Miksi jotkut oikein haluavat lääkkeitä? (Esim. ahdistukseen)
Eihän sitä koskaan opi elämään, jos kaikki laitetaan lääkepumpuliin. Silti jotkut oikein pyytävät lääkettä!!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus hoitanu ahdistustani lääkkeillä ja luovuin niiden käytöstä. Siedättäytymisrn jälkeen en tarvi lääkkeitä. Vieroittautuminen puhkaisi pahinta ahdistusta koskaan.
Ja hox Huom mun ahdistus oli joskus tasolla paniikkikohtaus joka tuntui jääneen päälle. On paras oppia kohtaamaan ahdistus, resilienssi kasvaa siten.
Elämä tavoilla voi myös vaikuttaa ahdistukseen. Esim parasympaattisen hermoston aktivointi, liia
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Trendi. Ensin suoritetaan työtä ja vapaa-aikaa koska se on naisten trendi. Sitten ruikutetaan uupumista koska se on naisten trendi. Sen jälkeen juostaan terapiassa ja syödään nappeja koska se vasta onkin trendi. Sitten on trendi että saavutetaan valaistus ja voimaantuminen ja lääkkeistä luovutaan ja kirjotetaan joko kirja tai pitkät sepustuksen someen.
Tuohan on ollut top10 kirjastosta lainattujen kirjojen juoni viimeiset vuodet.
Minulla oli 2019 puoli vuotta ahdistuksesta johtuvaa pahoinvointia. Se ei lähtenyt liikunnalla tms. Se oli lamauttavaa. Pyysin lääkkeet ja pahoinvointi poistui. Ilman lääkkeitä en olisi pystynyt aloittamaan opiskelua tai käymään töissä.
Kysytkö samaa syöpä- tai sydänpotilaalta?
Meidän kulttuurissa on se, täällä opetetaan väärin kaikki. Ikäänkuin ulkoinen taho aina hoitaa kaiken puolesta, vaikka esim mielenterveydellisissä asioissa se on mahdotonta
Nää ihmiset kuvittelee että ne voi aina heittää pilsun naamariin tai maksaa jollekkin ihmiselle jos asiat alkaa painamaan päälle.
Nää ei koskaan tajua sitä oleellisinta, mikä on sisimpään katsominen ja oman sydämen kuunteleminen
Jep, bilsujen imeminen tuhoaa kropan sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kulttuurissa on se, täällä opetetaan väärin kaikki. Ikäänkuin ulkoinen taho aina hoitaa kaiken puolesta, vaikka esim mielenterveydellisissä asioissa se on mahdotonta
Nää ihmiset kuvittelee että ne voi aina heittää pilsun naamariin tai maksaa jollekkin ihmiselle jos asiat alkaa painamaan päälle.
Nää ei koskaan tajua sitä oleellisinta, mikä on sisimpään katsominen ja oman sydämen kuunteleminen
Moniko sen kuitenkaan tekee yksin? Siis ilman yhtäkään kommenttia kenellekään aiheesta, ilman yhtäkään toisen ihmisen tekoa?
Oman itsen korostaminen lipsahtaa joillakin ajatusvääristymään, jossa esim. toisen ihmisen yksittäisen lauseen kuuleminen aiheuttaa ajatusreaktion, jota kuvitellaan oman sydämen kuuntelemiseksi ihan yksin. Ilman mitään apua toisilta ihmisiltä. Jopa toisen ihmisen läsnäolon aiheuttama tunnetila (esim. turvallisuuden kokemus) kuvitellaan narsistisesti oman itsen tekemäksi.
Jos ne ahdistuslääkkeet estävät vaikka käyttäjäänsä tekemästä itsemurhaa, sinä älyn jättiläinen.
Hyvä kysymys, liikunta ja ruokavalio pitäisi laittaa ihan ensimmäisenä kuntoon, elämäntapamuutos. Ei pillerit ole ratkaisu.
Jotkut ovat valinneet tämän tien, oman kehonsa saastuttamisen terveellisten elämäntapojen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset ja homot uskovat täysin kritiikittä lääkkeisiin kuin painovoimaan. Ovat sitä mieltä että kaikki on hyväksi ja turvallista.
kyllä, oikeat miehet pitävät alkoholista.
Siksi alkoholisteja miehiä on paljon enemmän kuin naisia
"Ahdistusoireista kärsivät ovat ihanimpia ihmisiä mitä tiedän. Heille pitäisi vain muistaa kertoa tämä totuus tarpeeksi usein. 😍"
Anteeksi, mutta mitä just luin?! Mihin perustuu väitteesi? Esim. Narsistit, antisosiaalit ja sosiopaatitkin tuntevat voimakasta ahdistusta eivätkä ole mitään ihanimpia ihmisiä.
Koska yhteiskunnalle tulee halvemmaksi, että paniikkikohtauksen sattuessa otan itse sen rauhoittavan enkä joudu soittamaan ambulanssia.
Diapameja ei tosiaan määrätä ahdistukseen. 👍Ketjun avaajatrolli vaan horisee omiaan. *haukotus*