Petteri Orpolta synkkä tieto: Venäjällä jopa tuhansia henkilöitä valmiudessa siirtyä Suomeen
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010117866.html
"Pääministeri Petteri Orpo (kok) sanoo, että Venäjällä on satoja, ellei tuhansia henkilöitä, jotka ovat valmiudessa siirtyä Suomeen."
Suomelle on tulossa "kivat" ajat, kunhan keväällä lumet metsistä sulavat.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä auta syyttää, ainut toimiva keino voisi olla jos joku kieltä osaava laittaisi lähtömaahan sosiaaliseen mediaan viestiä näille vähäosaisille ettei venäläisiin viranomaisiin ja heidän lupauksiin voi luottaa missään asiassa ja että lähtömaan viranomaisetkin on mahdollisesti lahjottu. Kuseen ne joutuvat vielä venäjällä, onhan siitä uutisoitukin.
Ei auta. Is lamisteilla on palava pakko viedä työnsä päätökseen.
Vesitykit ja kunnon aidat puolan tapaan rajalle ja pysyy kikkelikokkeli miehet rajan takana.
Paljon tulee myös sotilastiedustelijoita ja islamisteja.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan se piikki on auki mm. somaleiden suhteen? Jo yli 30 vuotta ovat tulleet tänne mm. katuryöstelemään vaikka itse ovat maansa paskoneet klaanisodillaan Siad Barren neukkuhallinnon tukehduttua omaan kommaripaskaansa.
Kiintiö on ollut täynnä jo vuosien ajan.
"Sodan runtelema maa" my ass!
Kukaan tällä maapallolla ei taida inhota somppuja enemmän kuin he itse, koska ovat kylmänneet toisiaan jo yli 30 vuotta.
Pyh, heidän maansa on ollut rauhallinen ja sodaton jo vuosikymmeniä.
Ovat nytkin siellä lomilla laumoina sossun rahoilla.
Lämmin, kaunis, rikas somppulandia, kyllä siellä kelpaa maata rannalla ja syödä hedelmiä puusta iloisten heimolaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vesitykit ja kunnon aidat puolan tapaan rajalle ja pysyy kikkelikokkeli miehet rajan takana.
Aitoja pitäisi tehdä 1300 km. Lähdetkös tekemään heti?
Sitäpaitsi muuri pitäisi olla lasinsiruista betonia ja vähintään 3 metriä korkea, muista aidoista menevät leikiten läpi.
Paitsi sittenkin joku seiväshyppääjä jihad - jamali sieltä varmaa sinkauttaisi yli. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Siksi tarvitaan Halla aho presidentiksi.
Meinaatko että Jussi menee rajalle torjumaan? Ei siitä riitä koko rajalle, pitää varmaan painaa helvetinmoinen määrä rumia pahvikuvia. Eläköön mestari.
Suomi on käytännössä ollut sodassa Venäjän kanssa jo pitkään.
Presidentti Niinistöhän totesi, että Putinin mukaan Venäjä on sodassa länttä vastaan, ja että me olemme osa länttä.
Joten me olemme sodassa. Selvää on että raja vihollisvaltion suuntaan laitetaan kiinni. Täysin kiinni. Kellään suomalaisella ei pitäisi olla mitään asiaa totalitaristiseen roistovaltioon, jonka johtaja on pidätettävä kaikissa sivistysvaltioissa.
(Kansainvälinen rikostuomionistuin (ICC) antoi 17. maaliskuuta 2023 pidätysmääräyksen Venäjän presidentistä Vladimir Putinista. Pidätysmääräys on elinikäinen.)
Vierailija kirjoitti:
Hullu uho on saanut sivarissa koulutuksen laittoman tulon ehkäisemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni Mestarille! Ääni numero 5 on ääni Suomen puolesta!
kiitos Mestari!
Eihän nytkään presidentti Niinistö puutu näihin asioihin. Orpo se vaan hymistelee. Halla-aholla ei mitään asiaa pressaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan se piikki on auki mm. somaleiden suhteen? Jo yli 30 vuotta ovat tulleet tänne mm. katuryöstelemään vaikka itse ovat maansa paskoneet klaanisodillaan Siad Barren neukkuhallinnon tukehduttua omaan kommaripaskaansa.
Kukaan tällä maapallolla ei taida inhota somppuja enemmän kuin he itse, koska ovat kylmänneet toisiaan jo yli 30 vuotta.
Newsflash sinne peräkammariin: sisällissota on ollut ohi jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että Jussi menee rajalle torjumaan? Ei siitä riitä koko rajalle, pitää varmaan painaa helvetinmoinen määrä rumia pahvikuvia. Eläköön mestari.
Kunnon punanaamainen pahvikuva ja "glunks, glunks" soimaan päättymättömänä toistona.
Kyllä karskimpikin jíh âdîisti kääntyy kannoillaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmin, kaunis, rikas somppulandia, kyllä siellä kelpaa maata rannalla ja syödä hedelmiä puusta iloisten heimolaisten kanssa.
No sittenhän kaikkien sieltä tulevien ns. "puikulapäisten ja lörppähuulisten" potentiaalisten katuryöstelijöiden (ks. esim.Vuosaaren vangittujen katuryöstelijöiden nimilista, löytyy netistä) turhapaikka-anomukset tulisi heittää roskakoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän kaikkien sieltä tulevien ns. "puikulapäisten ja lörppähuulisten" potentiaalis
Muistetaan vielä, etteivät persnasset ole yhtään rasisteja.
Lopetetaan houkutukset. Kaikki sossutuet pois, ei asuttamista eikä muuta, tulijalle seurantapanta jalkaan ja naisille jotka niitä haluaa elatusvastuu kirjallisesti joka otetaan naiset tuloista suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Saadaan vielä lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aitoja pitäisi tehdä 1300 km. Lähdetkös tekemään heti?
Sitäpaitsi muuri pitäisi olla lasinsiruista betonia ja vähintään 3 metriä korkea, muista aidoista menevät leikiten läpi.
Paitsi sittenkin joku seiväshyppääjä jihad - jamali sieltä varmaa sinkauttaisi yli. 🙄
Lähden tehdään suomessa paljon muuta turhaa siltarumpupolitiikkaa. Rakennusteollisuudelle hommia. Armeijan osastot voi siirtyä harjoittelemaan rajalle ammuntaa ja muuta sotaharjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri itse oli sisäministerinä tiettyjen asioiden tapahtuessa vuonna 2015.
Tuolloin oli koko Eurooppaa koskeva pakol* s-kriisi Syyrian sodan vuoksi, jolloin niitä tulvi Eurooppaan ovista ja ikkunoista. Jo silloin vihervasemmisto yhtyi Orpon Wellcome-kuoroon, ei lainkaan pistänyt hanttiin.
Mestarikin oli tuolloin päättävissä pöydissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash sinne peräkammariin: sisällissota on ollut ohi jo vuosia.
No niin ehkä onkin. Mutta kuten näemme, 30-vuotiaita anccurilapsukaisia riittää, ja peruste on kuitenkin mukamas se turhapaikan tarve, koska "sodan runtelema maa".