Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen: viehätytkö Hunks-tyyppisestä miehestä jos vastaan tulee?

Vierailija
13.01.2024 |

Olen varma siitä, että aivan jokainen normaali nuori heteronainen viehättyy Hunks-tyyppisestä lihaskimpusta. Ei sellaista lisääntymisikäistä naista olekkaan, joka ei viehäty. Vanhemmat naiset toki sanovat, ettei lihaksilla ole merkitystä.

Mutta nuorilla naisilla se on alitajunnassa ja selkärangassa. Ei kuntosalien käyttöasteet olisikaan muuten kovia eikä Hunksit nyt muuten olisi tanssimassa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. 

Pitkätukkainen, hoikahko hevari - uuh!

n.24v

Täällä N34 komppaa. Tosin mulle käy pullukampikin pitkätukka. Lihaksikkuus on se, mikä ei viehätä. 

Höpöhöpö. Eräs toinen N34 vaihtoi viinaan menevän pitkätukan sporttiseen salimakeen, joka ei ryyppää laisinkaan alkoa. 

Viinaa ryyppäämätön pitkätukka olisi kyllä ihana. 

Vierailija
22/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. 

n.24v

Täällä N34 komppaa. Tosin mulle käy pullukampikin pitkätukka. Lihaksikkuus on se, mikä ei viehätä. 

Höpöhöpö. Eräs toinen N34 vaihtoi viinaan menevän pitkätukan sporttiseen salimakeen, joka ei ryyppää laisinkaan alkoa. 

Kaikki tietämäni pitkätukat käyvät kesän aikana kiertämässä kaikki festarit ja viinaa kuuluu. Siksi se pitkä tukkakin.

Lisäksi ovat hirvittävän epäsiistin oloisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. 

n.24v

Kaikki tietämäni pitkätukat käyvät kesän aikana kiertämässä kaikki festarit ja viinaa kuuluu. Siksi se pitkä tukkakin.

Lisäksi ovat hirvittävän epäsiistin oloisia. 

Tämä on valitettavasti totta. Siisteydessä poikkeuksena sellaiset limaiset salimakepitkätukat, jotka peilailevat habaansa. Sellaista en halua. T. Tuo jolle vastasit. 

Vierailija
24/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätyn talibanista tai huthista.

Vierailija
25/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Muutenkin menen luonne edellä. Ei sillä ulkonäöllä mitään tee jos sisus pelkkää tuubaa. 

N37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi