Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähipiiri ahdistaa

Vierailija
14.01.2024 |

Miten suhtaudutte/selviätte lähipiirissänne olevista ei niin hyvistä tuttavista ja persoonista joihin voi kuulua mielenterveysongelmaa, epärehellisyyttä, juonittelua ym. negatiivista? Joiden kanssa täytyy perhesyistä olla muodollisesti  tekemisissä edes muutaman vuoden välein.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hullunkurinen suku, erityisesti lähipiirini. Tai niin sanottu sellainen, mitään läheistä meissä ei ole. 

Olen päättänyt pitää heidät mahdollisimman kaukana, sillä olen kärsinyt tarpeeksi heidän kieroiluistaan. Jos ottavat yhteyttä, monesti vastaan puhelun sijasta viestillä. Silloin, kun hyvältä tuntuu. En priorisoi. Vältän yhteisiä kissanristiäisiä, osallistun vain pakolliseen ja silloinkin pidän fyysisesti etäisyyttä. Vaikeaa on, mutta kuten joskus terapeuttini totesi, pääsen heistä vasta kun hautaan päätyvät. Näin se on.

Ap, vaali mielenterveyttäsi.

Ole onnellinen että sinulla ON sukua. Monilla kun ei ole mitään eikä ketään. Olisin tosi iloinen jos joku vanha täti tai setä tai kaukaisempi serkku soittaisi, tai kutsuisi häihin, tai muistaisi synttärinä. Joten tää on vähän turha ja tehty ongelma. Ei kaikesta tarvitse olla

Puhun vaan omasta puolestani en toisten, jokainen hoitakoon soppansa. Ap

Vierailija
22/24 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hullunkurinen suku, erityisesti lähipiirini. Tai niin sanottu sellainen, mitään läheistä meissä ei ole. 

Olen päättänyt pitää heidät mahdollisimman kaukana, sillä olen kärsinyt tarpeeksi heidän kieroiluistaan. Jos ottavat yhteyttä, monesti vastaan puhelun sijasta viestillä. Silloin, kun hyvältä tuntuu. En priorisoi. Vältän yhteisiä kissanristiäisiä, osallistun vain pakolliseen ja silloinkin pidän fyysisesti etäisyyttä. Vaikeaa on, mutta kuten joskus terapeuttini totesi, pääsen heistä vasta kun hautaan päätyvät. Näin se on.

Ole onnellinen että sinulla ON sukua. Monilla kun ei ole mitään eikä ketään. Olisin tosi iloinen jos joku vanha täti tai setä tai kaukaisempi serkku soittaisi, tai kutsuisi häihin, tai muistaisi synttärinä. Joten tää on vähän turha ja tehty ongelma. Ei kaikesta tarvitse olla

Kommentoit, miten minun mielestäsi pitäisi toimia, vaikket tiedä motiivejani toimintaani. Ymmärrän sen, sillä kerroit, ettei sinulla ole sukua. Et siis voi milloinkaan ymmärtää, mikäli toisten tilanne ei ole yhtä ruusuinen. Mutta älä tällöin myöskään tule kertomaan, miten muiden tulisi toimia. Se on viisautta se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuon viestin lähettämisen jälkeen on tullut huutoa: miksi en vastaa puheluun!

Vierailija
24/24 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä kaikenlaisia luonnevikaisia liikkeellä, toivon että ei joudu samoihin juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän