja noloa

4 kertaa runtattiin. Jos noita numeroita miettii niin se 50+% joka ekalla pääsee sisältää enemmän aiemmin ajaneita ja ajoluvalla opetettuja+ näitä jotka on nöyrästi ottanut sen 20 tuntia. Eri lähtökohdista vaatii eri määrän työtä, voishan se opetus-systeemi tämän ottaa huomioon paremmin ja oishan se kokonaisvaltaisemman arvion kannalta nätimpi jos ei jäis siihen 45min pätkään koko tuomio. Eilen ei palautelapun mukaan ajotaitoa paljon ollu, nyt vissiin viimeyönä sit muuttunu osittain jo keskivertoa paremmaksi.

Vertaistukea löytyy.

Mun virheet oli pääasiassa reaktioluontoisia, aikaa tehä päätös ei ollut, vaikka ois kyllä tienny kuten toimia. Ei myöskään auttanut että tähän korttiin pohjasi muut hakusuunnitelmat. Jännitti

Miettii niitä virheitä, pysyy määrätietoisena, tutkii tilannetta. Nolostua voi, jos siitä kokee jotain hyötyä olevan.

Vierailija
50/50 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssiajo meni melkein lyhtypylväästä läpi mutta rottelo hemmetti kaatui kyljelleen.