Nuori nainen: viehätytkö Hunks-tyyppisestä miehestä jos vastaan tulee?
Olen varma siitä, että aivan jokainen normaali nuori heteronainen viehättyy Hunks-tyyppisestä lihaskimpusta. Ei sellaista lisääntymisikäistä naista olekkaan, joka ei viehäty. Vanhemmat naiset toki sanovat, ettei lihaksilla ole merkitystä.
Mutta nuorilla naisilla se on alitajunnassa ja selkärangassa. Ei kuntosalien käyttöasteet olisikaan muuten kovia eikä Hunksit nyt muuten olisi tanssimassa.
Kommentit (25)
En oo viehättyny. Tykkään enemmän persoonallisimmista.
En mutta olen aivan varma että ap viehättyy.
Me nuoret naiset viehätymme Dannyn ja Hjalliksen kaltaisista hopeaketuista 💋
Ne viehättyy 30cm+ ja paksuista lersseistä
Hunkseista ei viehäty kuin vanhathomot.
Jos laitan jonkun sopivasti lihaksikkaan alusvaatemallimiehen kuvan tinderiini niin tulee satoja mätsejä naisilta. Miksi väitätte, ettei sopivasti lihaksikas viehätä?
Sellasethan on homomiehille, ei naisia tollaset kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan jonkun sopivasti lihaksikkaan alusvaatemallimiehen kuvan tinderiini niin tulee satoja mätsejä naisilta. Miksi väitätte, ettei sopivasti lihaksikas viehätä?
No laita se kuva edes tähän niin kerrotaan. Älä nyt poika kuvittele että kaikki naiset on Tinderissä.
Okei nyt oli hauska xD Kyllä, kuntosalit ovat tosiaan olemassa siksi että kaikki naiset palvovat Hunkseja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laita se kuva edes tähän niin kerrotaan. Älä nyt poika kuvittele että kaikki naiset on Tinderissä.
Esimerkki alusvaatemallista ja vartalotyypistä: https://ibb.co/2cqrw4D . Jos vastaavan kropan omaava on Tinderissä, mätsejä tulee naisilta satoja. Paskapuhetta, ettei 18-25 vuotiaat kiihottuisi kroppamallista.
Minulla on eräs tuttu mies, joka on tuollainen hunks tyylinen, komea, pitkä urheilija. Näin kerran kun selasi tinderiä. Tyypilliseen miesten tapaan tykkäsi kaikista naisista, mutta matchit oli harvassa. Ja omissa kuvissaan oli se tyypillinen paidaton kuvakin. Joten ei, ei läheskään kaikki naiset tykännyt, en tainnut yhtään matchia edes nähdä. Siis toki se saa naisia, mutta enemmän varmaan sitten livenä. Kun on myös mukava ja kohtelias. Toisin kuin nämä palsta ulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki alusvaatemallista ja vartalotyypistä: https://ibb.co/2cqrw4D . Jos vastaavan kropan omaava on Tinderissä, mätsejä tulee naisilta satoja. Paskapuhetta, ettei 18-25 vuotiaat kiihottuisi kroppamallista.
No ei tule matchia ainakaan minulta. Miehiä ne toisten miesten lihakset kiinnostavat paljon enemmän kuin meitä naisia, ei todellakaan riitä naisen kiihottumiseen pelkkä lihasten katselu. Ja paidattomilla kuvilla mies saa todistetusti vähemmän tuloksia deittisivustoilla jos naisia etsii (ainakin vähemmän niitä oikeita treffejä siis).
Sellainen vartalo kyllä häiritsisi. Mutta jos osaisi pukeutua vartalonmuotoa häivyttävästi ja liikkua sitä korostamatta, niin miksipä ei, jos olisi tosi hyvä tyyppi muuten.
En tykkää.
Pitkätukkainen, hoikahko hevari - uuh!
n.24v
Vierailija kirjoitti:
En tykkää.
Pitkätukkainen, hoikahko hevari - uuh!n.24v
Täällä N34 komppaa. Tosin mulle käy pullukampikin pitkätukka. Lihaksikkuus on se, mikä ei viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää.
Pitkätukkainen, hoikahko hevari - uuh!n.24v
Täällä N34 komppaa. Tosin mulle käy pullukampikin pitkätukka. Lihaksikkuus on se, mikä ei viehätä.
Höpöhöpö. Eräs toinen N34 vaihtoi viinaan menevän pitkätukan sporttiseen salimakeen, joka ei ryyppää laisinkaan alkoa.
Voi luoja mitä saissea...