Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa. Ahdistaa niin että en kykene mihinkään

Vierailija
13.01.2024 |

Mulla on niin paha olla että pelkään kohta kuolevani tähän. Ahdistus on aivan lamaavaa. En pysty edes syömään kun on niin kuvottava olo. Rintaan pistää ja tuntuu ettei happi riitä. Eilen iltapäivällä töiden jälkeen suoraan sänkyyn ja tässä oon yhä ja tuntuu että tähän kuolen. Vessassa ja juomassa käynyt. Mitä mä voin tehdä. Oon pitkään pelännyt että kohta mun sietokyvyn raja tulee vastaan ja nyt tuntuu että se tuli. Ihan liikaa kaikkea. Mun sydän ei vaan enää jaksa pumpata muhun verta. Pelottaa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

112

Vierailija
2/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun sydän jaksaa. Mielesi vaan ei niinkään hyvin. Varaa aika työterveyshuoltoon ja näytä tämä tekstisi lääkärille. Siitä ne asiat lähtevät purkautumaan. Usko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää saada jostain apua. Olisiko päivystys nyt viikonloppuna oikea paikka? 

Vierailija
4/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏥 lekuriin siitä olet niiiiin uupunut

tsemppiä 🍀

Vierailija
5/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun sydän jaksaa. Mielesi vaan ei niinkään hyvin. Varaa aika työterveyshuoltoon ja näytä tämä tekstisi lääkärille. Siitä ne asiat lähtevät purkautumaan. Usko pois.

Jos hätä on kova, niin voit toki soittaa hätänumeroon ja kertoa tämän minkä kirjoitit. Se varmasti pelkästään rauhoittaisi sinua. Toki saat sieltä myös ohjeistusta jatkoa varten.

Vierailija
6/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä sua ahdistaa

Vierailija
7/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveysneuvontaan.

Vierailija
8/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hätä, mutta ei sinun kroppa sellaisesta sinua petä. Se on sinnikäs. Niin olet ollut sinäkin, kun olet noin pitkään jaksanut töissä käydä, vaikka voit huonosti.

Varaa aika työterveyshuolto on välittömästi heti maanantaina ja ilmoita työpäikällesi, että et tule töihin.

Mikään työ ei ole terveyden arvoinen. Sinun terveytesi on nyt se tärkein asia.

Vierailija
9/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun parasympaattinen hermosto on vaan ylikierroksilla. Nopein apu olisi avantouinti. Tämä ei ole vitsi.

Vierailija
10/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömättömyys vähintään tuplaa ahdistuksen määrän! Nyt vaikka väkisin ruokaa ja nesteitä kroppaan. 

Vierailija
11/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hysteriaa vain.

Vierailija
12/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa eritellä mitä kaikkea. Viimeinen niitti kun terapeutti sanoi että sä voit nyt niin huonosti etten voi sua enää auttaa.

Vierailija
13/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömättömyys vähintään tuplaa ahdistuksen määrän! Nyt vaikka väkisin ruokaa ja nesteitä kroppaan. 

Itseään pitää hoivata kuin pientä lasta. Syöttää, juottaa, pestä, pukea, leikittää, nukuttaa. 

Vierailija
14/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä kirjoitat. Olkoon mikä vaan ahdistuksen syy, se menee ohi. Hengitä syvään, tuo loppuu kyllä. Et kuole. 

Jos jaksat lähde ulos, hae maitoa kaupasta, vie roskat, kävele pikkuisen. Käy suihkussa, vaikka se ei houkuttele. 

Vierailija
15/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksa eritellä mitä kaikkea. Viimeinen niitti kun terapeutti sanoi että sä voit nyt niin huonosti etten voi sua enää auttaa.

Tuli mieleen tuosta video jossa pastori-terapeutti Seppo Jokinen kertoi vastaavaa. Lääkäri sanoi hänelle lopulta että sinua ei voi auttaa. Sitten auttoi Jumala.

Vierailija
16/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille. Mä varmaan menen huomenna päivystykseen jos yö ei auta yhtään. En mä pysty syömään, kaikki tulee ylös. Vesi menee. Kauppaan? Ei, mä makaan täällä eilisissä työvaatteissa. En olis uskonut että pää tekee tällaisen stopin, vaikka sitä oon pelännyt jo pitkään. Olis pitänyt jäädä sairaslomalle kun sitä ehdotettiin. Kuvittelin että työ pitää pään pinnalla. Kiitos teille vielä.

Vierailija
17/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille. Mä varmaan menen huomenna päivystykseen jos yö ei auta yhtään. En mä pysty syömään, kaikki tulee ylös. Vesi menee. Kauppaan? Ei, mä makaan täällä eilisissä työvaatteissa. En olis uskonut että pää tekee tällaisen stopin, vaikka sitä oon pelännyt jo pitkään. Olis pitänyt jäädä sairaslomalle kun sitä ehdotettiin. Kuvittelin että työ pitää pään pinnalla. Kiitos teille vielä.

Käy vaikka lämpimässä suihkussa, jos jaksat. Ei tarvitse peseytyä. Kunhan seisot lämpimän veden alla ja annat sen helliä.

Sitten kietoudut pyyhkeeseen ja yrittät saada unta.

Vierailija
18/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mehua, mehukeittoa, lihalientä, teetä hunajalla?

Vierailija
19/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi ap <3

Vierailija
20/23 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

112

minäkin rukoilen puolestasi.