Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei meinaa jaksaa avata työpaikan ovea

Vierailija
13.01.2024 |

Onko tämä työuupumusta? Tuntuu kuin joku imisi minusta voimat pois kun menen töihin. Tää kuulostaa ihan tyhmältä, mutta en meinaa jaksaa avata sitä ovea ja kävellä työpisteelle. Ajatukset kiertää kehää ja joudun pakottamaan kaikki voimani että saisin jotain aikaan. Muualla vapaa-ajan touhuissa jaksan lähes entiseen malliin, saatan tuntikausia tehdä jotain asiaa ja unohtaa ajantajun. Töissä tuntuu kuin kantaisin jotain valtavaa taakkaa harteillani koko ajan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa olevan. Jää saikulle. 

Vierailija
2/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini aikoinaan oli oksentaa aina kääntyessään viimeisestä kadunkulmasta työpaikan ovelle. Minua vain inhotti hirveästi. Vaihdoimme työpaikkaa niin pian kuin pystyimme, mutta helppoa se ei ollut, kun oli syvin lama menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäynti lisää hyvinvointia, sanotaan. Minulla lisäsi vain ja ainoastaan pahoinvointia. Työttömänä henkisesti parempi olo ja itsetuntokin korkeampi. Niin monessa paikassa on mätä ilmapiiri ja epätasa-arvoa työntekijöiden välillä, suoranaista kiusaamistakin.

Vierailija
4/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini aikoinaan oli oksentaa aina kääntyessään viimeisestä kadunkulmasta työpaikan ovelle. Minua vain inhotti hirveästi. Vaihdoimme työpaikkaa niin pian kuin pystyimme, mutta helppoa se ei ollut, kun oli syvin lama menossa.

Apua :0 en edes tajunnut yhdistää tähän sitä, että olen kesästä asti oksennellut työpaikalla. Ajattelin että se liittyy jotenkin paikan hajuihin tms. Aiemmin en ole ollut herkkä oksenteluun. Ap 

Vierailija
5/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäynti lisää hyvinvointia, sanotaan. Minulla lisäsi vain ja ainoastaan pahoinvointia. Työttömänä henkisesti parempi olo ja itsetuntokin korkeampi. Niin monessa paikassa on mätä ilmapiiri ja epätasa-arvoa työntekijöiden välillä, suoranaista kiusaamistakin.

Sua ei vaivaa mikään muu kuin lorvikatarri. Kuulostat just sellaiselta tyypiltä, joka tuo ympärilleen ja sinne työpaikalle varsinkin pelkkää negatiivisuutta. 

Vierailija
6/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua :0 en edes tajunnut yhdistää tähän sitä, että olen kesästä asti oksennellut työpaikalla. Ajattelin että se liittyy jotenkin paikan hajuihin tms. Aiemmin en ole ollut herkkä oksenteluun. Ap 

0/5

Vierailija
7/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei vaivaa mikään muu kuin lorvikatarri. Kuulostat just sellaiselta tyypiltä, joka tuo ympärilleen ja sinne työpaikalle varsinkin pelkkää negatiivisuutta. 

Jaha, perustelisitko, kiitos? Yhtälailla voisin todeta että sinä olet juuri niitä ilkeitä työpaikkakiusaajia "hovinsa" kanssa jotka -tietysti- syyttelevät uhrejansa. 

Jos haluat tietää lisää työsuojeluvaltuutettu oli kyllä sitä mieltä että pahoja ongelmia paikassa oli mutta minusta ne eivät johtuneet. En myöskään ole ainoa sieltä ko asian takia irtisanoutunut. 

Vierailija
8/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo tästä pelkästä kommentista tuli huono olo. Kuvaa hyvin montaa työpaikkaa Suomessa ja kuinka niissä asioihin puututaan, valitettavasti.

Vierailija
9/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä entisessä työpaikassa oli jotain viemäriongelmia välillä, joten työpaikalla haisi ihan ehta kuvottava paska mm. sosiaalitiloissa.

Vierailija
10/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, perustelisitko, kiitos? Yhtälailla voisin todeta että sinä olet juuri niitä ilkeitä työpaikkakiusaajia "hovinsa" kanssa jotka -tietysti- syyttelevät uhrejansa. 

Jos haluat tietää lisää työsuojeluvaltuutettu oli kyllä sitä mieltä että pahoja ongelmia paikassa oli mutta minusta ne eivät johtuneet. En myöskään ole ainoa sieltä ko asian takia irtisanout

Eli sulle ei siis olekaan kokemusta mistään muusta kuin tuosta yhdestä työpaikasta. Ylläri.... not. Tämä nyt varsinkin todistaa sen, että olet pelkkä pahanilkinen työnvieroksuja, joka haukkuu typeränä kaikki työpaikat oikeuttaakseen oman laiskottelunsa.

Vierailija
11/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tuollaisen johtopäätöksen teit? Vai oletko pelkkä trolli? Kyllä minulla on kokemusta useammasta ja siksikin vertailupohjaa sille mikä on tervettä, normaalia ja hyvää johtamista ja mikä ei. Tosin luulen ettei ko työpaikan kanssa olisi tarvinnut edes kokemusta, olisi sen ymmärtänyt vaikka olisi ollut ensimmäinen työsuhde.

Oletko itse työelämässä? Et kovin positiiviselta saati asialliselta tai ystävälliseltä nimittäin vaikuta.

Vierailija
12/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosiko tästä välistä joku kommentti vai mistä ihmeestä puhut. En itse näe tuollaisia puheita joihin viittaat.

Vierailija
13/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi lääkäri ihan vastikään että sun on vaan nieltävä se p  ka kun oli puheena työn jatko nykyisessä työpaikassa. Jossa ankaraa työpaikkakiusaamista ihan siitä lähtien että pyritään sotkemaan mun työpiste kaikella mahdollisella joka ei siihen kuulu.

Vierailija
14/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa todellakin työuupumukselta. Hae sairaslomaa ennen kuin tilanne äityy liian pahaksi.

Vierailija
15/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään lainaus ei nyt onnistu. Mutta sinä joka vaikutat jotenkin kiukkuiselta ja nimittelet muita lorvikatarrisiksi ja työnvieroksujiksi, oletko itse väsynyt ja pettynyt työyhteisössäsi? olisitko sairasloman tarpeessa jotta voisit alkaa jälleen voimaan hyvin ja pääsisit negatiivisuudestasi eroon?

Vierailija
16/21 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi lääkäri ihan vastikään että sun on vaan nieltävä se p  ka kun oli puheena työn jatko nykyisessä työpaikassa. Jossa ankaraa työpaikkakiusaamista ihan siitä lähtien että pyritään sotkemaan mun työpiste kaikella mahdollisella joka ei siihen kuulu.

Käsittämätöntä. Paska lääkäri!

Vierailija
17/21 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo vakava työuupumus kyseessä. Itselläni meni kylmät väreet päästä jalkoihin kun lähestyin työpaikkaani. Ja ajattelin että pääsisipä kotiin. Ja en meinannu jaksaa jalkoja nostella. Viimeinen viikko ennen pitkälle saikulle jäämistä oli ihan kamala. Pitelin seinistä kiinni ja tärisin. 8 kuukautta saikkua työuupumuksesta ja kuntoutusta. 

Vierailija
18/21 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa olevan. Jää saikulle. 

Nämä haistapaska-mukauupumukset ja saikuttelut ovat kansantalouden piilevä syöpäkasvain.

Vierailija
19/21 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehäiriöiset aiheuttaa oksetusta. Ne kun menis vaihtoon.

Vierailija
20/21 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö kuitenkin työstäsi? Sairasta työyhteisöä voit päästä pakoon, mutta itse perustyötä et voi, paitsi vaihtamalla työtä/alaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme