Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Orpolta synkkä tieto: Venäjällä jopa tuhansia henkilöitä valmiudessa siirtyä Suomeen

Vierailija
13.01.2024 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010117866.html

"Pääministeri Petteri Orpo (kok) sanoo, että Venäjällä on satoja, ellei tuhansia henkilöitä, jotka ovat valmiudessa siirtyä Suomeen."

Suomelle on tulossa "kivat" ajat, kunhan keväällä lumet metsistä sulavat.

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan se piikki on auki mm. somaleiden suhteen? Jo yli 30 vuotta ovat tulleet tänne mm. katuryöstelemään  vaikka itse ovat maansa paskoneet klaanisodillaan Siad Barren neukkuhallinnon tukehduttua omaan kommaripaskaansa.

Kiintiö on ollut täynnä jo vuosien ajan.

"Sodan runtelema maa" my ass!

Kukaan tällä maapallolla ei taida inhota somppuja enemmän kuin he itse, koska ovat kylmänneet toisiaan jo yli 30 vuotta.

Vierailija
62/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Push back.

Push up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä auta syyttää, ainut toimiva keino voisi olla jos joku kieltä osaava laittaisi  lähtömaahan sosiaaliseen mediaan viestiä näille vähäosaisille ettei venäläisiin viranomaisiin ja heidän lupauksiin voi luottaa missään asiassa ja että lähtömaan viranomaisetkin on mahdollisesti lahjottu. Kuseen ne joutuvat vielä venäjällä, onhan siitä uutisoitukin. 

Ei auta. Is lamisteilla on palava pakko viedä työnsä päätökseen. 

Vierailija
64/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesitykit ja kunnon aidat puolan tapaan rajalle ja pysyy kikkelikokkeli miehet rajan takana.

Paljon tulee myös sotilastiedustelijoita ja islamisteja.

Vierailija
65/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan se piikki on auki mm. somaleiden suhteen? Jo yli 30 vuotta ovat tulleet tänne mm. katuryöstelemään  vaikka itse ovat maansa paskoneet klaanisodillaan Siad Barren neukkuhallinnon tukehduttua omaan kommaripaskaansa.

Kukaan tällä maapallolla ei taida inhota somppuja enemmän kuin he itse, koska ovat kylmänneet toisiaan jo yli 30 vuotta.

Pyh, heidän maansa on ollut rauhallinen ja sodaton jo vuosikymmeniä.

Ovat nytkin siellä lomilla laumoina sossun rahoilla.

Lämmin, kaunis, rikas somppulandia, kyllä siellä kelpaa maata rannalla ja syödä hedelmiä puusta iloisten heimolaisten kanssa. 

Vierailija
66/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesitykit ja kunnon aidat puolan tapaan rajalle ja pysyy kikkelikokkeli miehet rajan takana.

Aitoja pitäisi tehdä 1300 km. Lähdetkös tekemään heti?

Sitäpaitsi muuri pitäisi olla lasinsiruista betonia ja vähintään 3 metriä korkea, muista aidoista menevät leikiten läpi.

Paitsi sittenkin joku seiväshyppääjä jihad - jamali sieltä varmaa sinkauttaisi yli. 🙄

Vierailija
67/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi tarvitaan Halla aho presidentiksi.

Meinaatko että Jussi menee rajalle torjumaan? Ei siitä riitä koko rajalle, pitää varmaan painaa helvetinmoinen määrä rumia pahvikuvia. Eläköön mestari.

Vierailija
68/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on käytännössä ollut sodassa Venäjän kanssa jo pitkään.

Presidentti Niinistöhän totesi, että Putinin mukaan Venäjä on sodassa länttä vastaan, ja että me olemme osa länttä.

Joten me olemme sodassa. Selvää on että raja vihollisvaltion suuntaan laitetaan kiinni. Täysin kiinni. Kellään suomalaisella ei pitäisi olla mitään asiaa totalitaristiseen roistovaltioon, jonka johtaja on pidätettävä kaikissa sivistysvaltioissa.

