Eikö miehet inhoakaan sukkahousuja?
Jotenkin olen tähän saakka kuvitellut että miesten mielestä sukkahousut on jokin seksin este. Nykyinen mieheni on aivan päinvastaista mieltä. Normaalia?
Kommentit (30)
Mun mies ei ainakaan pidä sukkahousuja erityisen seksikkäinä, päin vastoin. Stay upit tai sukkanauhasukat onkin sitten toinen juttu. Niin ne mieltymykset vaihtelee.
Onhan se sukkisten housuosa aivat etovan näköinen.
Minuun sukkahousuissa vetoaa sääntö mikä kuvaa niitä hyvin "ei se mitä näet, vaan mitä et näe".
Jos naisella on sukkahousut päällä kaikki on tavallaaIn näkyvillä, mutta ei aivan täysin, että täysin satavarma olisit. Kaikki on niin lähellä mutta silti niin kaukana, tuon ohkaisen kangaskerroksen ja pikkuhousujen takana. Silmät antavat tarpeeksi materiaalia ja mieli hoitaa loput.
Voin myöntää, että minua ei esim. joogahousut ym. kireät ihonmyötäiset säväytä yhtään "joo-o peppu näkyy ja, kas vähän pimpin muodotkin pukkaa esille, joo ihan kiva." Jos taas naisella on esim. kunnon lökärit jalassa niin lantion liike melkein ainoa asia mitä saat silmiisi ja taas ottaa mielikuvat vallan.
Sama juttu syvään uurrettujen kaula-aukkojen kanssa. "Katos tissit, no se siitä". Kun taas jos on vaikka hiukan ihonmyötäinen musta tai valkoinen paita niin valon ja varjon saa jotain selville mutta et kaikkea. Ja taas ottaa mielikuvat vallan.
En tiedä, olen varmaan erikoinen mielipiteineni.
Ei sukkahousut ole sen kummempi seksin este kuin mikään muukaan vaate. Nehän voi riisua kun tilanne sitä edellyttää. Ja joskus riittää vain laskea vyötärönauhaa alemmas.
Vaimo on ruvennut oleilemaan kotona jalassaan vaaleanharmaat löysät kalsarit. Ne ne ovat varsinaiset seksintappajat. Sukkahousuja olisi paljon mukavampi katsella vaimon päällä.
Vaikka mies olenkin, niin minä pidän silloin tällöin ruskeasävyisiä sukkahousuja kotioloissa. Jostain syystä ne yllä on kalu koko ajan kovana. Mikään ei oli upempi näky, kuin nainen tai mies ruskeasävyisissä sukkahousuissa.
Mieheni pyyti jo alku aikoina voisinko olla kotosalla sukkahousuissa. Erityisesti mustat kiiltävät ovat hänen mieleen lyhyen hameen kanssa. Mietin mikä tuon päähän on mennyt mutta, ajattelin että jos tykkää katsella minua sukkiksissa ja hameessa niin miksi ei. Aikojen saatossa olen myös hankkinut sukkanauhavyön ja erillaisia sukkia jotka ovat myös hameen kanssa ok. Myös kiiltävät juoksutrikoot ja säärystimet ovat hänen mielestään super seksikkäät. Jossain vaiheessa sanoin että, voisit sinäkin kokeilla sukkahousuja jos saat niistä kiksit. Sitten ostin isot mustat kiiltävät sukkikset hänelle ja nyt näitä kuluu useammat vuodessa hänellä. Kieltämättä tykkään itsekkin katsella kun sukkahousut nuolevat mieheni muotoja kikkelin ollessa pystyssä alavatsaa vasten. Seksikin on joskus rajua ja sukkahosut revitään haaroista ja rakastellaan pitkään ja kiihkeästi nylonissa Että, näin meillä. Anne 44.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pyyti jo alku aikoina voisinko olla kotosalla sukkahousuissa. Erityisesti mustat kiiltävät ovat hänen mieleen lyhyen hameen kanssa. Mietin mikä tuon päähän on mennyt mutta, ajattelin että jos tykkää katsella minua sukkiksissa ja hameessa niin miksi ei. Aikojen saatossa olen myös hankkinut sukkanauhavyön ja erillaisia sukkia jotka ovat myös hameen kanssa ok. Myös kiiltävät juoksutrikoot ja säärystimet ovat hänen mielestään super seksikkäät. Jossain vaiheessa sanoin että, voisit sinäkin kokeilla sukkahousuja jos saat niistä kiksit. Sitten ostin isot mustat kiiltävät sukkikset hänelle ja nyt näitä kuluu useammat vuodessa hänellä. Kieltämättä tykkään itsekkin katsella kun sukkahousut nuolevat mieheni muotoja kikkelin ollessa pystyssä alavatsaa vasten. Seksikin on joskus rajua ja sukkahosut revitään haaroista ja rakastellaan pitkään ja kiihkeästi nylonissa Että, näin meillä. Anne 44.
Cool story, Pertti 44. Kirjottele fetissipalstalle näitä pökäleitäsi.
Kyllä ne beigen keltaharmaat onkin seksintappaja mutta mustat ja kuviolliset kiihottaa.
m