Minkälaista on yhteiselo parisuhteessa insinöörimiehen kanssa?
Kommentit (57)
Huumorintajutonta ja oli raskasta kuunnella miten erinomainen hän kaikessa on..
Ihan samanlaisia siis siviilissä, kuin työelämässä. Never again!
Ratkaisukeskeisyys on ihana piirre kaikenmaailman haahuilijoiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaisia siis siviilissä, kuin työelämässä. Never again!
Tämä itsensä ja tekemisiensä jatkuva kehuminen on raskasta. Mulla puolisona tällainen "erinomainen kaikessa" insinööri. Järki menee..
Oli todella tylsää, siksi jätin sen.
Jaa a... Ihan normaalia perus arkea. Tosin ollaan molemmat insinöörejä.
Jos tylsää miestä etsit niin ota filosofi tai biologi, inssit on noihin verrattuina yllätyksellisiä. Vai olisko se kuitenkin vaan ihan siitä miesyksilöstä kiinni, mimmoinen on? Mä tunnen monia inssejä eikä ne ole mitään homogeenisia sakkia muulta kuin osaltaan koulutukseltaan.
En enää ikinä seurustele jonkun insinöörin kanssa! Liika aikaa ovat koneella ja muutenkin räpläilevät älylaiteita. Haluan myös jotain muuta arjessa, kun katsoa sitä että 30-vuotias mies istuu 6-10 h koneella pelaamassa jotain pc-peliä. Ihan kun joku pikkupoika.
Älykäs, fiksu, erittäin huumorintajuinen. Rakentaa mitä haluan. Korjaa mitä tahansa. Ihan sama mitä kysyy niin aina tietää, tai jos ei tiedä, selvittää hetkessä.
Ei mikään tunneihminen niin kuin minä.
Avulias, apua vailla olevia naisia pyörii ympärillä vaikka kuinka paljon. Kuka vaan niistä ottais hänet ukokseen.
Välillä rasittaa tuo bessrrwisseryys. Ja pitkä esitelmä kun kysyn jotain.
Insinöörikaverinsa paria lukuunottamatta ihan törkimyksiä.
35 vuotta ollaan silti oltu yksissä. Ei tuo taida vaihdossa parentua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaisia siis siviilissä, kuin työelämässä. Never again!Tämä itsensä ja tekemisiensä jatkuva kehuminen on raskasta. Mulla puolisona tällainen "erinomainen kaikessa" insinööri. Järki menee..
Taitaa olla ihan miesten globaali ongelma kun mulla taas samanmoinen lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
En enää ikinä seurustele jonkun insinöörin kanssa! Liika aikaa ovat koneella ja muutenkin räpläilevät älylaiteita. Haluan myös jotain muuta arjessa, kun katsoa sitä että 30-vuotias mies istuu 6-10 h koneella pelaamassa jotain pc-peliä. Ihan kun joku pikkupoika.
Itsekin kerran seurustelen yhden tietokonenörtin kanssa. Ulospäin vaikutti kivalta ja mukavalta tyypiltä, luulin että voisin antaa hänelle mahdollisuuden, mutta olikin täysi onneton tapaus. Ei mitään kommunikaatio taitoja ollut. Tietokoneiden kanssa kyllä pärjäsi erinomaisesti, mutta ne puuttuvat ihmissuhdetaidot... että ei enää ikinä kiitos insinöörejä!
Vierailija kirjoitti:
Jaahah, olet löytänyt vain yhden opintosuunnan inssin. Meillä hän lukee koneelta lähinnä uutisia ympäri maailman ja pelit ovat evvk. Puhelinta käyttää hyvin vähän ja vain pakosta, lähinnä sähköpostia käyttää siinä. On infra-alaa opiskellut. Voin itse huoletta ulkoistaa ajattelun hänelle, jos tulee jossakin asiassa tenkkapoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahah, olet löytänyt vain yhden opintosuunnan inssin. Meillä hän lukee koneelta lähinnä uutisia ympäri maailman ja pelit ovat evvk. Puhelinta käyttää hyvin vähän ja vain pakosta, lähinnä sähköpostia käyttää siinä. On infra-alaa opiskellut. Voin itse huoletta ulkoistaa ajattelun hänelle, jos tulee jossakin asiassa tenkkapoo.
Omalla kohdalla kouluttautumattomat tai muun alan koulutuksen omaavat miehet on olleet näitä pelihulluja. Nykyinen kumppani on it arkkitehti eikä tosiaan vietä vapaa-ajalla aikaa tietokoneella pelaillen.
En tiedä, mutta insinöörinaisen kanssa se on yhtä juhlaa.
Eikai sen kummempaa kuin insinöörinaisenkaan kanssa.
On ihan eri asia olla jonkin koneinssin tai ympäristöinssin kanssa.
Tsiisus näitä aloituksia täällä. Miten se miehen ammatti vaikuttaa siihen minkälaista on yhteiselo? Kai se miehen luonne ja arvomaailma on se mihin kannattaisi kiinnittää huomiota. Olin aikanaan avoliitossa lääkärin kanssa, ja oli luonteeltaan kyllä aika hankala eikä kovin fiksukaan. Joten, ei se ammatti mitään kerro ihmisestä.
Kummin päin lukemat?