(Kansainvälinen rikostuomionistuin (ICC) antoi 17. maaliskuuta 2023 pidätysmääräyksen Venäjän presidentistä Vladimir Putinista. Pidätysmääräys on elinikäinen.)

Vierailija
69/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä edelleen Itä-Suomi pullollaan muutenkin. 

Vierailija
70/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu uho on saanut sivarissa koulutuksen laittoman tulon ehkäisemiseksi.

Vierailija
71/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni Mestarille! Ääni numero 5 on ääni Suomen puolesta!

kiitos Mestari!

Eihän nytkään presidentti Niinistö puutu näihin asioihin. Orpo se vaan hymistelee. Halla-aholla ei mitään asiaa pressaksi.

Vierailija
72/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newsflash sinne peräkammariin: sisällissota on ollut ohi jo vuosia.

Vierailija
73/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että Jussi menee rajalle torjumaan? Ei siitä riitä koko rajalle, pitää varmaan painaa helvetinmoinen määrä rumia pahvikuvia. Eläköön mestari.

Kunnon punanaamainen pahvikuva ja "glunks, glunks" soimaan päättymättömänä toistona.

Kyllä karskimpikin jíh âdîisti kääntyy kannoillaan!

Vierailija
74/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmin, kaunis, rikas somppulandia, kyllä siellä kelpaa maata rannalla ja syödä hedelmiä puusta iloisten heimolaisten kanssa. 

No sittenhän kaikkien sieltä tulevien ns. "puikulapäisten ja lörppähuulisten" potentiaalisten katuryöstelijöiden (ks. esim.Vuosaaren vangittujen katuryöstelijöiden nimilista, löytyy netistä) turhapaikka-anomukset tulisi heittää roskakoriin.

Vierailija
75/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän kaikkien sieltä tulevien ns. "puikulapäisten ja lörppähuulisten" potentiaalis

Muistetaan vielä, etteivät persnasset ole yhtään rasisteja.

Vierailija
76/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaan houkutukset. Kaikki sossutuet pois, ei asuttamista eikä muuta, tulijalle seurantapanta jalkaan ja naisille jotka niitä haluaa elatusvastuu kirjallisesti joka otetaan naiset tuloista suoraan.

Vierailija
77/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaan vielä lisää?

Vierailija
78/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aitoja pitäisi tehdä 1300 km. Lähdetkös tekemään heti?

Sitäpaitsi muuri pitäisi olla lasinsiruista betonia ja vähintään 3 metriä korkea, muista aidoista menevät leikiten läpi.

Paitsi sittenkin joku seiväshyppääjä jihad - jamali sieltä varmaa sinkauttaisi yli. 🙄

Lähden tehdään suomessa paljon muuta turhaa siltarumpupolitiikkaa. Rakennusteollisuudelle hommia. Armeijan osastot voi siirtyä harjoittelemaan rajalle ammuntaa ja muuta sotaharjoittelua.

Vierailija
79/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petteri itse oli sisäministerinä tiettyjen asioiden tapahtuessa vuonna 2015.

Tuolloin oli koko Eurooppaa koskeva pakol* s-kriisi Syyrian sodan vuoksi, jolloin niitä tulvi Eurooppaan ovista ja ikkunoista. Jo silloin vihervasemmisto yhtyi Orpon Wellcome-kuoroon, ei lainkaan pistänyt hanttiin. 

Mestarikin oli tuolloin päättävissä pöydissä.

Vierailija
80/155 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Newsflash sinne peräkammariin: sisällissota on ollut ohi jo vuosia.

No niin ehkä onkin. Mutta kuten näemme, 30-vuotiaita anccurilapsukaisia riittää, ja peruste on kuitenkin mukamas se turhapaikan tarve, koska "sodan runtelema maa".