Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista on yhteiselo parisuhteessa insinöörimiehen kanssa?

Vierailija
13.01.2024 |

Kertokaa kokemuksia.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma insinöörimieheni on ainakin kotona niin tyhmä, että epäilen hänen selviytymistään työpaikallaan. Luultavasti järki ei hänen kohdallaan riitä kaikkeen, minulle jää se idioottipuoli ja työnantaja saa järjenkäytön. Ainahan se töissä on, ylitöitä riittää. Joskus menee yölläkin töitä tekemään. Kotona ei ole juurikaan itseohjautuva. Tuntuu että tyhmenee sitä mukaa kun ikää tulee. 

Yli 50 ÄO erolla alkaa yleensä ne kommunikaatio-ongelmat.

Kummin päin lukemat?

Vierailija
42/57 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajutonta ja oli raskasta kuunnella miten erinomainen hän kaikessa on..

Ihan samanlaisia siis siviilissä, kuin työelämässä. Never again!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisukeskeisyys on ihana piirre kaikenmaailman haahuilijoiden jälkeen.

Vierailija
44/57 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä itsensä ja tekemisiensä jatkuva kehuminen on raskasta. Mulla puolisona tällainen "erinomainen kaikessa" insinööri. Järki menee.. 

Vierailija
45/57 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella tylsää, siksi jätin sen.

Vierailija
46/57 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a... Ihan normaalia perus arkea. Tosin ollaan molemmat insinöörejä.

Vierailija
47/57 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tylsää miestä etsit niin ota filosofi tai biologi, inssit on noihin verrattuina yllätyksellisiä. Vai olisko se kuitenkin vaan ihan siitä miesyksilöstä kiinni, mimmoinen on? Mä tunnen monia inssejä eikä ne ole mitään homogeenisia sakkia muulta kuin osaltaan koulutukseltaan.

Vierailija
48/57 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä seurustele jonkun insinöörin kanssa! Liika aikaa ovat koneella ja muutenkin räpläilevät älylaiteita. Haluan myös jotain muuta arjessa, kun katsoa sitä että 30-vuotias mies istuu 6-10 h koneella pelaamassa jotain pc-peliä. Ihan kun joku pikkupoika.

Vierailija
49/57 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, fiksu, erittäin huumorintajuinen. Rakentaa mitä haluan. Korjaa mitä tahansa. Ihan sama mitä kysyy niin aina tietää, tai jos ei tiedä, selvittää hetkessä.

Ei mikään tunneihminen niin kuin minä.

Avulias, apua vailla olevia naisia pyörii ympärillä vaikka kuinka paljon. Kuka vaan niistä ottais hänet ukokseen.

Välillä rasittaa tuo bessrrwisseryys. Ja pitkä esitelmä kun kysyn jotain.

Insinöörikaverinsa paria lukuunottamatta ihan törkimyksiä.

35 vuotta ollaan silti oltu yksissä. Ei tuo taida vaihdossa parentua

Vierailija
50/57 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä itsensä ja tekemisiensä jatkuva kehuminen on raskasta. Mulla puolisona tällainen "erinomainen kaikessa" insinööri. Järki menee.. 

Taitaa olla ihan miesten globaali ongelma kun mulla taas samanmoinen lääkäri.

Vierailija
51/57 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ikinä seurustele jonkun insinöörin kanssa! Liika aikaa ovat koneella ja muutenkin räpläilevät älylaiteita. Haluan myös jotain muuta arjessa, kun katsoa sitä että 30-vuotias mies istuu 6-10 h koneella pelaamassa jotain pc-peliä. Ihan kun joku pikkupoika.

Itsekin kerran seurustelen yhden tietokonenörtin kanssa. Ulospäin vaikutti kivalta ja mukavalta tyypiltä, luulin että voisin antaa hänelle mahdollisuuden, mutta olikin täysi onneton tapaus. Ei mitään kommunikaatio taitoja ollut. Tietokoneiden kanssa kyllä pärjäsi erinomaisesti, mutta ne puuttuvat ihmissuhdetaidot... että ei enää ikinä kiitos insinöörejä!

Vierailija
52/57 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahah, olet löytänyt vain yhden opintosuunnan inssin. Meillä hän lukee koneelta lähinnä uutisia ympäri maailman ja pelit ovat evvk. Puhelinta käyttää hyvin vähän ja vain pakosta, lähinnä sähköpostia käyttää siinä. On infra-alaa opiskellut. Voin itse huoletta ulkoistaa ajattelun hänelle, jos tulee jossakin asiassa tenkkapoo.

Vierailija
53/57 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahah, olet löytänyt vain yhden opintosuunnan inssin. Meillä hän lukee koneelta lähinnä uutisia ympäri maailman ja pelit ovat evvk. Puhelinta käyttää hyvin vähän ja vain pakosta, lähinnä sähköpostia käyttää siinä. On infra-alaa opiskellut. Voin itse huoletta ulkoistaa ajattelun hänelle, jos tulee jossakin asiassa tenkkapoo.

Omalla kohdalla kouluttautumattomat tai muun alan koulutuksen omaavat miehet on olleet näitä pelihulluja. Nykyinen kumppani on it arkkitehti eikä tosiaan vietä vapaa-ajalla aikaa tietokoneella pelaillen.

Vierailija
54/57 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta insinöörinaisen kanssa se on yhtä juhlaa.

Vierailija
55/57 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai sen kummempaa kuin insinöörinaisenkaan kanssa.

Vierailija
56/57 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan eri asia olla jonkin koneinssin tai ympäristöinssin kanssa.

Vierailija
57/57 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus näitä aloituksia täällä. Miten se miehen ammatti vaikuttaa siihen minkälaista on yhteiselo? Kai se miehen luonne ja arvomaailma on se mihin kannattaisi kiinnittää huomiota.   Olin aikanaan avoliitossa lääkärin kanssa, ja oli luonteeltaan kyllä aika hankala eikä kovin fiksukaan. Joten, ei se ammatti mitään kerro ihmisestä.