Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mussa on vikana kun en saa kavereita...

Vierailija
08.01.2007 |

Tällaista tää on ollut koko elämän, ja vaikka olenkin muutellut paljon, eli olen asunut 4:llä paikkakunnalla elämäni aikana niin mistään ei ole tullut pysyviä ystävyyssuhteita :(

Olen suh seurallinen, olen hakeutunut ja ollut hkeutumatta muiden seuraan kun en halua väkisin tupata. Toivon muille hyvää ja olen ystävällinen.. Mistähän vois johtua kaverittomuus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kans huomannut, että pitää olla tosi aktiivinen että saa uusia tuttavuuksia. Ja yleensä ne uudet kaverit tipahtavat taivaasta sinun eteen juuri kun sitä vähiten odottaa.

Harrastuksista löytää samanhenkisiä kavereita. Voisit aloittaa vaikka sieltä.

Vierailija
2/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole kuitenkaan ollut tarpeeksi aktiivinen asian suhteen. Varsinkin näin vanhempana ystävystyminen vaatii hieman vaivaa ja aktiivisuutta, mutta kyllä itse olen saanut ihan hyviä kavereita paljon yli kolmekymppisenäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollutkin aktiivinen, mutta en viitsi liikaa tupata. Harmittaa sekin että jotkut puolitutut joiden kanssa olen jutellut esim kerhossa, seuraavan kerran kadulla vastaantullessaan ovat niinkuin eivät tuntisikaan...

Vierailija
4/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, vaikka päällään seisois tai olis seisomatta, niin kavereita saatikka ystäviä en ole löytänyt. Ei ymmärrä mitä pitäs tehdä. Tällä hetkellä olen vain alistunut kohtalooni.

Vierailija
5/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tahtoisin tutustua uusiin ihmisiin, koska olen muuttanut juuri paikkakunnalle, ja olen mennyt juttelemaan yms... Vierailija:

Ehkä et ole kuitenkaan ollut tarpeeksi aktiivinen asian suhteen. Varsinkin näin vanhempana ystävystyminen vaatii hieman vaivaa ja aktiivisuutta, mutta kyllä itse olen saanut ihan hyviä kavereita paljon yli kolmekymppisenäkin.

Vierailija
6/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samaa olen ihmetellyt, vaikka päällään seisois tai olis seisomatta, niin kavereita saatikka ystäviä en ole löytänyt. Ei ymmärrä mitä pitäs tehdä. Tällä hetkellä olen vain alistunut kohtalooni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi